Nu 2 dagen voor nod. Heb best veel verschijnselen; uren wakker liggen snachts ( had ik vorige zwangerschap ook al direct), misselijk, duizelig, pijnlijke en grotere borsten. Ik heb een early test van kruidvat en 2v5 van kruidvat. Kan ik daarmee morgenochtend al positief testen? Of beter paar dagen wachten?
Gewoon doen! Er word zo vaak nog vroeger getest. Ik test nooit smorgens eigelijk altijd savonds omdat mijn man dan ook thuis is. Bovendien heb je er toch 2. Is het toch negatief en hou je de symptomen test je over 3dagen ofzo weer als je overtijd bent. Heb je een licht streepje test je morgenochtend weer met ochtend urine. Ik ga voor je duimen Savonds had ik overigens hele mooie duidelijke knaltestjes
Nou test gedaan, geen streepje te zien. Ben zo bang dat mn lichaam zich zo voor de gek houdt. Ik ben al maanden van de pil af, dus geloof niet meer echt in ontwenning. Ik hoop dan maar dat t gewoon nog te vroeg was voor mijn lijf. Over paar dagen nog maar eens als het nog zo voelt. Heb ook echt niet gevoel ongesteld te moeten worden, voel dat altijd ruim van te voren. Over paar dagen horen jullie meer.