dptje dank je wel. Ik heb vandaag gesprek gehad met een consulent van herbalife. ik ga een 3 day try out pakket proberen. Hopelijk willen de kilo's er hiermee nog beter af. Ook heb ik meerdere mensen in mijn omgeving verteld hoe het allemaal in elkaar steekt. ik krijg bijna elke dag kaartjes in de bus. wat is het toch fijn als mensen je begrijpen. hoe gaat het allemaal met jullie op dit moment?
Hallo dames, Bij mij is afgelopen september PCOS geconstateerd. Ik ben er vrij nuchter onder, want ik ben eigenlijk opgelucht dat er een oorzaak is gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap. De overige onderzoeken waren bij mij goed. Ook het zaad van mijn vriend is goed. In oktober gestart met het slikken van Clomid 50mg en meteen in de eerste ronde zwanger geraakt. Helaas is dit in januari een miskraam geworden. In februari ben ik weer gestart met Clomid en dit gaan we denk ik zo'n 5 maanden proberen.
Hoi allemaal, Ik heb ook pcos en ik ben nu 11.2 weken zwanger. Na ongeveer 11 jaar anticonceptie stopte ik met de nuvaring en werd ik wel ongesteld. Echter, mijn cyclus was erg onregelmatig en uiteindelijk bleef het steeds langer uit. Elke keer dacht ik dus weer dat ik zwanger was en waren we teleurgesteld. Toch had ik na een paar maanden al door dat er iets aan de hand was, dus ben ik ovulatie testen gaan doen en alles van bijhouden. Na een half jaar vonden we het wel genoeg en zijn we met alle data naar de HA gegaan, doorgestuurd en de diagnose pcos gekregen. Wel een klap hoor...! Vooral dat foldertje met "50% kans op een zwangerschap met medicijnen" heeft me lang achtervolgd.. Uiteindelijk heel snel provera en clomid gebruikt en meteen de eerste ronde raak!! Ik hoop dat mijn verhaal laat zien dat het allemaal echt nog niet verloren is, alhoewel dat misschien wel zo voelt. Heb vertrouwen, want meer kun je niet doen. Ik wens iedereen heel veel sterkte toe! Hou moed
Hoi allemaal! Ook ik heb PCOS. Ik wist altijd al dat er iets niet klopte met 4x per jaar ongesteld max, maar het is pas vorige zomer vastgesteld, hiervoor heb ik altijd een spiraaltje gehad. Gelukkig direct doorverwezen naar ziekenhuis en heb niet eerst een jaar zelf hoeven oefenen zonder effect. Ben meteen aan de clomid 50 gegaan en na de derde ronde al zwanger! Wat ik me afvroeg, zijn jullie ook allemaal steviger/dikker dan wat je zou verwachten bij je eet en verkeersgedrag?
Hoi mag ik ook nog mee kletsen bij jullie? Ik heb wel een iets ander verhaal dan de meeste van jullie. Ik ben Fabiola en ben 29 jaar Wij gaan voor ons 3de kindje hieronder even een korte uitleg Ik ben in dec 2009 gestop met de pil gebeurde niks dus kn mei 2010 naar de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis daar bleek ik pcos te hebben ben gestart met omid eerst 1 ,2,3 tabletten zonder resultaat 1 maand hormoon spuiten gebruikt werkte niet toen een Leo operator hebben ze teveel aan eitjes weg gebrand daarns werkte de clomid wel 3 maanden 1 tablet toen werd me cyclus weer te lang 2maandrn 2 tabletten toen was ik in aug 2011 zwanger van onze dochter Ze is echter op 23-1-2012 geboren na een zwangerschap van 24,4 weken na 5 hele spannende heftige weken is ze op vrijdag 24-2-2012 overleden. We zijn op vaksntie gegaan om even rust te hebben daar x met elkaar naar bed geweest bij terug komst was ik erg misselijk Rn beroert dachten griepje mijn man zei gelijk dat ik zwanger was heb het 2 weken ontkent maar ik had op 24-03-2012 een positieve test in handen 6 weken na mijn keizersnede was ik dus weer zwanger totaal onverwacht wel heel gewenst. Na geestelijk een hele zware zwangerschap lichamelijk weinig klachten is onze zoon Stijn met een zwangerschaps dus van 39-4 weken op 28-11-2012 geboren, in het Sophia on Rotterdam waar Kiki ook is geboren. Is ni een heerlijk mannetje van 28 maanden In januari 2014 hebben we besloten ondanks de angs voor herhaling we toch graag een broertje of zusje voor Kiki en Stijn willen. Ik heb 1 cyclus gehad na de pil in feb van 36 dagen dit was mijn laatste menstruatie. Inmiddels zijn we weer in het Erasmus onder behandeling uitslagen duurden erg lang clomid 50 en 100 Mg slaat niet aan ben resistent had ook niet anders verwacht Deze ronde na kuur primolut gestart met meno pur 37,5 eenheden ben donderdag gestart na goede uitgangsecho aankomende donderdag 1e echo kijken of er wat groeit ben erg benieuwd Sorry voor mijn lange verhaal
Hoi, Ik zou ook graag willen mee kletsen met jullie. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig met onze kinderwens we hebben deze wens al langer maar onze financiële situatie wouden we eerst verbeteren om ons kleintje een goed leven te kunnen geven. Oktober 2013 besloten we ervoor te gaan en ben ik gestopt met de pil ik was erg onregelmatig maar dat was ik ook voor ik aan de pil ging dus zat er niet zo mee, tot mijn menstruatie een half jaar uitbleef toen via de huisarts opgewekt en ons van alles in ons hoofd zitten halen door te gaan googlen (niet zo slim als je niet weet waar je naar moet zoeken) Oktober 2014 zijn we doorverwezen naar het ZH naar de gyno en daar waren ze er na hget 1e onderzoek (een inwendige echo) al achter dt ik PCOS heb en mijn bloedwaardes wezen er ook op ik kreeg dus nooit een eisprong omdat mijn eitjes zich niet konden ontwikkelen, dat is een hele grote klap geweest voor ons met t zaad van mijn verloofde is er niks mis dat was allemaal goed. In december 2014 werd er besloten om mij Clomid te gaan geven en hier ben ik januari 2015 mee begonnen ben nu met ronde 4 bezig en moet aankomende maandag weer voor controle (echo) naar het ziekenhuis om te kijken of mijn eitjes zich nog steeds goed ontwikkelen en ik nog steeds een eisprong krijg. We hopen dat het nog goed zit verder we verdiepen ons wel al in IUI want er zit best een kans in dat we dat binnenkort moeten gaan proberen, maar hoop dat het niet zover hoeft te komen en het dit keer raak is en ik binnenkort goed nieuws kan vertellen aan jullie Dit was mijn (lange) verhaal Xxx