Pijn in mijn benen !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisanne123, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Weten jullie wat dit kan zijn ?

Het begon met steeds door mijn been zakken en steeds even niet kunnen lopen nadat ik gezeten had door pijnscheuten door mijn benen .
    En nu doet het gewoon zo'n pijn , bij opstaan het trekt vanuit mijn bil door mijn hele been heen . Als ik net gezeten heb kan ik echt even niet lopen en sta ik een soort te schuiven ik weet dan echt niet wat ik moet doen . Snachts kan ik me ook niet goed omdraaien dat doet echt pijn aan m'n benen .
    Ik loop bij de gyn dus heb om en om een afspraak , dan klinische vk en dan de gyn . De gyn zei 4 weken terug als het erger wordt (wat het nu zeker is ) moet je dat bij de volgende afspraak vermelden . Erger werd het zeker dus dat heb ik bij de volgende afspraak gemeld alleen dat was de vk . Ze zei dat ze niks kan bedenken wat bij de zwangerschap hoort dus ik naar de ha moet . Ik ga morgen dus even bellen , maar vraag me echt af wat dit is ? Komt dit vaker voor ? En heeft iemand tips ? Het zijn niet mijn bekken !

Alvast bedankt !!

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk je pijn te herkennen. Ook ik kreeg het tijdens de zwangerschap, het voelde als ontzettende vervelende zenuwachtige pijn. Omdat ik wel last van mijn bekken had, heb ik dat de schuld gegeven. Ook mijn verloskundige en bekkenfysio dachten aan bekken.
    Helaas heb ik er vandaag de dag (2,5 jaar later) nog steeds met regelmaat last van, maar heb ook nog steeds last van mijn bekken.

Ik zou het iig rust aan doen!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier tijdens vorige zwangerschap ook gehad en dit kwam uit mijn bekken vandaan.

4. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Het kunnen ook restless legs zijn?Dan kun je evt extra magnesium tabletten slikken. Of je drinkt iets te weinig overdag (deed ik achteraf zelf)
    Kon volgens mijn verloskundige geen kwaad. Maar overleg het voor de zekerheid met je gyn.

Natuurlijk kan het toch ook vanuit je bekken komen, dit straalt soms erg door naar je benen.

Heb je een voedingskussen? Of een gewoon kussentje? Probeer daar voor jezelf een lekkere houding in te vinden. Soms lig je als je iets omhoog ligt beter.

5. mriekske

mriekske Lid

22 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 been of twee benen? Kan ook beknelde zenuw zijn of inderdaad de bekken. Een bekkenfysiotherapeute kan daar wel iets mee. Een vriendin van mij had dit ook. Dat door je been zakken is heel herkenbaar. Was wel maar1been. Ik geloof links. Zij was via fysiotherapie doorverwezen. Anders telefonische afspraak maken met gyn. Die had gezegd dat je het door moest geven.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Klinkt toch wel alsof het uit je bekken komt, misschien ischias? Dan kun je zomaar ineens door je benen zakken of een pijnscheut krijgen.

7. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb dat ook en komt uit mijn bekken. En ik heb een blokkade bij mijn heiligbeen. Ik zou naar een bekkenfysiotherapeut gaan

Deel Deze Pagina