Okee. Voordat ik mijn verhaal doe moet ik eerst melden dat het misschien kan zijn dat het verhaal een beetje vies is, maar anders kan ik het niet uitleggen. Zoals sommigen misschien nog wel weten heb ik laatst eens een topic geopend voor de extreme tuurders onder ons. Vorige week zondag moest ik ongesteld worden. Dit bleef uit dus daarom dinsdag een test gedaan. In eerste instantie dacht ik een klein streepje te zien, maar omdat ik donderdagavond toch een eerste veeg oud bloed in mijn slijm ontdekte dacht ik dat mijn menstruatie door zou breken. Ik zou anders vrijdag een test doen. Echter komt mijn menstruatie maar niet goed op gang terwijl ik echt wel buikkramp heb alsof ik heel hevig ongesteld ben. Vrijdagochtend had ik verwacht dat de menstruatie helemaal door zou breken. Dit is dus niet gebeurd. Alleen smiddags een veeg lichtbruine slijm en s'avonds alweer nagenoeg helder slijm. De volgende ochtend (gister) dacht ik dat het dan wel door zou breken, maar helaas. Het blijft maar een beetje aanmodderen. Alleen weer lichtbruin slijm bij het afvegen. Gistermiddag ging ik ahum... wat dieper met mijn doekje naar binnen zeg maar en toen dacht ik echt dat het door brak. Mijn doekje zat vol donkerrood/bruin bloed. Dus ik was opgelucht. Echter is het het daar bij gebleven, want mijn volgende toiletbezoeken was mijn slijm weer veranderd in lichtbruin oud bloed tot nagenoeg niets. Ook als ik zeg maar wat dieper ging. Vandaag heb ik er buikpijn bij alsof ik echt erg ongesteld ben. Heb zelfs een aleve tegen de pijn genomen, maar er komt maar niks. Weer alleen maar oud lichbruin bloed of licht oranje/roze. Het breekt maar niet door. De menstruatie heeft vanaf dag één nog niet eens doorgezet tot in mijn ondergoed. Alle maandverbandjes die ik heb gebruikt zijn schoon gebleven. Ik heb dus alleen bloed wanneer ik afveegt en dit maakt me onzeker. Zo ging het namelijk precies zoals met de miskraam vorig jaar. Echt exact dezelfde manier.... En dat maakt me bang. Mijn man en ik hebben afgesproken om dinsdag ochtend een test te doen als het nog niet heeft door gezet. Pfff... herkent iemand zich in mijn verhaal?
Hey, wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt! Ik heb helaas geen herkenning maar ik hoop wel dat alles goed komt en je disndag gewoon posi rest en dat t dan lekker blijft plakken!
Bah niks vervelender als die onzekerheid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid op een positieve manier!
Precies! Zoals het nu lijkt woed het bloedverlies (voor zover je dat beetje kunt noemen) een stuk minder. Dus ik denk dat we morgen wel gaan testen. Maar ben nu al bang. Want stel dat hij positief is... wat zegt dit bloeden dan...
Het lijkt me erg moeilijk voor je, deze onzekerheid. Maar er zit helaas niets anders op dan afwachten. En je zo druk maken, maakt het er ook niet beter op. Wie weet is er helemaal niks aan de hand, en je kunt er nu op dit moment niks aan veranderen. Leid jezelf af vandaag, als het kan ...ga iets leuks doen. Shoppen, of iets anders waar je echt van kan genieten...op de koffie bij een lieve vriendin. Succes hoor!
Dank je. Ik moet vandaag werken tot half zeven en vanavond heb ik een leuke cursus. Dus die afleiding gaat wel goed komen.
Ik herken het, maar ik heb pas mt 7 weken zwangerschap dat bruin afevegen ontdekt... En idd ging ik dieper erin was het helder donker... En idd een mk Sterkte, knuff
Test was negatief. Dus het zal wel een hele vreemde menstruatie zijn geweest. Snap er helemaal niets van. De maandverbandjes zijn schoon gebleven en het bloeden is echt nagenoeg niets geweest. Snap er echt niks van...