hoi bij mij is ook pco vast gesteld ik kreeg steeds miskramen in zeer vroege stadiums ik heb ook de kralenkrans,mannelijkehormonen,ook wat overbeharing,overgewicht,onregelmatige cyclus, ik heb alle vormen behalve insulineresistent die heb ik niet maar ik heb wel een lichte vorm want ik ben wel elke mnd ongi en bij mij groeiden de eitjes wel zelf maar omdat ik de kralen krans heb en ik zoveel blaasjes aanmaak groeien mijn eitjes niet optimaal uit ik ben begonnen met comid om goede volgroeide eitjes te krijgen 50mg en reageer er goed op heb altijd goede eitjes nu en ik gebruik pregyl die zorgt ervoor dat ik automatisch een eisprong krijg maar omdat dit na 12mnd geen resultaat heb gehad op zwangerschap ben ik in januari begonnen met clomid in combinatie met metformine helaas ongi geworden zit nu op mijn laatste tabletclomid en hopen dit keer als het deze keer niet lukt gaan we wat anders doen dan ga ik spuiten om mijn eitje rijp te laten worden en dan iui kijken of het dan wel lukt gr romy