Beste verloskundigen, Mijn vlk en wijzelf waren ervan overtuigd dat de baby al maanden dwars ligt. Bij navraag in het zkh gisteren blijkt op de echo dat de harde bolling links op de buik niet zijn heupjes zijn maar de placenta. Hebben jullie dit eerder meegemaakt? Het kind blijkt goed te liggen en zélfs al een stukje ingedaald!l Hebben we dus de moederkoek maanden liggen aaien i.p.v. de billetjes Die harde bol vind ik nu opeens niet meer zo fijn en ik maak me zorgen of het kwaad kan of dat het betekent dat er misschien een loslating plaats heeft gevonden? Ik heb geen bldverlies gehad. Bedankt! Sandra
HOi sandra, Als er een loslating zou zijn geweest dan was dit zichtbaar geweest bij de echo. Dus geen zorgen daarover. Ik moet zeggen dat ik het nog nooit heb meegemaakt dat iemand de placenta zo goed kon voelen...zit er niet een vleesboompje? of een cyste? Dit zou ook gezien moeten zijn met de echo. Je moet het nu wel gaan goed maken met je kind! als die tijd de placenta lopen liefkozen! haha Imke