Ik heb / had ? ook PCOS, 2 jaar bezig geweest, waarvan jaar aan Clomid+Pregnyl gezeten,allemaal zonder resultaat..ik was doorverwezen doordat ik 8 maanden na stoppen pil nog niet ongesteld was.Dus mijn eigeen cyclus kende ik op een gegeven moment door de Clomid niet meer.Ik was er helemaal klaar mee. Kwam niet meer in ziekenhuis,werd toch uit mijzelf ongesteld om de 32 dagen en na 3 maanden geen ziekenhuis meer was ik opeens zwanger.Ik dacht inmiddels echt dat zwanger worden niet voor mij weggelegd was.Maar het tegendeel is bewezen. Sterkte allemaal die nog in het ziekenhuis traject zitten.Je wordt er echt door geleefd! Maar hou hoop
Wat fijn voor je Nova! Dat is wel heel bijzonder. En inderdaad bewijs jij het tegendeel Ik ben helaas toch ongesteld geworden op 14 dpo pas, later dan normaal. Vreeemde is alleen wel dat ik nu weer op dag 5 van mijn cyclus zit en dat mijn temperatuur niet daalt. Na mijn ei is hij gestegen naar 36,6 en 36,7 en dat is hij nog steeds. Ik heb contact gehad met de fa op dag 1 van mijn cyclus en mag deze ronde nog steeds 50 mg slikken omdat mijn schildklier nu helemaal goed was. Als het weer een lange ronde is (40 dagen) gaan we overleggen wat het vervolg is. Als klap op de vuurpijl is er weer een vriendin zwanger ..... Ik gun het haar enorm natuurlijk maar het doet wel pijn... Elles hoe gaat het met je?
Hier ook PCOS. Ik heb wel last van overgewicht. Sinds ik ben gestopt met de pil zo'n 8kg bijgekomen zonder mijn eetpatroon te wijzigen. Zeer frustrerend. Bij mij werkte de Clomid totaal niet. Ik zit nu aan de Menopur die wel werkt, maar helaas nu door een cyste drie maanden pauze moeten nemen van de MMM dus hier ook Fijn om ook positieve verhalen te lezen van vrouwen die wel zijn zwanger geraakt!
Balen Esther! Heftig voor je dat je zo bent aangekomen en dat het niet echt wil bij je. Naar he, die PCOS. Ik mocht vandaag weer voor een echo (dag 14), nu een heel groot ei dat op springen staat, dus weer een cyclus volgens het boekje. Het kan dus alle kanten op, zelfs tijdens het clomid gebruik.... Hopen dat deze ronde raak is, maar mijn hoop is niet zo groot meer. Sterkte ook aan alle ander PCOS-klantjes! En succes met de zwangerschappen bij de diegenen bij wie het wel lukken wilde
Ik heb zelf ook pcos en heb echt geen overgewicht. Ik heb ook behandelingen gehad was gestopt met de behandeling omdat we op vakantie zouden gaan en ben die maand zwanger geraakt. Het is heel belangrijk dat je het even loslaat misschien is dat een tip voor je
Lieve meiden, Ik kan het haast nog niet geloven maar ik heb twee positieve tests in handen! Ik denk dat Liyana gelijk heeft gehad, want ik heb deze zes weken vakantie heel weinig bezig geweest met zwanger worden, en deze ronde was het dus raak. Ik ben nog wel heel voorzichtig blij omdat er nog zoveel mis kan gaan, maar het begin is er. En de hoop dus ook voor andere meiden, het kan echt!
Ja heb best wel bijwerkingen gehad, met name stemmingswisselingen. Heb volgens mijn temp nog geen eisprong gehad. Krijg geen echo's dus het is een beetje zelf vogelen. Moet wel Maandag bloedprikken voor progesteron. Dan zien ze of het aanslaat zo niet menstruatie op wekken en naar de 100mg
Ik had ook stemmingswisselingen ja, vervelend he?! Maar als het daarbij blijft is het te overzien. Wel gek dat ze geen echo's maken. Als je overgestimuleerd wordt en er groeien twee eitjes door heb je kans op een vierling en dan mag die ronde niet doorgaan. Dat moeten ze toch ook volgen neem ik aan? Of kunnen ze dat aan je progesteron zien? Heel veel succes in elk geval. Spannende tijd. Als je iets wilt delen dat hoor ik het wel he!
Inderdaad de laatste loodjes.. Moet me rustig houden. . Bloeddruk wat te hoog en blaasontsteking gekregen net nu de laatste weken. . Hele zwangerschap bijna geen klachten gehad dus best frappant. Verder gaat het goed. . Ben heel benieuwd naar ons kindje maar ze moet nog heel even blijven zitten als het kan
Jeetje wat heftig en erg verwarrend inderdaad. Ik denk dat je je gyno hierin wel kan vertrouwen ik persoonlijk vind niet dat er een bepaald soort pcos-meisje bestaat. Ik heb ook pcos en val compleet buiten dat beeld ik ben volslank (vormen op de juiste plek wel wat probleemgebiedjes zoals elke vrouw maar geen overgewicht) heb een gezond gewicht voor mijn lengte eigenlijk heb ik helemaal niks wat je opnoemt het enige wat ik heb is geen eisprong en geen cyclus zonder medicatie en die welbekende krans verder helemaal niks. Bij mij ging het ook gelijk de 1e ronde goed met clomid50 ontwikkel elke keer 2 eitjes waarvan er 1 doorzet Wel heb ik de 6e ronde geen eisprong gehad (dat was de vorige ronde) maar verder elke maand netjes een eisprong gehad helaas nog niet het gewenste resultaat misschien deze ronde moet nog tot het weekend geduld hebben. Wel was deze maand mijn eisprong 1 of 2 dagen eerder dan normaal maar dat kan ook komen omdat ik een HSG onderzoek heb gehad begin deze ronde waardoor ik nu extra vruchtbaar ben
Goh ik wist niet dat dit zo vaak voor kwam maar ook ik heb last van pcos en hashimoto mijn huisarts wil (ondanks een jaar mislukking) mij niet doorverwijzen naar de gynaecoloog? Chlomid heb ik wel vaker van gehoordmaar nooit over durven vragen.. Ben er ook een beetje doorheen al die omo witte testjes en onregelmatige cyclussen worden langzamerhand een beetje teveel. . Ik vlieg van 28 naar 40 naar 35 dagen pff