Suusje: nee he ... Heeft het al doorgezet? Kan het niet zo zijn (heel misschien) dat die roze afscheiding toch van zwanger is? Je hoort het wel vaker dat rond NOD wat roze of bruine afscheiding voorkomt. Ik hoop voor je dat het vals alarm is! Bo: succes morgen, hopelijk goed nieuws! Saar: dank je wel voor de felicitaties! Ze spatten van mijn beeldscherm af ! Goed om te horen dat je in het begin ook niet zo heel veel last ergens van had. Wat rot dat je man ook geen werk meer heeft. Hopelijk krijgen jullie het snel financieel weer wat ruimer. En wat goed van Bram, dat hij al aan de handjes loopt! Super! En natuurlijk ook van jou, dat je aan het lijnen bent! Hou vol!! Trijntje: ook bedankt voor de felicitaties! Ik voel me prima, heb eigenlijk bijna nergens last van. Maar ja, het is wel nog pril natuurlijk. Mooie foto's weer van je dochter! Ben je haar 1e verjaardagsfeestje al aan het voorbereiden?
Bo, succes vandaag! Duim voor goed nieuws.Houd moed, ook al voelt ht oneerlijk, jullie kindje wacht op een goed moment! Bonita, wat heerlijk dat je nog geen klachten hebt. Gelukkig is je HCG mooi gestegen, hoef je je niet heel onzeker te voelen! Bijna jullie eerste kijkje bij jullie ukje! Spannend he! Geniet!! Suusje, oh nee! Ik hoop dat het vals alarm is! Duim voor je!! Saar, wat een slecht nieuws! Hopelijk vind je man snel werk! Wat goed dat je weer kilo's kwijt bent.Wat is jouw kleine man snel joh.Super leuk! Tijd gaat snel he,...hier komen alle dingen van vorig jaar ook terug.Over 4dagen is Fender alweer 1! Trijntje, wat een mooie meid! Okk al bijna jarig! Zijn jullie ook al een maand klaar met de voorbereidingen? Haha! Fijne verjaardag alvast! Marion, wat een drukke tijd voor jullie,....succes met verbouwen en straks verhuizen! Boeff, hoi!! Moest je een uitstrijkje laten maken ivm je pap-uitslag?Duim voor goed nieuws! Hier alles goed. Fender over 4dagen al 1! Ik kan het niet geloven, is allemaal.zo snel gegaan. Taart ga ik zelf knutselen, verder alles in huis. Vlaggen, slingers en ballonnen. Heb er zo'n zin in. Hij krijgt een loopfietsje voor kindjes vanaf een jaar, incl bel en franjes aan zn stuur. Hopelijk vindt hij het helemaal leuk!
Hallo dames, Mijn excuses dat ik lang niks meer van me heb laten horen (was zekers niet m'n bedoeling) maar zit wat het zw worden betreft niet echt lekker in m'n vel, ik mag niet klagen want heb al 2 gezonde dochtertjes maar wil zo graag een 3e erbij maar ja m'n cyclus is weer vervallen naar haar oude gewoonte... Sinds augustus en net pas ronde 2 gehad *klaagmodusuit* Bonita, dank je meid. Nu al 7 maanden bezig (is niet veel weet ik maar als je iets graag wilt dan is elke maand eentje teveel) Heb bij m'n oudste heel wat onderzoeken en IUI's (alle dosissen Clomid geslikt, Puregon en Pregnyl gespoten) gehad en toen we over wilde stappen op ICSI werd ik zw van haar. Bij m'n jongste had ik afspraak gemaakt om te kijken wat de plan van aanpak zou zijn maar werd spontaan zw. Nu heb ik voor volgende maand afspraak staan (al de 3e nu voor onze 3e kindje) om te kijken of ik aan de Clomid kan (hielp niet bij mij, toen ben ik gaan spuiten) of dat ik meteen moet gaan spuiten. Myuna, dank je. Kleine meisjes worden groot! Altijd leuk een taart zelf maken, succes ermee. Bonita, wat leuk lees dat je zwanger bent van harte gefeliciteerd ermee meid! Geniet ervan en ik voelde bij m'n eerste na die heftige buikkrampen ook verder niks in het begin. Bo, succes vandaag. Hoop voor je op goed nieuws.
Myuna wat gaat dat snel zeg! Hier is het echt ongi... Baal zo enorm dat ik WEER helemaal opnieuw moet beginnen en dan onze laatste vergoede poging... Maar we gaan pas in mei ofzo weer beginnen...
Suusjelove... Jeetje wat balen!! ff een tijdje rust is ook wel eens fijn! Snap dat je er nu ff doorheen zit! Hier eindelijk weer positief nieuws! alles cystes zijn weg!!! Nu weer beginnen met promilut en dan beginnen met gonal-f! Ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn! moet wel meer naar t ziekenhuis voor controles!
Suusje, meis wat mega balen! Laten we hopen dat 3x scheepsrecht in jullie geval klopt! Knuffel! Bo, wat een goed nieuws! Suc6!! Moedertjuh,dank je!En tuurlijk mag je "klagen".Je wens voor een 3e is niet minder dan een wens voor een 1e of 2e! Nog een maandje wachten en dan hopelijk weer spontaan zwanger? Suc6!
Dames! Oww sorry kom er gewoon niet aan toe om het terug te lezen.. wordt denk ik volgende week als alle drukte van dr verjaardag voor bij is.. Hoe gaat het Bonita? Wanneer heb je je eerste echo? Wie zitten er op dit moment allemaal op het wachtbankje? jemig mn dochter is morgen 1 jaar! Wat is de tijd snel gegaan..Maar wel super leuk! Ze is aan het kletsen, ze kruipt super snel, en doet ook af en toe een paar stapjes los! Verder klapt ze.. ze zwaait en geeft knuffels en kusjes .. ook als er muziek op is is ze aan het dansen. hahaha te grappig! Ben erg veel aan het voorbereiden op dit moment.. heb ballonnen pompoms waaiers en honeycombs.. verder maak ik een roze sweet table.. na dit weekend zal ik even foto's uploaden. We hebben een babyborn gekocht met kleertjes en een buggy. In het voorjaar kopen we een speelhuisje voor in de tuin laatste keer bij cb (3 weken geleden ) was ze 72 cm en 8 kilo! Ze wordt al echt een grote meid.. Uploaden de mamma's ook even weer foto's van de kleinen?
haha trijntje, ik ben dinsdag bij het cb geweest en daar was nick met 8 1/2 maand 69,5 cm en 8665 gram. een dikkertje dus vergeleken met lieve. ik wens je een hele fijne verjaardag van je kleine meid morgen. ik denk dat ik pas na het weekend weer tijd heb om te lezen en nog later om een foto te uploaden. komende dagen zijn me nl druk met de verhuizing. morgen nog een laatste paar dingen schoonmaken en inpakken en dan zaterdag alles over. nick zit morgen overdag op de opvang en dan gaat hij aan het eind van de middag met mijn moeder mee om daar tot zondag te logeren. nu ik er aan denk mis ik hem al, maar ik denk dat ik overdag het te druk hem om het veel te gaan missen. ik denk de avonden dat ik in bed lig wel.
Trijntje, wat is het snel gegaan he! Heeeel veel plezier morgen! Ben benieuwd naar je foto's van de jarige jet en de versiering. Wij vieren zondag Fender zn 1e verjaardag. Ben ook helemaal druk. Gekke mensen die mama's,....hahaha. Fender was bij zn laatste cb bezoek 76.5cm en 10.5kg. Een lekker bolletje dus!hihi. Marion, oe spannend! En druk! Als Fender een nachtje heeft gelogeerd bij opa en oma ben ik zo blij als ik hem weer zie. Kan me voorstellen dat je je kleine man gaat missen.Gelukkig ben je druk vezig,...dat scheelt. Daarna lekker knuffelen in jullie nieuwe huis!! Plezier en suc6!
Trijntje, gefeliciteerd met je dochter!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. Wat heb je veel tijd gestoken in de voorbereiding van haar verjaardag, wauw! Ben erg benieuwd naar de foto's. Hoe vond ze de Babyborn? Myuna: proficiat met Fender!! Alvast heel veel plezier voor morgen gewenst! Zal wel een drukke dag worden he? Suusje: bah, balen dat jullie laatste vergoede poging al in zicht is. Ik hoop zo dat 'm dat gaat worden voor jullie! Mamavanlorena, babywens en mexxgirl, hoe is het met jullie?
Hey Dames! Bedankt voor de felicitaties!! heb even foto's geupload van dr 'feestje"helaas geen foto van de feestjejurkje.. door alle drukte helemaal vergeten.. Myuna! ook van harte! Hoe was jou feestje?? Zo ik heb deze week even niks.. pff wat een drukte.. Maar erg leuk! Hoe is het hier? Wanneer jheb je je eerste echo bonita?
Trijntje, wat een mooie foto's van de versieringen en van je dochter! Ziet er super uit! Ik vind trouwens dat ze op die foto waar ze die roze cape (of wat het is, dat zie ik niet goed) aan heeft, erg op jou lijkt (althans voor zover ik me jouw foto's herinner van toen je zwanger was). Ik heb a.s. vrijdag mijn eerste echo, dan ben ik 7+1. Vandaag is Moeders voor Moeders langs geweest. Ze heeft een testje gedaan en die knalde gewoon! Zo blij dat het zo'n knaltest was! Ik heb een foto van het testje in mijn album geplaatst. Ik heb nog een heerlijk zachte wikkeldoek voor de baby gekregen, superleuk!
Hahha ja dat klopt inderdaad hoor.. Ze lijkt erg veel op mij Wauw! Wat super zeg!! Wat een fijn gevoel he? En het is je echt gegund hoor... Geweldig!
Bedankt voor de felicitaties! Hebben een leuk feestweekend gehad. Zaterdag hebben we pannenkoeken gegeten op de pannenkoekenboot met zn drieen.Hij vond ze heerlijk! Haha! Zondag een druk en geslaagd feestje,...hij is schandalig verwend! Hij vond het erg leuk en is geen seconde ontevreden geweest. Heerlijk! Trijntje, wat een leuke foto's. Ziet er mooi uit allemaal! En wat een mooi meiaje hebben jullie toch. Bonita, wat heerlijk he,...zo'n knaltest van moeders voor moeders. Heel veel suc6 morgen bij de echo. Ik hoop dat jullie een mooi knipperlichtje te zien krijgen morgen! Laat je een foto zien van jullie eerste kijkje bij jullie ukkie! Geniet!
Dank jullie wel! Ik heb morgen een hele drukke dag dus ik probeer in de loop van de dag iets te laten weten.
Bonita Succes vandaag! Hoop dat alles goed is maar dat zal vast wel zo zijn na zo'n mooie knal test van mvm!