PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Jeetje wat een vervelend nieuws! Had het echt gehoopt voor je!
    Heel veel succes met de nieuwe ronde!

2. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusje wat jammer .. ik leef echt met je mee..! heel veel sterkte ermee !!:(

Fijn dat het uitstrijkje goed ging bonita..

Hier weinig nieuws.. Mijn vriend en ik hebben besloten in januari voor de IUI te gaan.. hij staat er weer helemaal achter en wil dolgraag een kindje samen.;)

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, heb je de pregnyl al mogen zetten? Gister voor bloedprikken geweest toch?

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Myuna: de waarde was nog niet hoog genoeg. Ik moet morgen nog een keertje voor een follikelmeting gaan. Hopelijk is er dan eentje groot genoeg (of 2).

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, Zal voor je duimen morgen!

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks voor het duimen! Er zat 1 ei rechts van 16,6 mm. De rest waren kleintjes. Baarmoederslijmvlies was ook al dik, 10,4 mm. Ik moet vandaag nog een keertje Fostimon spuiten en dan morgenavond Pregnyl zetten. Klusadvies was eigenlijk morgenavond en vrijdagavond. Maar morgenavond gaat sowieso niets worden, want dan zijn we de hele avond weg en pas heel laat terug. We mochten ook vanavond en vrijdagavond klussen van de gyn. Komt allemaal niet zo heel fijn uit, want vanavond hebben we al een afspraak staan en vrijdagavond staat ook volgepland. Dus we moeten ergens even een gaatje zien te vinden!

7. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, wat goed joh! Mooi ei en bms,...ik ga weer duimen!! Hihi wat een druk schema de komende dagen,.....klusze! : )

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, erg druk schema, maar we vinden wel ergens even wat tijd. Ben wel een beetje zenuwachtig voor het zetten van de Pregnyl. Ik had gisteren en eergisteren met het klaarmaken van de spuit Fostimon, dat een paar dikke druppels tussen het spuitje en de naald doorliepen (daar waar je de naald op de spuit zet, snappen jullie het nog?). Ik heb toen maar een nieuwe Fostimon aangemaakt, had toch nog genoeg liggen, en toen had ik het weer (hoewel in mindere mate). Ik hoop daarom maar dat de Pregnyl in 1 x goed gaat, want daar heb ik er uiteraard maar 1 van.

Wat is het hier trouwens rustig! Zijn alle dames al kerstinkopen gaan doen? Hebben jullie nog leuke kerstplannen? Wij gaan kerstavond (24 dec.) naar mijn ouders toe, 1e kerstdag naar mijn schoonouders en 2e kerstdag uit eten. Ik vind het altijd wel gezellig met de familie(s).

saar: alvast heel veel succes voor morgen, je laatste werkdag!

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey Bonita,
    Lief dat je daar aan denkt! Ik zie er erg tegenop, want ik ben morgen helemaal alleen. Toen mijn collega 2 maanden geleden haar laatste dag had, was er nog een soort afscheid. Ze kreeg nog cadeautjes van mijn baas en collega's en kon tenminste even afscheid nemen.
    Ik werkte er langer en nu is er dus niemand aanwezig morgen... Voelt wel echt heel zuur. Ik heb er toch 4 jaar gewerkt. We zien het wel morgen.

Succes met je pregnyl spuit en het klussen!!
    XX

10. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames..

Bonita idd een druk schema, ik hoop dat deze ronde nu eens geluk mag brengen.

Wij gaan op 1e kerst naar mn schoonouders en tweede kerst naar mijn moeder.
    Op nieuwjaar komen we altijd met de hele famillie bij elkaar bij mijn oma.
    Ik vind het wel leuk, maar ergens ook wel stresserend al die ''verplichtigen'' altijd maar weer..

11. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar, ik vind het gewoonweg onbeschoft dat er niemand is op jouw laatste dag!.Dat verdien je niet meid. Dikke knuffel om de dag door te komen. Denk maar.aan alle tijd die je na vandaag met Brammetje kunt doorbrengen!

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Thanx! Lief van jou! ;)
    Heb mijn tijd maar nuttig besteed (had alles al af en alles al opgeruimd) door mijn uitkering aan te vragen en me aangemeld als werkzoekende bij UWV. Bleh. Moet ik heel die stomme verplicht-solliciteren-toestand in. Zo geen zin in. :(

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou Saar dat is echt niet leuk zeg! Haha maar zie dat je ind nuttige dingen hebt gedaan op je laatste werkdag...

Bonita wanneer moet je pregnyl zetten?

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gistermiddag al gezet. Ging goed overigens (was zenuwachtig aangezien ik een paar dagen eerder wat Fostimon had verknoeid). Dus gisteren geklust en vanavond nog een keertje. En dan weer op het wachtbankje!

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, wat ontzettend jammer dat er niemand was op je laatste werkdag. Wat een vervelende tijd nu,.... Hopelijk vind je straks een leuke baan. Geniet in de tussentijd van de kleine.Sterkte!

Bonita, op het wachtbankje,.....mn duimen draaien weer hoor. Fijn dat het goed is gegaan met de Pregnyl. Kan me voorstellen dat je even zenuwachtig was.

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, het is weer even geleden dat ik heb geschreven, maar ik heb wel alles meegelezen.

Saar wat schandalig dat er niemand was op je laatste werkdag. zo hoor je niet behandeld te worden. nu eerst lekker genieten van je mannetje met de feestdagen en er dan weer vollop tegenaan in het nieuwe jaar. ik las dat je weer ging solliciteren, maar wilde jij niet thuisblijven bij Bram?

bonita, weer spannend bij jou dus. mij duimen draaien weer. mag je dit jaar nog testen?

voor de dames met iui, wanneer gaan jullie weer beginnen?

ik las ergens dat er gevraagd werd wat we doen met kerst (ik weet alleen niet meer wie het vroeg)
    wij zijn met de kerst lekker thuis en iedereen komt bij ons. Iedereen wil namelijk de eerste kerst van Nick vieren en we hebben dan 3 a 4 gezinnen om langs te gaan en dat vind ik te veel worden met Nick. samen deden we dat wel altijd, maar nu dus niet meer. eerste kerstdag zijn we hier met 11 volwassenen. iedereen neemt wat te eten mee, dus ik hoef ook niet zo veel te koken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hallo Dames,

Het is weer even geleden dat ik heb gereageerd! Maar lees nog wel mee!

@Bonita, wat spannend op het wachtbankje! wanneer mag je gaan testen?

Vandaag ben ik weer naar t ziekenhuis gegaan voor een echo! Helaas was er weer niets gegroeid! Nu moet ik pas over 6 dagen terug komen voor weer een echo, best wel lang vind ik dat maar goed:( Er zal dan toch nog wel niets gegroeid zijn!

Fijne dag allemaal!

Groetjes

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bo, wat vervelend, maar geef de hoop niet op. bij mij is het pas gelukt met 150. heb je last van de bijwerkingen?

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Dank je wel Marion,

Nee gelukkig geen last van bijwerkingen gehad, wel met 50mg toen was ik echt heel erg misselijk maar nu met 100mg gelukkig nergens last van gehad!
    Hoelang heb jij 100mg moeten slikken voordat je 150 mg kreeg?

Groetjes

20. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 2x een late eisprong en daarna geen eisprong gehad met 100. daarna mocht ik aan de 150.
    maar als 100 geen efect heeft, mag je volgens mij gewoon gelijk door naar de 150.
    ik duim voor je dat die wel aanslaat.

Deel Deze Pagina