Lieve mede forumgebruikers, Bijna 8 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Inmiddels had ik verwacht mij wel weer een beetje de oude te voelen, maar ik merk dat ik nog steeds erg moe ben en veel vergeet. Ik word er hoornsdol van. Zijn er meer meiden hier die dat herkennen? Groetjes
Herkenbaar (helaas!) Hier bijna 7 maanden geleden bevallen, maar pfoee.. Lijk nog wel zwanger haha: vergeetachtig, moe, ups & downs wat betreft stemming en woorden hussel ik nogal eens doorelkaar in een zin Had ook gehoopt wat sneller weer terug in m'n oude doen te zijn, want kan hier erg slecht tegen haha. Bij m'n 1e was ik er sneller 'vanaf'.. Maargoed wie weet wordt het straks zomaar in ene minder.
Ik herken het ook.. ben vaak nog zo vreselijk moe, wist niet dat een mens zo moe kon zijn Ik had ook gehoopt dat dit nu wel over zou zijn maar helaas... Begin er wel behoorlijk van te balen nu, ik functioneer gewoon niet goed door de vermoeidheid!
Zit hier zelfs in de ziektewet mede door de enorme vermoeidheid... Mijn lijf doet gewoon zeer; zere benen en als ik heel moe ben ook zere armen. Soms denk ik weleens; dit eens maar nooit meer... Ik wist gewoon niet dat het zo heftig kon zijn. Daarbij springen alle bevallen dames alweer in het rond in mijn omgeving. Voel me soms net een aanstelster, maar ik mis gewoon bergen energie! Zwanger zijn was veel minder vermoeiend...
Bedankt voor de reacties. Wat herkenbaar allemaal. Zeker ook de lichamelijke klachten die genoemd worden. Mijn bloed is meerdere malen bekeken en dat is allemaal goed. Bloeddruk is ook goed. Volgende de dokter ben ik picobello in orde verder. Ik hoop dat we allemaal snel weer de ´oude´zijn.
hier ook heel erg moe.. en ik kan nou niet zeggen dat de twins moeilijk zijn tja de fases die je doorgaat zijn dubbel maar verder.. nee.. idd bloed komt niets uit.. volgens mij heeft het gewoon met ontzwangeren te maken je lijf ruimt de hormonen op.. Ik ben maar aan de mama fit en de floradix gegaan denk baad het niet schaad het ook niet wel dan..