Hi! 8 maanden geleden ben ik gestopt met de pil, sindsdien onveilige sex en nu 3 maanden met ovulatietesten aan de gang. Ik weet natuurlijk dat het zomaar een jaar of langer kan duren voordat je zwanger raakt.. maar oh wat maakt t me onzeker..! Ik slik omega 3 double en prenatal van Solgar. Hebben jullie verder nog tips voor mij? Liefs, Lot
Wat ik deed (en toevallig in de maand begonnen dat ik zwanger raakte) na de seks 20 min met kussen onder je billen blijven liggen, warme voeten (ook sokken in bed), zelf granaatappelsap maken Niet veel, en toeval of niet maar ik heb in ieder geval het resultaat wat ik graag wou hebben hihi
Hoi Lotje, De enige tip die ik je kan geven is gewoon lekker rustig eronder blijven. Probeer vooral niet te stressen. Ik heb zelf ook van alles geprobeerd maar niets hielp. In de periode dat ik wel zwanger raakte, hoe cliche ook, had ik het hele 'zwanger-worden' juist los gelaten en was ik gefocust op andere dingen. Daardoor raakte ik ook niet gestresst van de gedachte: 'is het deze maand nu wel of niet raak'. En dit allemaal ondanks dat ik toch wel degelijk bezig was met zwanger worden: lees iui behandelingen. Ik had denk ik toen gewoon meer zo'n instelling: 'Het komt wel als het moet komen, en zo niet dan gaan we er weer opnieuw voor'. Ik ben er zelf van overtuigd dat het niets te maken heeft met of je er nu veel of weinig mee bezig bent, maar wel met de hoeveelheid stress dat het met zich mee kan brengen op het moment dat je er wel mee bezig bent.