Hallo dames, Ik had me al voorgesteld in de andere forum en zou jullie op de hoogte houden, Ik kon niet langer meer wachten tot het weekend en heb gisteravond een test gekocht bij de etos!! En heb vanmorgen meteen getest voordat ik naar me werk ging en daarop kwam uit TWEE STREPEN goed uitziende ook ik was ben nog steeds helemaal verast!!! Gelijk meteen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandag!!! Hopen dat alles goed komt ben helemaal in de wolken vandaag!!!!
Dank jullie wel dames!!! Ga er zeker van genieten En Mw21 dit is me eerste keer dus wil graag wat meer info en zekerheid hebben vandaar dat ik naar de huisarts ga
Oke! Omdat je tegenwoordig idd meteen naar vk moet dacht ik ff huh haha Denk dat je termijn anders is bijna niemand heeft een positieve zw test met 3 weken Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je vorige menstruatie Hoever ben je dan? Geniet ervan!! Hopelijk niet teveel kwaaltjes!
Meiden, Ff weer één update heb me vanmorgen weer getest met CB en ja hoor zwanger +3 ik ga het steeds meer beseffen.. ik ben er klaar voor whoop whoop whoop
Dank jullie wel meiden Yazzi ik ga maandag naar de huisarts laat je weten hoe het gegaan is Fijn weekeinde iedereen