Lieve meiden, Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de steun van het afgelopen 1,5 jaar. Het wat een slopende tijd, onzekerheid, verdriet en hoop wisselde zich af. GOD ZIJ DANK, kan ik jullie mededelen dat ik zwanger ben!!! Lieverds, verlies nooit de hoop. Blijf bidden voor een wonder, ze bestaan. Om jullie hoop te geven, heb ik mijn ondertekening aangepast. Zo krijgen jullie inzicht in mijn 'strijd'. Liefs, faith030
Ps. ik wil jullie ook echt op het hart drukken om ALTIJD naar je eigen lichaam te luisteren. Jij weet zelf het beste wat jij voelt. Na 6 maanden ben ik al naar de huisarts gestapt voor een verwijzing naar het ziekenhuis. The sky is the limit.
Lief dankjewel, ik hoop dat de leden het lezen die eerder ook op mijn wanhopige berichten antwoorden. Ik hoop voor een ieder dat haar kinderwens uitkomt! <3!
Gefeliciteerd!! En pcos is zeker niet het einde, bij mijn zoontje heeft het 2,5 jaar geduurd, uiteindelijk 1 week voor het bespreken van de behandeling positief getest en bleek toen al 10 weken zwanger. Na de bevalling geen anticonceptie gebruikt omdat we dachten dat het wel lang zou duren, en ben nu toch weer zwanger en de kindjes schelen straks 1,5 jaar. Ondanks dat ik nog steeds cyclussen heb van 100+ dagen.