ff een vraag over de eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by TrotseMama1990, Oct 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Hoi dames.

Ik wou jullie ff wat vragen...hopelijk krijg ik wat antwoorden.
    Ik ben nu in de 11e ronde om zwanger te worden, en elke maand voelde ik heel duidelijk mijn eisprong.
    Elke maand was het weer dezelfde pijn, ik kan dan niet zitten, lopen,bukken, alles doet gewoon pijn door enorme pijn onderin mn buik plus het gevoel alsof iemand een grote stok vanachter naar binnen drukt (ja weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven hahaha) alsof er iets heel pijnlijk tegen mn anus aandrukt.

Nou ja in iedergeval, dat js nu dus 10 rondes zo gegaan standaard.
    Nu hebben wij in de dagen voor mn eisprong al sex gehad, en eergister had ik een knalpositieve ovulatietest dus gelijk dezelfde avond ook sex gehad.
    Ik heb nu alleen vanaf 4 dagen voor mn eisprong wat krampjes gehad wat lijkt op een naderende menstruatie, niet heftig maar wel aanwezig.
    Nu deed ik vanmorgen weer een ovulatietest om te kijken of mijn eisprong nou geweest is...en die was alweer negatief.
    Ik heb dus deze maand die vreselijke pijn niet gehad?? Ik hoop dat iemand het herkend of in de zelfde situatie heeft gezeten en toen juist die maand zwanger was??
    Ik ben ff in de war...

liefss

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ik kan je geen tips geven maar als de test klopt dan heb je op de juiste momenten sex gehad. Spannend!

3. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Bij mij verschilt de pijn altijd en vorige maand niet eens duidelijk gevoeld wel gewoon netjes volgens schema ongesteld geworden.

Ga voor je duimen!

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb ook altijd die heftige pijnen tijdens m'n ei, de afgelopen cyclus was het ook veel minder pijnlijk dan normaal.

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Klinkt alsof je pds hebt (prikkelbare darm syndroom) trotsemamma, ik herken dat, die pijnen, exact zoals jij ze omschrijft, komen van mij vanuit mijn darmen.
    Maar mijn darmen worden inderdaad overprikkelt bij eisprong en menstruatie, doordat het dan rommelt reageren mijn darmen daar heel sterk op.
    Are u sure dat het ei pijn is?

6. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Dankjewel voor de reacties dames.
    Ik weet zeker dat het ei pijn is want het is altijd na mn positieve ovulatietest (verschilt tot een paar uren daarna of een dag daarna, tis maar net wanneer mn ei spring.
    Ik voel dan van te voren al lichte krampjes onderin mn buik op het moment dat mn ei springt heb ik dus die vreselijke pijn.

Pfff wat word dit een spannende maand ben benieuwd....omdat ik het dus nu juist niet gevoeld heb terwijl het de afgelopen 10 maanden wel altijd zo was.

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Geen ervaring met eipijn.
    Hoop voor je dat het deze maand raak is!
    Duim voor je!

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Er kan altijd wel eens een uitzondering in zitten diefje niet voelt.
    Ik voel het hier meestal wel. Uitzonderlijk eens niet.

9. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Oke misschien dat ik het nu na zoveel rondes een keer niet voel dan.
    Ben benieuwd, hoop zo dat het nu een keer raak mag zijn want nu in ronde 11 begin ikde hoop te verliezen..
    Maar goed we blijven positief :D
    Dankjewel kyra ik hoop het ook :D

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Kan inderdaad elke keer anders zijn of juist maar 1 keer anders zijn. Hier ook altijd eipijn en een enkele keer iets minder. Zegt niks over of t raak zal zijn of niet

11. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Hi ja vorige cyclus geen 'last' gehad helaas ongesteld geworden. Succes hopelijk voor jou beter nieuws

12. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Hier ook altijd eipijn, heel soms mis ik het ook ineens, ik denk dan vaak zal wel snachts geweest zijn? Haha

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Het kan ook zijn dat er deze cyclus geen eicel gerijpt heeft, dan kheb je dus ook geen eisprong. "Gemiste" eisprongen komen best vaak voor...

14. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Maar dan zou ik toch ook geen positieve ovulatietest hebben gehad of maakt dat niks uit?

15. TrotseMama1990

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Misschien is het bij mij nu ook idd snachts gebeurd alleen kan ik me niet voorstellem dat ik door zo'n vreselijke pijn heen slaap.
    Maar je weet maar nooit idd...

16. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Share This Page