PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Moedertjuh, welkom! Suc6!

Bo, jammer dat je nu een maand moet wachten. Aan de andere kant wel fijn een even een break te hebben van alles.Daarna weer met goede moed verder!

Bonita, wat een goed nieuws! Ik ga morgen en de weken erna weer aan t duimen voor deze valentijsbaby! Suc6 morgen.
    Leuk dat jullie carnaval hebben gevierd.Fender en ik hadden konijnenoortjes op en mn vriend had een cowboyhoed op! En jullie?

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helemaal vergeten te reageren hier.

Myuna: wij zijn 1 dag als Robin Hood en Marian geweest en 1 dag hadden we harem-pakken aan.

Hoe is het met jullie allemaal, het is hier zo stil.

Marion: hoe is het met de aankoop van jullie huis, alles rond?

Linda: alweer helemaal opgeknapt na de operatie?

En hoe is het met jullie kids?

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ben al een tijdje niet geweest,maar het is hier heel druk.
    zowel op het werk ( de rapporten moesten gemaakt worden en dan nog de ouderavonden)
    ook met het huis is het erg hectisch.
    onze kopen had tot 2x toe uitstel gevraagd, maar uiteindelijk heeft hij zijn financiering rond gekregen. ons huis is dus daadwerkelijk verkocht.
    nu onze financiering nog. die loopt wat vertraging op en nu hebben wij dus om uitstel moeten vragen.
    met de hoop dat wij 1 maart nog steeds de sleutel kunnen krijgen. want ja, 22 maart moeten wij dus echt het huis uit zijn.
    allemaal dus nog erg spannend en er komt een nog drukkere tijd aan.

ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
    zitten er inmiddels weer dames op het wachtbankje?

4. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Sorry dat ik zolang niks meer heb laten horen, maar het ging even niet zo lekker...
    Eerst had ik dus die blaasontsteking. Dus daarvoor had ik antibiotica gekregen, dat hielp, maar hiervoor bleek ik allergisch te zijn want ik kwam helemaal onder de uitslag van mn gezicht tot op mn voeten ! en jeuken !
    Door de antibiotica kreeg ik ook nog een schimmelinfectie dus hierdoor moest ik weer opnieuw aan een of andere antibiotica dusja het ging lekker..
    Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter.
    Ik ben maandagavond uit mezelf ongesteld geworden > het kan dus wel :) Als ik dit nu had geweten hadden we 2 weken geleden ons best kunnen doen... maarja:(
    Onze kinderwens ligt op dit moment eigenlijk zo goed als stil. Ik merk dat ikzelf nog niet helemaal toe ben aan Kunstmatige Inseminatie.
    Ik vind mezelf hier nog een beetje jong voor een vind het ook wel erg heftig allemaal (ben nu bijna 23).
    Het ligt nu even stil en ik moet zeggen.. ik vind het niet zo erg...
    eerst was ik er enorm mee bezig maar nu merk ik gewoon dat als het op de natuurlijke manier niet wil, ik gewoon nog niet toe ben aan al die medische ingrepen, nu nog niet. Misschien over 2 jaar wel.
    Ik ben nog jong zat en ik heb nog alle tijd om moeder te worden, en dan heb ik mijn kind ook nog wat meer levenservaring te bieden als nu.
    Ik wacht gewoon rustig af en wie weet.
    Maarja ach, misschien denk ik er over een paar maanden weer wel heel anders over en wil ik wel weer de MMM ingaan..

Marion : Wat spannend zeg dat jullie huis nu definitief verkocht is !

Bonita spannend , ik zal weer duimen !!

5. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marion: in ieder geval een opluchting voor jullie dat jullie eigen huis verkocht is! Hopelijk schiet het nu op en kunnen jullie vóór de 22e de sleutel krijgen! Is jullie nieuwe huis instapklaar of moeten jullie toch nog wat klusjes doen?

Babywens: wat rot dat je zo aan de antibiotica moest en er ook nog allergisch voor was. Ik snap wel dat je nog niet aan de KI/IUI wilt hoor. Je moet het ook pas doen als het goed voelt, anders hou je het niet vol. En inderdaad, je bent nog jong. Hoewel je natuurlijk graag zo snel mogelijk zwanger wilt zijn, scheelt het wel dat er geen tijdsdruk is wat je leeftijd betreft.

Hier: mijn temperatuur is verder gestegen vandaag. Ik heb goede hoop, maar ben ook weer zo bang voor een teleurstelling.

6. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bonita, we moeten wel het een en ander klussen, vooral heel veel verven, maar als nick zijn kamer maar af is, de rest zien we wel.
    voor jou weer spannend, wanneer is je nod?

@ babywens, wat vervelend allemaal. ik snap wel dat je de volgende stap nog even niet wil zetten. je moet er echt achter staan. heel veel sterkte de komende tijd. ondanks dat het je eigen beslissing is om even niet verder te gaan, zal het soms best moeilijk zijn.

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    marion: mijn NOD is morgen of overmorgen. Mijn lijf heeft me goed voor de gek gehouden. Mijn temperatuur bleef lang hoog, dacht dat ik vollere borsten had en ik zag een blauwe ader op mijn borst (lees je ook vaak dat dat een zwangerschapssymptoom is). Ik had dus wel goede hoop. Maar vandaag is mijn temp enorm gezakt en ik heb al wat last van buikkrampjes. Dus het zal er toch wel echt van komen morgen. Ik vraag me af wanneer het onze beurt eens is :( .

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita wat vervelend !! Ik had het zo voor je gehoopt !
    Ik kan wel zeggen *kop op nieuwe ronde nieuwe kansen*, maar daar heb je zo weinig aan..
    Kunnen jullie niet eens serieus gaan praten over IVF ofzo? dan heb je toch nog een veel grotere slagingskans?
    Heel veel sterkte !!

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywens, we doen nog 4x IUI en dan komen we voor IVF in aanmerking. Dus IVF is wel in zicht ;) .

Ik heb daarstraks eens even goed met mijn man kunnen praten over de ellende van de MMM en elke maand weer die teleurstelling, en eens even goed kunnen huilen en dat lucht op. Ik ben alweer er bovenop. Nu nog ongesteld worden...

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita wat vervelend toch steeds. En ik had het zo gehoopt voor jullie.

Ik heb hier wel goed nieuws. Onze hypotheek is rond, vrijdag krijgen we de sleutel.

11. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Hey dames,

Even niet geweest maar wel mee gelezen ;)
    Hier alles goed, erg druk met de 2 kindjes, Rafael gaat erg hard en wil zoveel, eten gaat als een trein, broodje, warm eten hij vind alles lekker (behalve zoetigheid op brood)
    Hij zit ook heel stevig en kruipt een beetje naar achteren.
    Lorena heeft helaas wéér een heftige epilepsie aanval gehad dus weer hogere dosis medicijnen....zo zielig.

@Bonita jeetje wanneer is het nou eens jouw beurt !! ik leef erg met je mee meid Xx

@Marion Gefeliciteerd met het nieuwe huis !! vrijdag de sleutel.....spannend !!

de rest die het nodig hebben, duimen draaien volop !!

en hoe is het met Trijntje, Myuna, en Saar ???? en Boefff ??

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, jullie gaan het niet geloven (ik geloof het zelf niet eens), maar ik ben zwanger!! Ik had bij de IUI een briefje meegekregen om vandaag te gaan bloedprikken op hcg als ik nog geen menstruatie had. Zoals jullie weten, was ik er gisteren van overtuigd dat de poging voorbij was, omdat mijn temperatuur was gezakt en ik buikkrampjes had. Ik had met mijn man afgesproken dat ik alleen zou gaan bloedprikken als mijn temperatuur vandaag omhoog zou zijn. Als die nog laag zou zijn, kon ik er wel van op aan dat ik vandaag mijn menstruatie zou krijgen en vond ik het alleen maar verspilling van mijn tijd om te gaan (en dus mijn niet gewerkte tijd te moeten inhalen op het werk). Maar vanochtend was mijn temperatuur weer omhoog! Ik had er nog niet veel vertrouwen in, maar toch maar gaan bloedprikken (meer om vast te laten stellen dat ik niet zwanger zou zijn). Bel ik vanmiddag voor de uitslag, vertelt de assistente me dat ik zwanger ben! De hcg-waarde was 136. Ik moet volgende week woensdag nog een keertje bloed laten prikken om te zien of het hcg stijgt en dan wordt een afspraak voor een echo gemaakt. Ongelofelijk...

13. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    NEE !?!?!??! hahahaah wat ben ik blij voor jouw !!
    Het waren dus zwangerschapstranen van de week ;);)
    En nu nog "blijven plakken" kleintje !! JOEPIEEE
    alvast voorzichtig gefeliciteerd !

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    BONITAAAAAAA:d:d:d:d GEFELICITEERD!!!!!!!!!:d:d:d heb iedere dag je temp in de gate gehouden en zag idd vamorgen dat hij weer gestegen was.. wat fijn zeg meid!!! eindelijk:D:D

hier: met mij gaat alles super. de verkoop van het huis is bijna rond (mijn ex gaat het overnemen) en dan kan ik weer iets leuks voor mezelf gaan zoeken:) ook is er weer een nieuwe liefde waarmee het toch wel serieus en heel leuk is:)

liefs!!

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28

WHAAAAAAAA!!!! GEFELICITEERD!!! Wat een super nieuws zeg!!!

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    BONITA, wat een gaaf nieuws zeg.
    onverwacht maar zo gegund. wat ben ik blij voor je. echt geweldig.
    nu duimen dat de kleine blijft plakken en dat jullie over 9 maanden jullie wonder in de armen mogen sluiten.
    ik ben zo blij voor je. ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. ECHT GEWELDIG.

boefff, wat fijn dat je bijna van het huis af bent. en dat je weer lekker verder kan met je nieuwe liefde.

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal!

Boeff, wat leuk dat je mijn temp aan het volgen was! Hopelijk kun je alles goed afronden met je ex en een mooie nieuwe start maken met je nieuwe liefde! Ik gun je alle geluk!

Marion, wat fijn dat jullie vrijdag de sleutel krijgen! Ik hoop dat jullie snel alles op orde hebben en in de woning kunnen!

Linda, ben je helemaal opgeknapt van je operatie?

Bo, hoe is het met jou?

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ja gaat goed hoor! Begin t wachten nu wel een beetje zat te worden, de eerste week dacht ik echt ff rust relaxed niet naar t ziekenhuis moeten maar nu merk ik echt dat ik gewoon weer wil gaan beginnen aangezien we echt nog geen 1 keer een echte kans hebben gehad! 12 maart moet ik pas weer naar het ziekenhuis en dan is t nog maar te hopen dat het een beetje beter eruit ziet! Zoniet dan weer medicijnen om ongesteld te worden, dan gaan ze weer kijken en heeft dat ook niet geholpen dan weer een maand wachten, kortom ik word er een beetje moe van haha

Ook kreeg ik vrijdag te horen dat een vriendin van ons zwanger is( we wisten niet dat ze bezig waren) , dit kwam echt totaal onverwachts waardoor het best wel een beetje pijn deed maar ik gun het hun echt wel heel erg!

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Bonita heb je een beetje kunnen slapen vannacht?:D

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bo wat een ellende is dat wachten toch he!

Bonita wat een GEWELDIG nieuws!!!! Ben zo blij voor je... xxx

Hier heb ik vandaag de terug plaatsing gehad... En was echt een rot poging maar ja hij is klaar... We hadden maar 3 follikels, man had koorts, 2 eicellen gevonden en maar 1 bevrucht...
    Nu hebben ze een 5 cellige terug gezet... Dat is niet heel goed maar ja beter dan niks...

Deel Deze Pagina