PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja het gaat alweer iets beter, moet erg op letten met eten, té pittig krijg ik toch wel last van. En rustig aan doen....pfff lastig als je altijd bezig bent ;)

Positief nieuws inderdaad dat je 2 eitjes van 8mm heb !! ik duim dat ze goed verder groeien !!

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    mamavanlorena: ongelofelijk, dat zo'n galsteen zo groot kan zijn he. Goed om te horen dat het redelijk goed met je gaat. Hopelijk gaat het steeds een beetje beter ;)

bo: bij jou gaat het ook langzaam bergop zie ik. Misschien is 150 wel jouw dosis, waardoor jouw eitjes ineens een groeispurt gaan maken! Ik duim dat er vrijdag grotere eitjes te zien zijn!

Hier is eigenlijk niks spannends te melden. Ik voel me als alle andere rondes, maandag is mijn NOD, nog een weekje dus.

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bo, want fijn dat het nu vooruit gaat. en wat bonita zegt misschien 150 wel juw dosis en gaat het nu goed.

@ linda, wat fijn dat het allemaal wat beter gaat. wel goed op jezelf passen hoor, al kan ik me voorstelen dat het moeilijk is met 2 kinderen. Hoe is het met Raphael?

@ bonita, spannend, ik blijf voor je duimen.

Hoe is het met de rest hier?

met het slapen van Nick gaat het de ene nacht goed en de andere is hij weer vaak wakker. en dat is vaak al ik tegen iemand zeg dat hij goed geslapen heeft. dus ik durf nu niet zo goed meer te zeggen hoe hij slaapt. als ik namelijk niks zeg gaat het goed. maar we gaan de goede kant op.
    we hebben gisteren ons voorlopig koopcontract getekend. we zitten met een heleboel spanning en ik weet zeker dat Nick dat ook voelt.
    vandaag verder met de hypotheek en dan is het afwachten. donderdag weten we of onze kopen de financiering rond heeft en we hopen dat wij het ook snel rond hebben. hoe eerder wij het rond hebben hoe eerder we er in kunnen.
    maar al die onzekerheid en dat wachten op anderen, daar kan ik niet zo heel erg goed tegen op dit moment.

4. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Met rafael gaat het goed, die is nog steeds bij mijn ouders...ik mis hem wel erg maar kan het ook nog niet helemaal aan om hem de hele dag te verzorgen. Lorena komt pas 's middags thuis en wordt daar ook bij geholpen want die moet ook getild worden...Rafael hoop ik het weekend weer thuis te hebben ;)
    En hij sjeest in zijn loopkar nog steeds graag rond hihi zo leuk hij kan ook al écht de richting op bewegen waar hij heen wil.
    Op de grond laat hij zijn hoofd steeds vallen en dan is het krijsen geblazen dus op een kleedje natuurlijk maar hij wil ook héél graag kruipen, en dat lukt nog niet echt (dat is in zijn geval...met kont omhoog en dan een soort koprol maken...dan valt hij op zij en duwt zich naar achteren....maar wil naar voren :D)
    Hij wil zo veel ! maar hij moet affentoe even gas terug.

Ik ga ook voor jouw duimen dat het gaat lukken met huis en hypotheek, kan me voorstellen dat je geen geduld hebt, zou ik ook niet hebben.
    ALs je eenmaal iets wil of mee bezig bent....maar komt vást goed Marion.

5. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Tijdje geleden dat ik wat geschreven heb.. maar ik heb wel alles bijgelezen.
    Marion fijn dat de osteopaat wat heeft kunnen doen voor Nick.. ik hoop dat hij langzaam aan steeds beter gaat slapen.
    Ik zou het ook spannend vinden hoor.. een huis kopen/verkopen.
    Is toch niet iets wat je elke dag doet, en zeker niet in deze tijd.
    Veel succes!
    Mama van Lorena, wat vervelend dat je toch nog zo'n pijn hebt van de operatie.
    Ik hoop dat je snel een beetje opknapt en inderdaad rust nemen met 2 kinderen is moeilijk, maar doe het toch maar.
    Ik kan me ook voorstellen dat je Raphael mist. Zou ik ook hebben.
    Bo. fijn dat er eindelijk heel langzaam een beetje vooruitgang komt met deze dosis. Ik blijf duimen.
    Bonita spannend zeg !! laten we hopen dat 2013 geluk mag brengen!

Hier : ik zei toch dat ik vorige week alsmaar een beetje draaierig/misselijk was.
    Dat heb ik nu nog wel op sommige momenten. Het lijkt wel alsof ik dan een beetje ''zweef'' en niet met bijde benen op de grond sta ofzo.
    Maar gisteravond lag ik dus in mn bed en toen kreeg ik ineens echt een kramp in mn baarmoeder. Zo'n ongi gevoel.
    en vanmiddag toen ik naar de wc ging bij het afvegen had ik een beetje doorzichtig roze achtig slijm.. heel vreemd.
    Ik ga het maar een beetje in de gaten houden, anders binnenkort toch maar eens een testje doen.
    Zou wel een heel mooi cadeautje zijn. :).. maar ik durf bijna niet te hopen..
    Ik hou jullie op de hoogte;)

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hey Babywens,

hoe voel je je nu? wat rot dat je kramp kreeg!
    heel veel succes en ik duim voor je

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hey meiden!

Eindelijk ook voor mij goed nieuws! De medicijnen hebben eindelijk goed aangeslagen alleen een beetje te goed want heb nu 5 eitjes die rond de 10mm zijn en 1 die nu 13mm is! Ik moet zondag weer terug en dan hopen ze dat alleen die van 13 mm is gegroeid omdat ik anders overstimulatie heb maaaaarrr dat vind ik helemaal niet zo erg want ik ben zo blij dat er in ieder geval iets gegroeid is en dat er hoop is dat ik zelf eitjes kan krijgen!
    Nu afwachten tot zondag maar ik ben nu al heel blij!!

8. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou Bo dat klinkt inderdaad goed ! ik duim voor je dat voor deze ronde dan die ene alleen verder groeit

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marion: en, heeft de koper zijn financiering rond? Ik hoop het zo voor jullie, dan valt dat stukje spanning al weg :) !

Linda: heb je Rafael inmiddels weer thuis? Hoe gaat het nu met je? Red je het een beetje met de kids, terwijl je zelf ook nog aan het herstellen bent?

Bo: hoe was je follikelmeting vandaag? Hopelijk zag het er positief uit!

Babywens: en, hoe staat het ervoor nu? Al een testje gedaan? Hoe lang is je cyclus op het moment? Ik heb zelf altijd megalange cyclussen als ik niks van hormonen gebruik. Misschien is het een idee om voor een kuurtje te vragen om je menstruatie op te wekken, zodat jullie weer verder kunnen?

Hier: morgen is NOD. Ik heb gisteren getest met de laatste zwangerschapstest die ik nog in huis had. Negatief. Zojuist had ik wat bruinsig slijm bij het afvegen (overigens maar een heel klein beetje), maar ik ga ervan uit dat ik vanavond of morgen toch wel ongesteld word. Ik zou morgen mogen gaan bloedprikken op HCG, maar ik denk dat ik ook even mijn temperatuur aankijk morgen. Als die zakt, dan kan ik er wel van op aan dat de ongi eraan komt (als die er dan nog niet is) en is het alleen maar verspilde tijd om te gaan bloedprikken.

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bo, wat lief dat je er aan denkt.
    helaas heeft onze koper om een week uitstel gevraagd omdat de bank het nog niet rond had. ze hadden nog teveel werk van december en ze lopen wat achter.
    het is dus nog een weekje afwachten. volgende week hopen we meer te weten.

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    marion, jeetje wat balen! heb dat toen ook gehad toen ik m'n huis verkocht en dat is echt vervelend want dan zit je toch nog in onzekerheid! hoop dat het snel rond is

Bonita, hmm hoop niet dat je ongesteldheid doorzet en dat je snel een positieve test in handen hebt! ik blijf voor je duimen

Hier, gaat het lichamelijk niet zo goed, heb overstimulatie en daardoor heel veel pijn! Gisteren een echo gehad en daarop waren 8 grote eitjes te zien maarja wil natuurlijk geen achtling! Ik heb gister wel gelijk pregnyl gekregen om m'n eisprong op te wekken maar is de poging natuurlijk wel afgebroken! Maar eigenlijk ben ik alleen maar blij want ik weet nu dat mijn lichaam het wel kan alleen is het nu zoeken naar de juiste dosering. De volgende ronde mag ik gelijk beginnen met 112eh aangezien ik daar ook op reageerde en 150eh teveel is. Is er dan weer sprake van overstimulatie dan mogen we er ook voor kiezen om er een IVF van te maken (daar kijk ik eigenlijk een beetje tegen op)
    Maar goed ondanks de pijn is het wel allemaal positief nieuws!

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    bo: rot zeg dat je zo'n pijn hebt van de overstimulatie! Hopelijk slaat 112 eh beter aan, dat je wel mooie maar wat minder eitjes krijgt! Was je bijna octomum geworden ;) :D !

Hier heeft vandaag toch echt de menstruatie doorgezet. Baal wel behoorlijk. Je zou toch denken met 2 eitjes en 24 miljoen goede zaadcellen dat er wel iets zou moeten gebeuren daarbinnen? Ach ja, op naar de 2e IUI!

13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Jeetje wat balen zeg Bonita! Had t zo gehoopt voor je!!!
    Gaat het een beetje met je?

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bo: lief dat je vraagt. Gaat op zich prima. Ik heb alleen niet veel zin om weer te beginnen met spuiten. Wordt nu de 8e ronde spuiten, steeds dat geprik, bah! Maar, als het even meezit heb ik over 2 weken alweer de IUI, dus het is allemaal wel te overzien.

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, wat balen!! Ik had het jullie deze ronde zo gegund! Kan me voorstellen dat je het prikken nu zat begint te worden. Blijf positief!! Knuf!

Bo, wat naar van de overstimulatie. Sterkte met de pijn. Hopelijk gaat het met minder eenheden beter.

Marion, spannende tijd voor jullie! Hopelijk krijg je snel goed bericht.

Mama van lorena, alweer een beetje de oude?

Babywens, hoe is het met je?

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Linda: zo heavy zeg van je operatie! Dat is niet niks want dat heb ik bij mijn moeder gezien...

Marion: wat fijn dat de osteopaat iets kan doen voor Nick. Ik hoor daar steeds goede verhalen over...
    Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid betreft het huis dan zal ook een heel groot stuk spanning verdwijnen.

Bo: wat een ellende is het toch om de juiste dosering te vinden he. Hopelijk is de 112 de juiste... Maar dat zal waarschijnlijk wel zo zijn... Het heeft gewoon tijd nodig...
    Ai overstimulatie is pijnlijk maar jij mocht nog de pregnyl zetten.. Ik had er 24 en moest acuut stoppen zelfs geen pregnyl meer aanraken...

Bonita: Wanneer komt toch eens jouw tijd... Zo oneerlijk he... Ik blijf voor je duimen! Knuff

Myuna: hoe is het met jou?

Babywens: hoe is het?

Hier ben ik weer begonnen met de vreselijke hormonen... Maar het is voor een goed doel he...
    De B12 werkt alle behalve na mijn idee maar de huisarts zegt van wel... Doordat ik me juist nog erger ging voelen was het een teken dat het iets begon te doen... Ik heb 5 injecties gehad dus heb nog even te gaan. Zijn pijnlijke spuiten omdat ze in de spier moeten...

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Zit ik dan in t ziekenhuis..... Had zoveel buikpijn dat ik toch maar terug ben gegaan voor een echo. Hierbij kwam de schokkende mededeling dat er een andere arts bij geroepen moest worden omdat hij dit nog nooit had gezien. Ik in shock achter gelaten tot de andere arts kwam, wat bleek... m'n eitjes waren alleen maar door gegroeid en had er nu meer dan 30!!!!! Net bloed laten prikken en nu aan t wachten op de uitslag, wanneer het niet goed is moet ik blijven in t ziekenhuis pffff zo heb je 0 eitjes en dan opeens 30!!! Niet zo gek dus dat ik pijn heb!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bo ik snap ook niet waarom ze de pregnyl laten zetten... van de pregnyl gaan de kleine eitjes mee groeien en de grotere krijgen nog een boost... bij mijn overstimulatie had ik 24 eitjes groter dan 12 en nog vele kleine... ik heb toen acuut moeten stoppen en kreeg provera...succes ermee

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hallo meiden!

Het is al lang geleden dat ik wat van mij heb laten horen... Maar ik volg jullie nog wel hoor! Ik lees alles mee op mijn telefoon, maar ik heb vaak niet de tijd om er echt even voor te gaan zitten om echt te reageren. Vind ik op mijn telefoon niet zo handig als ik een heel verhaal wil typen! ;)

@Bo: jee! Heftig hoor! En weet je inmiddels al of je ook moet blijven? Sterkte!

@Bonita: jammer zeg dat de iui niet is gelukt... Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar ik hoop dat het nu eens een keer de laatste ronde wordt voor jou...

@Marion: hoe gaat het nu met jou en Nick? Ben je weer een beetje bijgekomen? Het is ook allemaal wel zwaar als de nachten zo moeizaam gaan, maar zoals je zelf ook goed weet, er komt ooit een eind aan en het is het allemaal waard!

@Linda: hoe gaat het nu met jou na de operatie? Al weer redelijk op de been?

@Suus: jij bent ook weer aan de volgende ronde begonnen toch? Hopelijk lukt het weer en heb je nu een plakkertje!

@Myuna en Trijntje: hoe gaat het met jullie beebjes?

Hier gaat alles goed. Ik geniet er echt van dat ik nu fulltime mama mag zijn!! :D Bram is echt een lekker ventje, nog steeds altijd vrolijk en het wordt al echt zo'n knul! Het baby gaat er zo snel vanaf!! Sinds dit weekend loopt hij!!! Nog niet los natuurlijk, maar hij kan het al best snel en ook lang volhouden. Hij wil nu ook niks anders meer dan staan (zelf gaan staan!) en lopen. Als hij op de grond moet tijgeren of in zijn box moet zitten is hij not amused! :p Haha!

Nou dames, ik denk aan jullie, vooral diegenen die nog zwanger moeten worden!! Duim duim!! :)

20. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Zo hier weer even een berichtje van mij..

Bo wat naar dat je in naar het ziekenhuis moest. Ben je nu weer thuis of moest je blijven. 30 eitjes.. da's veel !! je zou maar een 30 ling krijgen.. haha :).. maar het is natuurlijk niet om mee te lachen.
    Sterkte ermee !

Bonita wat naar.. ik leef echt met je mee ! ik weet niet wat ik moet zeggen. Hopelijk kom je er snel weer een beetje bovenop.

Marion hoe is het met Nick? slaapt hij al een beetje door? en al nieuws van jullie huis?

Mama van Lorena Hoe gaat het nu? en hoe is het met rafael en lorena?

Saar wat fijn dat je het zo naar je zin hebt met het fulltime moeder zijn.

Hier sinds ik de vorge keer geschreven heb nog heel de tijd last gehad van gespannen borsten.(de ene dag wat meer de andere dag wat minder) vandaag had ik ook iets raars.
    Ik ging naar de wc en bij het afvegen zag ik wat bloed >zo net alsof je net ongesteld begint te worden.
    Nog maar een keer afgeveegt en ja hoor weer een beetje bloed.
    Ik dacht goh, ben ik dan uit mezelf ongesteld geworden??? wouw..
    dus ik een maandverbandje ingedaan, ging ik na een tijdje nog eens kijken en wat denk je : niks meer..
    wel heel de tijd een menstruartie achtiige pijn..
    Ik heb wel last van stemmingwisselingen en ook nog altijd van gevoelige borsten.
    Dus of ik nu gewoon ongesteld wordt of dat ik toch zwanger ben, dat is nog even afwachten....
    Ik heb nu geen testen in huis maar daar ga ik morgen even om als ik niet ongesteld geworden ben.
    Ik zal jullie op de hoogte houden.
    Kan het trouwens ook zijn dat je lichaam denkt dat je ongesteld bent, maar dat er gewoon niks afgestoten wordt omdat je baarmoederslijmvlies niet dik genoeg is en je hierdoor dus geen bloed verliest? weet iemand of dit kan?

Fijn weekend iedereen !:)

Deel Deze Pagina