mamavanlorena: wat naar zeg, die aanvallen die je gehad hebt. Hopelijk krijg je voor je operatie niet nog meer van die akelige aanvallen. Mooie kerstfoto's!! Wat had je Lorena en Rafael mooi aangekleed , ze pasten echt precies bij elkaar!! Nog meer dames met kerstfoto's van de kids?
Hoi Allemaal.. t is een tijdje geleden alweer maar ik had het best wel druk.. Hier gaat alles z'n gangetje.. Bonita wat balen.. echt jammer.. maar bekijk het positief : een nieuw jaar, nieuwe kansen ! Mama van lorena, hopelijk valt de operatie een beetje mee en wat een leuke kerstfoto's !!! Bo wat vervelend dat je nu moet gaan spuiten.. hopelijk valt het een beetje mee...
Bonita, oh nee!! Wat kl*te! Ik hoop dan heel erg dat de eerste iui jullie een positieve test geeft. Dikke knuffel.
Mama van lorena, wat naar van de aanvallen steeds. Hopelijk voel je je na de operatie een stuk beter. Heb je nu wel pijnstilling gekregen? Of moet je bij een aanval steeds een injectie krijgen? Leuke foto's van jullie kerstkindjes! Zijn idd goed op elkaar gekleed! Ik heb er net een foto van Fender opgezet,...ik kreeg de foto niet gedraaid. Raar,...maar iig staat er een foto op!
Hoi Dames! Hoe is het hier? Hebben jullie allemaal fijne dagen gehad? Hier lekker rustig en niks bijzonders gedaan... heerlijk! Bonita.. jemig .. kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van wordt.. Ik hoop echt dat 2013 jullie jaar wordt! mammavanlorena: jeetje hij loopt al in het wagentje?? Wat knap zeg!! En wat een heerlijke foto.. Ja het is een geregel dan he als de mama even een tijdje weg is.. lastig hoor maar fijn dat je het alsnog zo kunt regelen. Boeff. Wat gezellig dat je af en toe nog aan komt wippen.. ik las dat je single bent?! Ook wel even weer lekker natuurlijk.. geen stress en lekker aan het daten?? Marion hoe is het bij jullie? Myuna.. Ahhh wat een mannetje zeg!! hahaha heerlijk! In welke kleding maat zit fender nu? En loopt hij ook al bij de tafels en banken langs?? Hier is nl niks aar dan ook niks meer veilig!! Saaar oe is het bij jou ? Hoe gaat het nu je thuis bent? Wel lekker de tijd voor je mannetje he zo.. maar kan me ook wel voorstellen dat je dan je eigen dingen mist.. Hier gaat alles goed.. alleen is mn dochter nu al een tijdje niet lekker.. erg verkouden.. hoesten, verstopte neus, een loopoor. Ze slaapt de laatste nachten dan ook erg slecht.. vind het zo sneu.. Verder doet ze het erg goed! Ze kruipt snel, zit, staat en doet stapjes bij de tafel en bank. Verder klapt en zwaait ze erop los! Zal even een foto voor jullie uploaden!
@ Trijntje hier gaat het op en af, de ene keer slaapt hij goed, de andere keer wat minder. vaak slaapt hij nu na een papfles rond 9 uur tot een uur of 2 en daarna gaat zijn ritme van iedere 3 uur drinken weer in. verder is het een heerlijk mannetje. hij lacht veel, is erg druk, wil overal bij aanwezig zijn, ziet alles wat er gebeurd, wil eigenlijk alleen nog maar zitten of staan, ligt hele dagen op zijn buik, maar hij kan ook de hele kamer door rollen van buik naar rug en zo weer verder, hij begint zelfs al een beetje met tijgeren en zo nog meer. hij is echt steeds meer een mensje aan het worden. zo mooi om te zien. en ik heb nog een nieuwtje. we gaan verhuizen. ons huis is verkocht en nu zijn wij snel op zoek naar een nieuwe woning. dit moet wel een beetje snel gebeuren want 22 maart moeten wij ons eigen huisje uit zijn, maar we zijn gisteren gaan kijken bij huizen en er zit er wel 1 tussen die het kan gaan worden. dus komende zomer zit ik heerlijk in een tuin ipv en klein balkonnetje en kan Nick daar heerlijk leren lopen.
myuna: wat heeft Fender toch mooie grote ogen! Knap ventje! trijntje: ook mooie foto's! Grappig dat niets meer veilig is in huis, dan merk je ineens hoe snel het gaat met haar he. Voor je het weet rent ze door de woonkamer! marion: super nieuws, dat jullie huis verkocht is! Hopelijk vinden jullie snel iets nieuws naar jullie smaak. Zoeken jullie een woning die helemaal klaar is of willen jullie nog iets gaan verbouwen? hier: vandaag ongesteld geworden, 17 dagen na Pregnyl. Maar ik voelde het al aankomen, dus dat scheelt wel. Ik heb toch even een flinke dip gehad. Dit weekend kwam het nieuws dat een nichtje van mijn man voor de 2e keer zwanger is. Helemaal geweldig natuurlijk voor hun, maar wel confronterend. Wij waren ook al bezig toen zij zwanger was van de 1e. Ik had gewoon zo gehoopt dat wij nu de eerst zwangere in de familie en in de vriendengroep waren. Helaas . Deze ronde gaan we dus IUI doen. Best spannend. Hopelijk gaat dat goed en brengt dat meer geluk!
@ bonita, ik snap dat dta een klap is. hopelijk wordt 2013 jullie jaar en is het de eerste ronde IUI raak. wij willen een huis waar we niet te veel aan op hoeven knappen. dat is met een kleintje niet handig, zeker niet als we nog maar tot 22 maart hebben, want dan moeten we ons huis uit. maar we hebben al wat op het oog, morgen voor een 2e bezichtiging.
Bonita, wat vervelend joh! weet zo goed hoe je je moet voelen. Sterkte meid! Ik wens jullie een mooi 2013 en hoop dat jullie grootste wens werkelijkheid wordt! Bo,suusje en babywens,.....dat ook jullie grootste wens werkelijkheid mag worden in 2013! Alle anderen een heel mooi, gelukkig 2013! Liefs van ons
hoi Dames, allereerst iedereen een heel goed, gezond en gelukkig maar vooral vruchtbaar nieuwjaar toegewenst ! Bonita wij gaan dus samen aan de IUI beginnen.. spannend.. Ik hoop dat we geluk mogen hebben.. Marion, fijn dat jullie huis verkocht is.. wel weer spannend om iets anders te vinden in zo'n korte periode. Mama van lorena : hoe gaat t nu met je?
Echt spannend hoor aan de IUI...ik duim ! Met mij gaat het goed, geen aanvallen gehad tot nu toe, 16e gaat mijn balblaas er uit. Lorena is weer lekker naar de opvang en Rafael vind het nog steeds helemaal geweldig om in het loopkarretje te "lopen" het lijkt er ook op dat hij al een beetje kan sturen naar waar hij heen wil zo grappig hoe snel ze dat door hebben. Hij zit er natuurlijk maar kort in want het is anders niet goed voor zijn beentjes. Hij gaat nu ook al wat meer zitten, hij kukelt affentoe om en dan vind hij dat ook weer leuk hahaha
@ Bonita en Babywens, hoe gaat t nu met jullie? wanneer gaan jullie beginnen met de IUI? @Marion,beter zeg dat jullie huis verkocht is! al wat nieuws op t oog? hier, vandaag de eerste injectie gezet, was helemaal alleen aangezien mijn vriend in t buitenland zit dus vond t best wel spannend maar ik heb t overleefd hihi
Bo, wat spannend. En,....you did it! Suc6! Zal voor je duimen. Bonita en babywens, wanneer mag ik mn duimen weer voor jullir laten draaien?Suc6 iig! Marion, hoe was de tweede bezichtiging? Trijntje, wat gaat jouw meisje snel zeg! Fender zit heel goed en stevig.Als ik hem.laat staan kan ie best lang staan. Hij staat nog niet uit zichzelf en kruipendoet hij ook nog niet. We proberen hem.wat te stimuleren, maar alles op zijn tijd. Fender draagt nu maat 74 en jouw meisje? Fender is ook al lamg verkouden en aan het hoesten,....gelukkig slaapt hij nu weer beter. Hij heeft bijna 2 weken heel slecht geslapen. Zijn echt kapot! Maar betere tijden lijken te zijn aangebroken. Op naar ht volgende sprongetje ; )
bo, wat fijn dat het goed is gegaan. @ muyna we hebben zeker al wat op het oog, we hebben vrijdag een bod gedaan en zijn nu in onderhandeling, maar wachten duurt lang. ik ben bnieuwd wanneer we er samen uit komen. Sinds dit weekend tijgert nick door het huis. het gaat nog niet heel snel, maar als hij wat wilt hebben, gaat hij er naartoe. heel af en toe gaat het slapen iets beter en wordt hij maar 1 keer wakker, maar helemaal doorslapen doet hij nog steeds niet. zelfs op een papfles slaapt hij maar een uur of 4 meestal. maar ach, oooooooooooooit komt dat goed. .