Steeds meer opzien tegen bezoekjes gyn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LW85, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik ben pas 4 rondes bezig (3x clomid en nu puregon) maar merk dat ik steeds meer op zie tegen behandelingen/echo's.

Ik weet niet hoe het precies komt maar sinds deze ronde zie ik echt tegen elke afspraak op. Met de inwendige echo kan ik steeds moeilijker ontspannen waardoor het voor de gyn. ook moeilijker is en het zeer gaat doen. Hiervoor had ik dat eigenlijk niet. Ook de seks gaat lastiger, we hebben steeds vaker glijmiddel nodig terwijl ik dan toch echt wel zin heb en opgewonden ben.

Nu ben ik wel al 7 jaar onder behandeling en controle en heb ik ook heel wat pijnlijke onderzoeken/ingrepen gehad en slechte uitslagen.
    Maar juist nu het goed gaat en de hormonen doen wat ze moeten doen heb ik hier last van..

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is heel erg vervelend, ik heb daar zelf geen ervaring mee maar wilde je toch een hart onder de riem steken.
    Hopelijk komt alles goed en mogen jullie snel genieten van een mooi wondertje!

3. cybell

cybell Niet meer actief

Heel vervelend...
    Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik flink tegen de gyn bezoeken op zag... maar ondertussen na 3 jaar MMM zie ik alleen nog maar op tegen de puncties.

Suc6 meis... hoop gewoon voor je dat het snel raak mag zijn!

Deel Deze Pagina