pppff gek van mijn lichaam.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twins2009, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Nou ik word gestoord van mijn lichaam. Ik heb al 2 jaar gewoon elke maand hetzelfde. Vanaf net na menstruatie tot 1-2 dagen voor eisprong bijna geen afscheiding, 1 tot 2 dagen voor eisprong vruchtbaar slijm en 1 dage ovulatiepijn en daarna 1 dag nog wat vruchtbaar slijm maar dat ziet er dan anders uit. Daarna is het bij mij kurkdroog en word ik 14 tot 16 dagen later ongesteld.

Maar nu heb ik 15 maart mijn menstruatie gehad. Als ik uitga van een cyclus van 28 tot 30 dagen dan had ik m'n ei op 30-31 maart moeten hebben. Ik had alleen niet het welbekende overvloed aan vruchtbaar slijm in die dagen. Wel een beetje met afvegen voor ongeveer 4 dagen dus ik dacht dat m'n ei wel zou komen. Ik heb alleen niet de pijn gevoeld/opgemerkt die ik normaal wel heb. Ik dacht dus dat hij niet gesprongen was maar ben toen wel op de dag dat ik mijn eisprong gehad zou hebben gaan testen met ovualtietesten. Op 30 en 31 mei was hij wel donkerder dan op 1 april en de 5 dagen erna, maar hij is niet knalpositief geweest. Vanaf mijn eisprong heb ik wel ruim 2 weken heel veel pijn in mijn benen, baarmoeder en rug gehad en ik was heel moe. Ik heb vorige week zondagochtend nog zwangerschaptest gedaan maar die was negatief. Die avond begon ik weer met vruchtbaarslijm en dan juist wel in de goede hoeveelheid. Maandag had ik ook veel vruchtbaar slijm en op de dinsdag ook. Op dinsdag had ik ook pijn, maar niet echt ovualtiepijn. Het was meer de pijn alsof je een griepje hebt. En nu ben ik 6 dagen sinds mijn eerste vruchtbaarslijm en is het nog steeds niet weg. En mijn pms klachten die ik de afgelopen 3 weken wel had die lijken verdwenen te zijn, enkel alleen een keer een steek im m'n baarmoeder, maar dat heb ik al 3 weken.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt, en misschien toch slim om van de week een testje te doen of zoals ik eigenlijk had voorgenomen nog 2 weken wachten tot m'n ongi komt omdat mijn ei misschien toch afgelopen dinsdag is gesprongen. wat kan een vrouwenlichaam toch vreselijk vervelend zijn:x

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Een test doen kan nooit kwaad maar bij negatief kan je uitgaan van een te vroege test of een verlate eisprong en zul je over 2 weken nogmaals moeten testen.

Kan door stress etc altijd een keer anders lopen dan je gewend bent.

3. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ja ik gooi het ook maar op stress, dus ik wacht het toch maar gewoon 2 weken af.

Deel Deze Pagina