Pijnlijke tepels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lelie1990, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week last van zere tepels, kan ze niet eens aanraken zo gevoelig zijn ze. Ik zit in de 1e ronde op dag 46 (ben niet meer ongesteld geworden na het stoppen met de pil). Vorige week ook 2 dagen last gehad van een soort spelden prikjes aan de linkerkant van mijn heup.

Heb al een ovulatietest en een zwangerschapstest gedaan maar deze zijn omo wit...

Herkent iemand van jullie deze pijnlijke tepels/speldenprikjes en zo ja naar aanleiding van wat hadden jullie dit, aankomende menstruatie, eisprong..?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dit en vele andere kwaaltjes kunnen op elk moment in de cyclus plaatsvinden door hormoonschommelingen. Ook kan het ontpillen zijn.

Je weet niet of je op dag 46 zit! Je weet namelijk niet of je cyclus al is opgestart. Na het stoppen met de pil, moet je je normale menstruatie afwachten zodat je een beeld gaat krijgen van hoelang je cyclus is. Misschien is je cyclus nog niet eens opgestart of net pas; dan kan je testen wat je wilt maar dan zie je voorlopig niets aan de tests..

Share This Page