Lieve meiden, Ik snap er even helemaal niks meer van. 17 april ongesteld geworden &, ben ik begonnen met shatavari pillen srry als ik het verkeerd spel. Menstruatie heeft 5 dafen geduurd, Nu had ik 1 mei, heeeel erg veel steken, krampen leken wel weeën in me buik, 5 keer overgegeven, Ziekenhuis.. bloedtest urine test. Ze konden niet vinden waar de pijn vandaan kwam. Echo was op te zien dat ik genoeg eithes had. Bloedtest urine test .. niet zwanger helaas. Maaaar.... deze pijn heb ik 1 x eerder gehad. Dat was bv dat ik wist sat ik zwanger was vn me dochter.. Toen had ik precies t zelfde 2 weken erba bleek dat ik zwanger was. Mijn vraag, kan t zijn dat im heeeel pril swanger ben. Of heb ik gewoon heel vroeg me ei gehad, Wat kan t zijn geweest. ? Nu sinds gisteren en vandaag weer heel erg misselijk. Buikpijntjes. weet niet meer wat ik moet denken.
Beste Fleurt2012, Het lijkt wel alsof ik die tekst heb geschreven Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook heeele erge steken in mijn buik, dat de HA dacht dat ik een blinde darm ontsteking had... Achteraf gezien was het de innesteling... Nu proberen wij weer zwanger te worden en heb 16 april mijn ongi gehad, 6 dagen. Nu had ik van zondag 28 april tot zaterdag 4 mei wat roze/rode afscheiding en 2 april ook weer enorme pijn bij mijn baarmoeder, alsof die werd samengetrokken. Ik weer naar de HA, bloedtest, urine leverde allemaal niets op, dus ben nu ook aan het afwachten of ik misschien dan toch weer zwanger ben... Liefs Tess
Jeetje wat toevallig haha, ja bij mij begrepen ze het ook niet, kon zo wat niet meer lopen vn de pijn. Ook toevallig dat jij de 16e ongi was, Wanneer ga jij testen?. Ik zal voor je duimen dat het raak is!!! Dat we maar heeeeel snel een dikke vette 2e streep te zien krijgen. Liefs
Ja haha, ik kon ook niet meer lopen, liep helemaal krom haha Denk dat ik zondag een testje ga wagen. Ja ik ga ook voor jou duimen!
Mag ik hier inbreken.... want ik herken me hier in. Het begon met 1 malig wat bruinverlies en nu loop ik al anderhalve week met mega buikpijn en vooral snachts rond 2 a 3 uur heftige krampen tehoogte van me baarmoeder en eierstokken. En nu ook de ochtenden en dan helpt alleen een kruik. Bloedonderzoek gehad geen ontsteking inwendig onderzoek gehad zag er rustig uit. Snap er echt helemaal niks meer van. Vandaag een test gedaan negatief.
Het is echt heel erg vervelend .. pijn zakt af..& dan komt het weer. Ze dachten in het ziekenhuis dat het misschien me ei geweest kon zijn .. heel apart vandaag dan 10dpo t blijft vreemd
Ja klopt. En moet zeggen het is een vreselijke pijn weet dan ook ff niet waar ik het meer zoeken moet. De huisarts dacht bij mij ook me ei. En moest het aankijken en als het blijft dan terug komen en wou ze me doorsturen naar de gyn. Heb tot nu toe ook nog geen positieve ovutest gehad ben er maar mee gestopt wn wacht het maar af want kan er geen pijl op trekken meer.
Ik ook ja! Test nu al 3 4 dagen met cb ovu test maar allemaal negatief. Dus, denk dat de dokter gelijk heeft gehad, Maar ik blijf het apart vinden. Weet ook niet wanneer ik nu zw test kan doen.
Die gebruik ik ook. Had alleen de doos al bijna leeg dus dacht wacht maar even en dan maar zien. Ik vind het ook heel vaag en snap er ook niks van hoe dit zo ineens kan. En met zw test heb ik ook geen idee van. Het afgelopen zondag 1 gedaan en vandaag. En verder maar kijken gok ik maar. Want ook mijn borsten doen echt ook al anderhalve week zo'n pijn. Ik denk helaas dat we niks kunnen doen dan afwachten
Goedemorgen dames, Ja dat afwachten is heel vervelend, HA had tegen mij gezegd dat ik moet afwachten of me ongi komt. Hij denkt ook dat het me ei is geweest. Durf niet te testen, heb zo het idee dat het negatief is. Krampen duren voort, vanochtend ook weer. en heb het idee dat mijn tepelhof groter wordt... Toch morgen een testje wagen, wil het toch wel graag weten.
Goedemorgen Ik denk rond de 20 mei. Alleen hangt dat niet samen met je eisprong ook of word je wel ongi als je geen eisprong hebt gehad??? En wanneer is jou nod?? Ben benieuwd hoop dat je wel een krijgt.
Goedemorgen Balen is dat deze onzekerheid ook he. En dat de krampen door gaan. Ik heb gelukkig vanacht niks gehad heb eindelijk door kunnen slapen maar vanmorgen begon het weer een beetje maar wel dragelijk nu gelukkig. Ik zou dan gewoon een testje er tegenaan gooien. Dan weet je het zeker. Ik zag na mijn idee me aders duidelijker worden en ze blijven gevoelig die dingen. En test jij ook met ovutesten of niet???
Ohhh oke. Voor mij nu lastig want ben ff gestopt met testen dus weet niet wanneer me ei is geweest. Maar moet zeggen de buikpijn is aardig aan het wegtrekken gelukkig hopelijk blijfr het nu weg en is me ei toch gesprongen ben er wel een beetje klaar mee met die pijn steeds
Ik ben Zooooooooo moe!!!! Word er gek van geen trek in eten, Pijn was vandaag minder, veel drinken & weinig trek in eten (wel in vette hap ) Ik heb net getest, denk negatief.. Morgen ochtend nog een keer en dan de 15e pas weer, Zoo spannend.. We wachten af. Jullie nog getest meiden? Liefs.