PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bo: ik snap wel dat je weer graag aan de slag wilt! Aan de ene kant is het even lekker om niets te hoeven en aan de andere kant gaat de tijd te langzaam. Hopelijk ziet het er beter uit op 12 maart en mag je daarna ook weer beginnen!

Suusje: balen dat de omstandigheden gedurende jullie poging niet optimaal waren. Hopelijk is die ene 5-cellige een echte vechter en heb jij binnenkort ook mooi nieuws te melden!

Boeff: ik heb eigenlijk heel slecht geslapen vannacht ;) :D ! Ik kwam maar niet in slaap, heb tot half 1 liggen draaien en was alweer om half 6 wakker. 't Is te hopen dat dat beter gaat de komende tijd! Ik begin het wel al wat beter te bevatten. Natuurlijk is er ergens wel de angst dat het mis gaat, maar daar gaan we maar niet van uit. Als volgende week het hcg gestegen is, dan ga ik me aanmelden bij Moeders voor Moeders.

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, Gefeliciteerd meid!!! Wat ben ik blij voor jullie. Kijk een paar dagen niet omdat het hier zo stil is en nu lees ik jouw blije nieuws! Kreeg er tranen van in mn ogen,.....vooral omdat je dacht dat je weer een nieuwe ronde in moest.Beebje blijf maar goed plakken!!!

Marion, jij ook goed nieuws. Leuk hoor!Straks lekker met de kleine de tuin in.Laat de zomer maar komen.

Boeff, wat goed te horen dat het goed met je gaat en je verliefd bent!Geniet meid!

Bo, nog 2weekjes wachten,....wachten duurt lang he! Duim voor een goede echo.

Suusje, hopelijk gaat deze heel hard werken en groeit er straks ook een klein beebje bij jou! Ik duim voor je!

Linda, goed te horen dat met Rafael alles goed gaat. Balen dat het nu met je dochter niet zo lekker gaat. Sterkte!

Hier gaat alles goed. Fender is weer goed gekeurd bij het CB.Hij heeft zn prikjes goed doorstaan,....stoere vent! Fender is een echte billenschuiver en een tikkeltje lui.Hij zit, ligt en schuift op zn billen.Volgens t CB is hij gewoon lekker lui,....hahaha! Verder geeft hij heel veel kusjes en knuffels. Erg lief.

3. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita GEFELICITEERD !!! ik ben blij voor je !

Hmmm... als ik dat hoor geeft dat geeft mij nu weer motivatie om toch weer de MMM in te gaan..

Marion wat leuk dat jullie hypotheek rond is. Spannend nu lekker klussen..:)

Boef... fijn om te horen dat je weer een vriend hebt en dat alles weet goed gaat;)

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywens: dank je wel voor de felicitaties! Het geeft zeker moed, ook voor jou, maar het is toch wel intensief hoor met spuiten en IUI, dus doe het alleen als je er echt aan toe bent, anders hou je het niet vol (althans dat is mijn advies).

Myuna: ahhhh wat lief, dat je traantjes had om mij! Hopelijk blijft 'ie plakken inderdaad, dat is nu mijn grootste angst (dat die niet blijft plakken). Maar ja, er is niks aan te doen, dus we vertrouwen er toch maar op dat het goed gaat. Ik heb ook mijn banner aangepast, ziet er wat vrolijker uit! Grappig dat Fender een beetje lui is :D . Dat hoor je wel vaker, maar ineens dan kan dat helemaal omgeslagen zijn en kom je ogen en handen tekort! Ik zie dat hij al bijna 1 wordt, jeetje, de tijd vliegt!

Alle mama's: toen jullie zwanger waren, wat gebruikten jullie toen voor vitamines? Ik gebruik nu alleen foliumzuur en weet niet zo goed wat ik moet aanschaffen. Er is zoveel keus :( .

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, wat een mooie ticker! Hoe tof om deze te kunnen maken!
    Ik kreeg van mijn verloskundige de tip om Davitamon mama capsules te gebruiken.Als je weinig vis eet, heb je ook met visolie.

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik even kom binnenvallen in jullie clubje, maar ik ken Bonita nog van een eerder topic.

Meid ik lees dat je zwanger bent! Wat fijn, gefeliciteerd!!!! Ik hoop zo voor je dat dit goed blijft gaan!! Geniet ervan!! Het is je zo gegund!

"gaat snel weer weg uit dit topic"

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha Pip! Leuk dat je ff komt binnenvallen! Dank je voor je felicitaties, ik hoop ook ontzettend dat het goed blijft gaan, is zo'n beetje mijn grootste angst nu. Hoe is het met jou nu, ik zie dat je volop met hormonen bezig bent? Is het een beetje vol te houden?

8. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je dat angstig maakt, maar gelukkig gaat het ook vaak goed. Houd moed meid en geniet van deze bijzondere tijd!

Met mij gaat het redelijk. Druk bezig met de eerste IVF poging. Wel een erg zwaar traject, maar hopelijk eindelijk straks met een positief resultaat. Verwacht volgende week ergens de punctie. Spannend dus.

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pip: spannend zeg, volgende week misschien al de punctie. Ik duim voor je dat je veel mooie eitjes mag hebben, met mooie bevruchtingen, een goede terugplaatsing en daarna een heeeele positieve test!

10. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meid! Succes met je zwangerschap!

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    @ bonita, hoe voel je je? Heb je het al aan iemand verteld of gaan jullie het nog even voor je houden?

Hier gister ook weer bij de gyn geweest,, uitstrijkje,, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Liefs

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    hey meiden!
    hoe is t met jullie? ik zit fftjes in een dipje, deze week van 6 mensen te horen gekregen dat ze zwanger zijn en als klap op de vuurpijl belde gister m'n schoonzusje naar m'n vriend dat ze 3 maanden zwanger is van een ongelukje! nou ik ben toen echt ingestort en kon alleen maar huilen toen ik t hoorde! Ik vind t zo oneerlijk dat wij er zoveel moeite voor moeten doen en dan uit het niks ineens oeps ongelukje!! Kan er ff niet meer tegen :(
    Sorry voor m'n geklaag!

Bonita hoe is t nu met jou?

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bo wat verdrietig... Het is ook oneerlijk maar helaas is dat zo...
    En is er niks aan te doen... En ongelukjes zijn helemaal verschrikkelijk.
    Ik heb gelukkkig in al die tijd geleerd om het een plaatsje te geven en me er maar even rot over te voelen... Ander is het echt zwaar...
    Dikke knuff

Bonita hoe is ie? Heb je al een afspraak gemaakt voor echo?

Hier moet ik nog tot donderdag wachten.... Vind het zo spannend...

Hoe is het met de mama's?

Zwaait naar Boeff!

14. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bo wat naar. het is idd moeilijk om dan zo vaak te horen dat anderen wel zwanger raken.
    maar probeer het een plekje te geven, anders is het niet vol te houden. jullie tijd komt nog wel, er wacht een heel speciaal kindje op jullie als ouders.

met deze mama gaat het wel goed. nick slaap nog steeds niet de hele nacht door, maar het gaat wel steeds beter.
    we zijn zelf heel druk met klussen. al gaat het soms lastig met een kleintje. je moet hem toch aandacht geven en met verflucht is het soms niet handig om hem in het nieuwe huis te hebben. dus ik blijf vaak thuis terwijl mijn man en zijn vader in het huis aan de slag zijn.
    maar het gaat best snel. dat wat we af wilden hebben hebben we straks af plus onze eigen slaapkamer. we hebben dus meer af dan gedacht. dat voel best wel goed. al moet er nog veel gebeuren als we er eenmaal zitten, maar dat geeft niet. het wordt ons paleisje.

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    bo: het blijft altijd wel rot he, als anderen melden dat ze zwanger zijn en zeker als het dan een ongelukje is. Maar meid, houd moed! Gelukkig is het bijna de 12e, hopelijk mogen jullie dan ook weer verder!

suusje: toen ik zag dat je gereageerd had, hoopte ik zo dat het met goed nieuws zou zijn! Maar ik was te vroeg, je moet nog een paar daagjes wachten. Ik duim heel hard voor je. Hopelijk is het eindelijk raak!

marion: fijn dat jullie al zoveel gedaan krijgen in jullie nieuwe huis!

Hier: we hebben vorige week tegen de broer van mijn man, tegen mijn ouders en schoonouders verteld dat ik zwanger ben. De broer van mijn man vond het geweldig voor ons, mijn ouders ook, zij moesten zelfs huilen! Van mijn ouders kregen we meteen al een newborn-truitje, zo schattig!
    Verder ben ik woensdag weer gaan bloedprikken. Aangezien hcg elke 2 dagen verdubbelt, had ik zelf berekend dat de waarde minstens 1100 moest zijn. Maar het was 2297, helemaal goed dus! Ik heb een afspraak voor een echo op vrijdag 22 maart. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan zowat 7 weken en 2 dagen. Als we dan een kloppend hartje zien, willen we het ook aan onze oma's en onze vrienden vertellen. Ook al is het nog vroeg, mocht het misgaan, dan willen we het toch ook wel delen.
    Ik heb een afspraak gemaakt met Moeders voor Moeders. Waarschijnlijk komt de informatrice maandag de 18e langs. Ik heb gevraagd of ze niet eerder kan, want alle beetjes helpen natuurlijk!
    Qua kwaaltjes heb ik eigenlijk bijna nergens last van. Na mijn NOD had ik een aantal dagen flink wat buikkrampen. Nu heb ik eigenlijk niks meer, behalve vandaag wat gevoelige tepels. Soms maakt me dat wel onzeker dat ik niks voel. Alsof ik me zekerder zou voelen als ik kotsmisselijk zou zijn. Maar dat hoeft van mij ook weer niet ;). So far, so good dus :D !

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita, ik had precies hetzelfde. Ik kon het niet geloven omdat ik nog nergens last van had. Nou dat heb ik geweten. Ik ben misselijk geweest van 6 tot en met 16 weken. Ik hoop dat jou dat gespaard blijft.

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    :D:D:D HOERAAAAAAA!!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! :D:D:D
    Bonita, wat super fijn dat het ein-de-lijk is gelukt!!! Ik ben zo blij voor je! Wat heb je er lang op moeten wachten, maar echt, als je straks je kindje eenmaal in je armen kunt houden, was het elke seconde van het wachten zó ontzettend waard!! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want zelfs als je veel last van kwaaltjes hebt, dan ga je het zwanger zijn echt nog missen als het weer voorbij is!
    Ik duim voor een super echo met een mooi kloppend hartje!! :)
    Oja, en ze zeggen dat de meesten nog niet misselijk zijn voor 6 à 8 weken zwangerschap. In het begin had ik ook nergens last van, alleen een soort ongikrampen in het echte begin. Pas vanaf 8 weken werd ik misselijk. Ik hoop dat je dat spugen bespaard mag blijven hoor! ;) En hou ons op de hoogte van alles he!! Ik reageer mss niet meer zo vaak, maar ik lees echt alles mee hoor! ;)

@Marion: wat fijn dat het allemaal goed is gekomen met de hypotheken en dat jullie nu lekker aan het klussen zijn. Fijn he dat Nick nu in het voorjaar en de zomer lekker de tuin in kan!! Succes met de verhuizing! ;)

@Suusje: jeetje, voor jou ook weer spannend zeg! Hopelijk heb je nu een plakbeeb!! Ik duim voor een positieve test!

@Bo: jeetje, van 6 tegelijk horen... en dan ook nog een ongelukje... Dat is idd niet waar je op zit te wachten als het bij jezelf allemaal niet zo gaat als je zou willen... :( Maar geef het niet op meid! Goede moed houden en doorgaan, het komt voor jou ook echt. We zitten hier 'gelukkig' allemaal in hetzelfde schuitje, en het is ons ook gelukt, dus blijf daaraan denken. En weet je, als jij straks eindelijk je kindje hebt, dan hoef je het later niet te vertellen (wanneer ze daarnaar gaan vragen) dat t een ongelukje was, maar dat hij/zij jouw grootste wens in vervulling heeft doen gaan! Veel mooier toch! ;)

@Boefff: he, jij ook weer eens op bezoek!?! ;) Leuk om weer van je te horen, en fijn dat het goed met je gaat!! Geniet van je nieuwe liefde! :D

Vergeet ik iemand???

Hier alvast een update van 1 van de moeders... ;) Ik ben ook idd benieuwd hoe het met de andere mama's en kindjes gaat (Lieve en Fender worden al bijna 1 jaar!)!

Hier gaat alles lekker. Bram is nog steeds een lief, vrolijk manneke, die heel nieuwsgierig alles aan het ontdekken is. Hij heeft nu ff een beetje een moeilijkere periode, waarin het soms heel goed gaat, en soms het echt ff niet wil: hangerig, huilerig, niet slapen. Maar dat komt omdat hij weer een paar tandjes tegelijk krijgt, snotverkouden is en in een sprongetje zit. Alles tegelijk dus... Arm ventje.
    Mijn man zit nu ook al 2 weken zonder werk, dus we zijn nu allemaal thuis. Heel gezellig, maar ik hoop wel dat hij gauw weer aan de slag kan, want hij is zelfstandige, dus geen werk=helemaal geen cent. En mijn uitkering, 70% van een parttime salaris min nog eens 8% vakantiegeld (dus krijg je maar 62% uitbetaald), dekt nog niet eens de hypotheek, dus daar maak ik me dan toch wel een beetje zorgen over... Maar komt wel weer goed!
    Bram is zich zo goed aan het ontwikkelen! Sinds een week voordat hij 9 maanden werd, is hij begonnen te lopen! Wel aan 2 handjes, nog niet los hoor. Of heb ik dat al verteld? Weet het niet meer! :) Hihi! Maar dat doet hij nog steeds en dat gaat steeds sneller en minder wiebelig! ;)
    Inmiddels is hij ook alweer een week 10 maanden oud. Het gaat echt zo vreselijk snel!! Vorig jaar ging ik over 11 dagen met zwangerschapsverlof. Er komen nu allemaal van die datums voorbij, waarbij je denkt, jeetje, is dat alweer een jaar geleden!!
    Tja, verder heb ik ook geen nieuwtjes... Behalve dat ik eindelijk weer eens ongi ben geworden na mijn bevalling. Heel raar, 2 weken licht bloedverlies en toen opeens heel heftig, met grote stolsels, vergelijkbaar met vlak na de bevalling (sorry voor de details!). Heel raar. Maar nu maar hopen dat er weer een soort van cyclus in gaat komen (maar ga er voor het gemak maar van uit dat dat niet gebeurt...). Oja, en ik ben op dieet gegaan. Modifast (lees uithongeren). Bleeeh! Maar ja, ik wil er toch wel graag weer een paar kilootjes af. Ben dinsdag begonnen en heb er al 3 kg af, dus het gaat wel erg hard. Ben benieuwd!

Dikke knuffels voor iedereen en een extra grote voor het beebje van Bonita! :)

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Het gaat alweer een stuk beter met me gelukkig! en inderdaad als we ooit een kindje krijgen des te mooier is het!
    Ben benieuwd hoe het er dinsdag uit ziet, heb zo'n idee dat ik uit mezelf ongesteld ga worden want heb opeens last van puistjes, lage rugpijn en bijna geen afscheiding meer (sorry voor de details), geen idee of t eigenlijk kan aangezien ik die cystes heb :s Soms is m'n lichaam echt een raadsel!!

@ Saar, wat goed 3 kilo!! hoeveel wil je eraf hebben? ik ben ook ff aan t lijnen aangezien ik nou toch geen hormonen hoeft te spuiten! Ik hoop dat je man snel weer aan t werk kan dat geeft een stuk minder stress!
    Wat goed dat Bram al zo kan lopen

Nogmaald bedankt lieve meiden!!

19. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dames!!

Wauw!!! Bonita ik ben even terug en zie dat je zwanger bent!!
    Owwwww wat heerlijk zeg!

Ik ga zo even bij lezen maar jemig wat een goed nieuws:) Hoe voel je je?

Heb snel even twee nieuwe foto's van L. Geupload en zal vanmiddag ook even een update van mij plaatsen. Be erg druk geweest de afgelopen tijd en lieve is behoorlijk ziek geweest dus vandaar mijn afwezigheid. Ik ga even terug lezen en dan ben ik weer terug!

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Trijntje wat een beauty! En die kleertjes zijn steeds zo leuk...

Hier is het einde oefening denk ik... De utro is verkleurd en dus heb ik roze/bruine afscheiding...

Deel Deze Pagina