Toch icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Blue29, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blue29

Blue29 Actief lid

Aug 10, 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Na een lange tijd van stilte, hier even een update.
    Na een paar maanden van onderzoeken, ziekenhuisbezoeken en afvallen, kunnen we in januari eindelijk beginnen met het Icsi traject.

De zaadjes van vriendlief doen niet allemaal wat ze moeten doen. Samen met mijn pcos is de kans op spontane zwangerschap nihil.
    Voordat we mochten beginnen, moest ik eerst afvallen. Ben inmiddels ruim 7,5 kilo kwijt. En daardoor hebben we nu groen licht gekregen om het traject te starten.

Afgelopen week het hele pakket opgehaald bij de apotheek. Pff.. wat veel! Net ongi geworden en mag dus op dag 3 beginnen met de pil. In januari beginnen met spuiten.

We vinden het superspannend en hoop dat alles in een keer goed gaat. En dat we misschien in 2013 gezinsuitbreiding krijgen. Ik krijg in jan prik instructie. Daar kijk ik het meest tegenop.. De rest laat ik maar op me af komen.

Tot zover de update.. ;)

2. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes met jullie 1e ICSI!!

3. DNJ

DNJ Actief lid

Oct 21, 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zelf spuiten was ook hetgene waar ik in eerste instantie het meest tegenop zag, en de eerste keer was ook een ramp. Bij de 2e keer al iets minder en uiteindelijk werd het 'gewoon'. Het hoorde bij de dagelijkse dingetjes. Dat vertelt iedereen je natuurlijk, en dat kun je je nu totáál nog niet voorstellen, dat had ik ook voor ik begon, haha! Maar echt, het komt goed! Ik ben echt een mietje wat naalden betreft, bij het bloedprikken moet ik altijd plat liggen omdat ik anders flauwval ;) Maar zelf spuiten was uiteindelijk geen probleem meer! Als ik nu mocht kiezen tussen Clomid slikken of Puregon spuiten zou ik voor de laatste optie gaan ;)

Heel veel succes!

4. Blue29

Blue29 Actief lid

Aug 10, 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Thanx :)

En jullie ook natuurlijk! Hopen dat 2013 ons jaar wordt!

5. Blue29

Blue29 Actief lid

Aug 10, 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Dat zeiden ze ook al in het ziekenhuis.. Maar kan het me idd niet voorstellen. Maar ik ga mn best doen. Alles voor het goede doel!

6. DNJ

DNJ Actief lid

Oct 21, 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik ook.. Spuiten zou voor mij ook normaal worden? Wat een bullshit. Ik zou daar altijd moeite mee houden want ik háát naalden. Al die vrouwen bij wie het 'achteraf meeviel' waren vast veel stoerder dan ik, bij mij zou het écht niet zo gaan! En oh, wat heb ik me geergerd aan al die mensen die zeiden dat het wél zo zou gaan. Iedereen leek het beter te weten en iedereen bleef maar zeggen dat het echt niet zo verschrikkelijk zou zijn.. Man, wat vond ik dat irritant! En toen bleek het echt waar te zijn :)

Share This Page