Ik mag gelukkig weer naar huis, maar zodra ik meer pijn krijg of koorts moet ik gelijk terug ook al is het midden in de nacht. Wel moet ik nu 3 liter water drinken en het rustig aan doen! Babywens20 Wat spannend zeg! Hoop voor je dat het positief is! ik weet niet of je lichaam zo kan reageren lijkt mij van niet SuusjeLove ik weet ook niet waarom ik Pregnyl heb gekregen het is voor mij ook allemaal de eerste keer
Hoi dames! lief dat jullie aan me denken! Het gaat hier nog steeds het zelfde, gelukkig heb ik goede pijnstillers alleen moet 3 liter drinken en normaal drink ik nog geen eens 2 liter dus dat is wel een beetje doorzetten. Vanmorgen was ik ook misselijk maar gelukkig is dat nu weer weg! Dit weekend doe ik het echt rustig aan want hoe meer ik doe des te meer pijn heb ik! Ben benieuwd of het maandag al minder erg is! Fijn weekend dames!
hoi allemaal.. Pfff ik heb zoveel pijn bij het plassen... Steeds bij de laatste druppels. Niet normaal. Niet branderig ofzo, maar anders. Ook heb ik af en toe een roze gloed in de urine. Kan je dit ook hebben bij een beginnende zwangerschap of denken jullie net zoals ik aan een blaasontsteking? Verder heb ik nog steeds zere borsten en constant een zeurderig gevoel in mn onderbuik.. Ik ga morgen maar even naar de huisarts....
Bo, sterkte meid! Gaat het inmiddels al iets beter? Babywens, iig een goed idee om je urine ff te laten checken.Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Toen ik 4-6weken zwanger was had ik wel dat ik vaker kleine beetjes moest plassen.Kwam doordat de baarmoeder nog laag zat en op mn blaas drukte door het groeien van de baarmoeder. Suc6 morgen bij de huisarts!
Nee ik heb nog geen test gedaan want ik heb er geen in huis. Ik heb wel steeds een beetje licht roze urine of bloedverlies. of hoe je het ook wil noemen. Hoelang houd een innestelingsbloeding aan? en een zeurderige pijn in mn onderbuik, en bij het laatste beetje plas doet t echt zeer, maar geen brandende pijn. meer trekkerig.
Hoi meiden, Het is een beetje te veel om alles terug te lezen, maar ik ben weer terug van weg geweest! Ik zit nu te wachten op een menstruatie om weer van start te gaan met clomid. Ben 25 kilo afgevallen en nu dus weer beginnen met 1 clomid ipv 3. Fijn dat jullie een berichtje hebben gestuurd! De meeste van jullie hebben al een heerlijk gezond kind zie ik, wat fijn dat alles goed gaat meiden!
Wat knap dat je zoveel bent afgevallen!!! Nog tips voor mij? Leuk dat je hier weer mee schrijft en veel succes weer met de clomid!
Hoi meiden! Met mij gaat t gelukkig weer een stuk beter! nog wel pijn maar niet meer zo erg als eerst! Vandaag in t ziekenhuis geweest en m'n bloedwaardes zien er al iets beter uit maar nog niet zoals t hoort te zijn! De volgende ronde moet ik gonal-f 100 spuiten als ik het goed heb en dan moet ik de 8e dag al terug. Op de 3e dag gaan ze trouwens eerst een uitgangsecho maken of ik überhaupt wel mag beginnen! wanneer er blijkt dat ik weer overstimulatie heb krijg ik remmers en absoluut geen pregnyl meer! Vind het allemaal maar spannend want weet nu echt niet wat m'n lichaam gaat doen op die pregnyl! Ow en ik had ook gevraagd wat er nou met die eitjes zou gebeuren die ik in m'n buik had maar die waren dus allemaal gesprongen Hoe is het met jou Babywens20 ? al een test gedaan of naar de dokter geweest?
Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik heb ook gonal-f gespoten en ben daarmee zwanger geworden, mss geeft dat je moed voor deze volgende ronde!
hey Dames, Ik ben naar de huisarts geweest en het was inderdaad een blaasontsteking Nu moet ik daarvoor een antibiotica kuur nemen. Ook heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was helaas negatief. Toch voel ik me raar.. waarom anders die opgezette borsten enz..?? Hij heeft mn urine ook opgestuurd voor een zwangerschapstest dus wie weet misschien geeft die wel een andere uitslag. Maargoed ik ga ervan uit dat het gewoon door de blaasontsteking komt die buikpijn. Iniedergeval fijn dat het al beter met je gaat bo !
Mexxgirl, Wat knap dat je zoveel afgevallen bent! Suc6 met de clomid. Leuk dat je er weer bent. Verder alles goed met je? Bo, goed te horen dat het al wat beter gaat. Ben benieuwd hoe je uitgangsecho is. Babywens, balen van de blaasontsteking en de negatieve test. Wanneer krijg je de uitslag van de nieuwe urinetest? Hier gaat het goed. Fender alleen alweer verkouden en aan het blaffen. Arme vent. Hopelijk knapt ie weer snel op.
Hallo allemaal,.... Wat is het stil hier! Is iedereen carnaval vieren? Wij zijn vandaag bij de optocht in Breda gaan kijken. Koud maar erg leuk!
Hai dames, Hier ook een pcosje, desondanks toch 2 gezonde dochtertjes gekregen. Afgelopen maand naar de gyn geweest voor onze 3e kinderwens, conclusie 3 maanden aankijken en tempen en in april kijken of ik weer aan de Clomid moet of toch meteen spuiten. Zie dat dit deel 2 is maar toch hoop ik mee te mogen kletsen, wel zo fijn om soortgenoten te hebben. Gr, Moedertjuh
mexxgirl: wat leuk weer eens iets van je te horen! Knap man dat je zoveel bent afgevallen! Je begint weer met Clomid lees ik. Daar was je destijds toch ook al mee bezig, of vergis ik me? Hoeveel rondes mag je nog doen met Clomid? Ik mocht er toen maar 6. moedertjuh: welkom! Tuurlijk mag je meekletsen. Hoe lang zijn jullie al bezig voor de 3e? Ben je van je dochters zwanger geworden zonder medicatie of heb je toen ook iets van Clomid of zo gebruikt? myuna: ik zat inderdaad in het carnavalsgedruis . Ik ben zaterdag en zondag gaan stappen, maar hou het nu voor gezien. Vroeger ging ik elke dag, van vrijdag t/m dinsdag op stap, maar dat trek ik nu niet meer. Ik word oud . Had je Fender verkleed toen jullie naar de optocht zijn gaan kijken? Hier eigenlijk nog niet veel nieuws. Ik had gehoopt dat ik vandaag of morgen de IUI zou hebben, maar mijn eitjes willen nog niet zo deze ronde. Althans, ik ben vrijdag gaan bloedprikken en de waarde was nog zo laag dat ik morgen pas weer opnieuw hoefde te gaan prikken. Ik hoop dat de waarde morgen goed is, dat ik woensdag voor een echo kan komen en dat ik misschien vrijdag de IUI kan krijgen. Wordt vervolgd!
Hoi meiden! Hoe is t met jullie allemaal? Met mij gaat het inmiddels weer helemaal goed! Vandaag de uitgangspunt echo gehad en ik heb nog ongeveer 10 cyste zitten dus heb deze maand even een rust maand! gelukkig heb ik nergens meer last van en even een maandje geen ziekenhuis! zal wel afkicken zijn ben zo gewend er elke week heen te gaan hahah! Volgende maand gaan ze kijken hoe het er dan voor staat of ik verder mag of nog een maandje moet wachten!
bo: gelukkig heb je nergens meer last van! Wel wat minder dat je nu een maand stop ligt, maar een maand geen ziekenhuis is ook wel lekker! suusje: ik moest gisteren nog aan jou denken, hoe is het met jou? Vordert de ICSI-poging naar tevredenheid? En hoe is het met de B12-injecties, slaan ze al aan? Ik was vanochtend gaan bloedprikken en de waarde bleek zo hoog dat ik vanmiddag nog voor een echo moest komen. Baarmoederslijmvlies was 12,6 mm, eitje links was ongeveer 20 mm. Dus, vanavond Pregnyl zetten en donderdag IUI! Dat wordt een echte Valentijnsbaby !