PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Bonita, wat fijn dat de echo goed was!! super schattig die echo foto!
    hoe is t verder met je??

Geef niet dat je t vergeten was hoor, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd ;). Bij mij is t nog steeds niet zeker of t IVF word. Dinsdag waren er 3 eitjes te zien van 11,5 en de rest rond de 9. Donderdag moest ik weer terug komen toen was er 1 eitje te zien van 14,5 en 6 van rond de 11. Nu moet ik morgen weer terug om te kijken of alleen de grootste is doorgegroeid of dat ze allemaal zijn doorgegroeid! Erg spannend dus!!

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hallo lieve meiden,

@Bonita: wat heerlijk he, die echo's!! Toen ik de echo van Bram had rond 9 weken, was die ook echt geweldig. Toen leek hij ook echt even naar ons te zwaaien! :D Dan ben je helemaal verliefd op dat kleine wormpje! ;) Ben zo blij voor je dat het nu eindelijk zover is voor jou! Je wachten is toch mooi beloond nu! Geniet ervan lieverd!

@Bo: oeh, voor jou nog even doorduimen dus dat alleen die ene doorgroeit! Succes morgen!

@Myuna en Trijntje: Jeeh, wat een grote kinders alweer he!!! Al 1 jaar, wat gaat het toch hard!

@Linda en Marion: Met jullie en de mannekes (en Lorena!) ook alles goed?

@Suusje: voor jou een hele dikke knuffel! Zo met de laatste poging in zicht is het zeker te begrijpen dat je het moeilijk vindt. Natuurlijk duimen wij hier allemaal dat die poging jullie eindelijk een wondertje bezorgt! Wanneer ging je daar ook weer mee van start?

@Boefff: hey, jij ook weer eens hier! :D Alles goed met jou en je nieuwe liefde?

@Babywens: ik ben het even kwijt hoe het zat... :) Las ik nou iets van dat je er even afstand van had genomen?

Vergeet ik niemand?? :)

Hier: afgelopen woensdag is Bram 11 maanden geworden. Het gaat echt hard! Hij kan nu al zoveel en is al zo groot en nog steeds heel lief. Hij is even niet lekker geweest. Een of ander virusje ofzo... Wilde niet echt eten en slapen in zijn bedje was drama (alleen maar op mama's buik op de bank willen slapen) en had zo'n mega dunne poep, eigenlijk alleen water maar dan met poepstank (sorry :)). Hij was er echt even niet zichzelf door. Heeft ie toch meer dan een week last van gehad. En nu hij eindelijk weer beetje de oude is, is mijn man aan de beurt. Precies hetzelfde... Ik heb (nog) nergens last van gelukkig.

Ik heb nog wel een nieuwtje en ik moet het nu maar gewoon zeggen. Ik heb de laatste tijd niet zo veel gereageerd omdat ik het niet zo goed durfde te vertellen omdat hier nog altijd meiden zijn die het nog niet is gelukt om zwanger te worden... Maar vandaag zijn wij weer voor het eerst bij de gyn geweest om te gaan proberen voor een tweede kindje. Ik zou graag willen dat er niet te veel leeftijdsverschil tussen Bram en zijn brusje zit, en je weet niet hoe lang het dit keer kan gaan duren. Daarom toch maar de stoute schoenen aangetrokken en me door laten sturen naar de gyn.
    Vandaag is er bloed geprikt, dan gaan ze 'mijn geval' bespreken op de fertiliteitsvergadering van a.s. dinsdag en dan belt mijn gyn mij woensdag op om te vertellen wat eruit is gekomen en wat mijn behandelplan wordt. Ik vind het nu echt net weer zo spannend, mss zelfs nog wel spannender dan de eerste keer. Afwachten nu dus.

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Spannend hoor, ik hoop dat die ene "goed" is straks en dat de rest dan niet meer zo doorgroeid...weer duimen dus ;)

4. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat heerlijk toch he om die echo's te krijgen, ik kon het toen nog steeds niet geloven....maar het was zo en dat is het bij jou ook !
    En dat kloppende hartje, hoe vind je vriend het allemaal ?

XX

5. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja alles goed hoor, Rafael is een echte kletskous, mama...papa....jajaja....bababa...nenenee en héle verhalen op zijn manier zo schattig.
    Kruipen gaat al iets beter, van de week ging hij ineens van buiklig zitten, hij deed zijn been onder zijn buik en draaide op zij en zat ineens rechtop, en zo ging hij ook weer naar op zijn buik ! :$ hahaha
    de dag erna wist hij niet meer hoe het moest hihi :D
    Met Lorena gaat het op en af, goeie dagen maar vooral slechte nachten, verhoging van de medicijnen gehad voor de epilepsie en ook van het slaapmiddel maar dat helpt niet veel, ze slaapt er maar 4 uurtjes op ofzo.....en dat terwijl "wij" er een hele nacht op zouden moeten kunnen slapen, ze is vandaag t/m zondag weer logeren dus hebben wij ook even (nacht) rust ;)

Wat leuk dat je al voor een 2e gaat, kan het me heel goed voorstellen hoor je weet niet hoelang het kan gaan duren.
    Mij vroeg een vriendin van de week of ik weer aan de pil was....ik zei ja toch maar wel, voor het zelfde geld lukt het een keertje wél, ik zou daar dan toch wel gemengde gevoelens over hebben, en dan niet dat ik niet nog een kindje zou willen maar....wáár moet ik het laten in huis ? (en mijn leeftijd....:)) haha nee nog maar even aan de pil hoor.

Dus ik duim voor jou straks ook weer dan hihi

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bo: hopelijk groeit dat ene eitje door! Ik duim voor je. Laat je even iets weten als je meer weet?

Linda: manlief vindt het allemaal prachtig. Hij gaat trouw mee naar de echo's en vindt het echt wonderbaarlijk wat er allemaal te zien is. Geniet van je nachtrust dit weekend!

Saar: wauw, een tweede, super!! Kan ik voor jou gaan duimen ;) . Vorige keer was je zwanger geraakt door spuiten toch? Doen ze dat dan niet standaard weer? Bij ons zeiden ze dat, als de kleine ukkie geboren is en we op enig moment voor een tweede zouden willen gaan en mijn cyclus nog onregelmatig zou zijn, ik meteen weer voor IUI in aanmerking kon komen omdat dat het succesrecept was. Spannend zeg voor jullie. Hou je ons nu wel wat vaker op de hoogte? Denk dat we dat toch ook allemaal wel leuk vinden het je gunnen :) !

Marion: heb je al internet in je nieuwe huis ;) ?

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik ga nu naar een ander zkh als waar ik de vorige keer zwanger ben geworden. Heb wel mijn controles toen in dit zkh gehad.
    Heb echt een super lieve gyn, hij snapte wel dat we zsm weer aan de gang wilden gaan. Hij zei dat t jammer was dat ik niet op clomid reageerde, omdat dat de makkelijkste manier is om te stimuleren. Maar dat het wel fijn was dat ik de vorige keer meteen raak had met gonal-f. Dus ik denk dat ik dat wel weer meteen mag gaan gebruiken. Mijn man moet wel ook weer zijn zaad inleveren, daar is ie minder blij mee... ;)
    Ben wel benieuwd weer.

Fijn dat je man ook mee kan naar alle echo's! Blijft toch elke keer weer zo ontzettend mooi om naar je kleine te kunnen spieken! :D

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hallo lieve meiden,

Dank jullie wel dat jullie meenemen. Vind het soms erg lastig om met m'n vriend erover te praten omdat hij heel nuchter er in is! maar goed hij snapt nu wel dat t moeilijker word dan we dachten!

Saar, wat leuk dat jullie weer gaan beginnen! Ben benieuwd naar t behandelplan.

Bonita, ik zal t morgen ochtend laten weten! ik hoop op 1 eitje wat door gegroeid is!

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bo, wat spannend joh! Ik ga vanavond en morgen heeeel hard voor je duimen!

Bonita, wat heerlijk he om zo'n spartelend boontje te zien.
    Hij/zij is nu al fotogeniek ; ) Geniet meid!

Saar, wat een leuk nieuws! Ben heel benieuwd hoe jullie gaan starten in de mmm. Spannend weer. Houd je ons op de hoogte? Wat sneu dat de kleine man ziek was. Gelukkig gaat het nu weer beter. Beterschap met je man.

Suusje, hoe is het met je?

Mama van lorena, wat gaat de kleine man toch snel! Stoer hoor! Wat naar voor Lorena dat ze niet lekker slaapt. sterkte!

Boeff, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goed. Fender is wel erg aan het hoesten en is erg hees. Heeft nu sinds vandaag ook een blaasje op zn tong en wil niet drinken. Hopelijk wordt ie niet zieker. Ik ben gestopt met de pil.Na een aantal maanden geslikt te hebben ben ik gestopt omdat ik stik chagerijnig werd. Nu gaat het beter met mn stemming. De kans dat ik spontaan zwanger wordt is niet heel groot,...anders is het een heel welkome verrassing.

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel internet in mijn nieuwe huis, maar kreeg geen melding dat jullie aan het kletsen waren. Ik heb terug gelezen, maar een lange reactie geef ik als ik achter de laptop zit. Is toch wat makkelijker dan via de telefoon.

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Net uit t ziekenhuis, maandag weer terug. Had nu veel eitjes: 18.5, 16.7, 15.9, 15 en 13 en de andere kant ongeveer 10 tussen de 10 en15 mm
    Had nu een vervangende arts waardoor ik maandag weer terug moet en hij vertelde dat t er maar een kleine kans is dat het geen IVF word. We hebben besloten dat als t IVF word en de eerste tp mislukt even een pauze in te lassen want het is echt wel heftig dat t ineens zo snel gaat allemaal!
    maar goed fijn weekend nog dames!

12. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bo, wat balen meid! Kan me voorstellen dat het allemaal wat snel gaat.
    Iig suc6 maandag.

13. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Heh verd..... ik had nog zo geduimd voor je...

balen zeg, kan me ook voorstellen dat je het even rustig aan doet

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Bo: jammer dat het nu weer overstimulatie wordt, maar als de tp wel lukt, zou wel heel mooi zijn!!! Ik blijf dus nog even voor je duimen! ;)

@Myuna: een spontane zwangerschap zou wel het meest leuke zijn he! Wij hebben sinds Brams geboorte geen anticonceptie gebruikt omdat we wisten dat we graag een brusje voor hem wilden en als dat dan zonder mmm kan, is dat natuurlijk mooi meegenomen! ;) Maar als het met mmm moet, ook goed. Je houdt er niet minder om van je kind, hoe ie ook is verwekt. ;)

@Linda: Wat sneu dat Lorena zo'n slechte nachten heeft... Fijn dat jullie nu even een paar nachtjes kunnen bijtanken en dan straks weer vol energie ertegenaan! Die Rafael is ook een snelle zeg! Leuk om te zien hoe ze zich zo snel ontwikkelen he!

Fijn weekend allemaal.

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden daar ben ik weer,

ik had geen berichten meer gekregen dus ik wist niet dat jullie aan het kletsen waren en ik had het natuurlijk ook wel druk met de verhuizing en met Nick.

De verhuizing is goed gegaan en we hebben het prima naar ons zin in dit nieuwe huis. het voelt voor mij alof we hier al heel lang zitten al kan ik aan de dozen zien dat dat niet het geval is. ik voel me hier helemaal thuis.

Met Nick gaat het op het moment wat minder goed. Hij is vandaag heel erg verkouden en wil niet slapen overdag. hij is net weer bij mij tijdens het drinken in slaap gevallen en ligt nu naast me op de bank. ik ben al blij dat hij slaapt.
    ook de nachten zijn nog steeds een ramp. hij slaapt nog steeds niet door, maar is nu ook aan het gillen 's nachts. en ik heb geen idee wat het is. maandag maar weer een afspraak maken bij de osteopaat om te kijken of het lichamelijk is en dan bij de homeopaat, kijken of die me verder kan helpen.
    we zitten er nu een beetje doorheen, na 4 nachten achter elkaar met een huilend kindje te zitten 's nachts. eens kijken hoe hij het vanavond doet na zo weinig geslapen te hebben vandaag.

verder doet hij het wel heel goed. hij gaat al een tijdje uit zichzelf staan, maag nog niet zelf zitten. als je hem laat zitten houd hij wel heel erg zijn evenwicht en kan dan ook lekker spelen. hij loopt ook al langs de rand van de box. eten gaat steeds een beetje beter en dat zonder ook nog maar 1 tand in zijn mond.is overdag een ontzettend vrolijk ventje, hij lacht de hele dag. zo leuk om te zien.

@ saar wat leuk een tweede. ik moet er echt nog even niet aan denken. ik zou eerst wel een nacht een beetje door willen kunnen slapen

@ bo wat vervelend dat het waarschijnlijk toch ivf wordt waar je nog niet op gerekend had. ik ga voor je duimen dat het goed gaat. heb je last van die vele eitjes die je hebt?

16. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Wat een verhalen, waar moet ik eerst beginnen...

Allereerst Saar : wat leuk dat jullie voor een tweede willen, dat is jullie goed recht ik snap dat jullie het willen maar ik snap ik dat je het moeilijk vind omdat sommige onder ons nog helemaal geen kindje hebben..

Bonita wat een fijne echo, het lijkt me heerlijk om zwanger te zijn.. Geniet ervan!

Bo hoe is het met je eitjes?

Mama van Lorena, wat vervelend voor lorena van die slechte nachten.. ik heb echt medelijden met haar en jullie.

Myuna het zou toch een wonder zijn als jullie spontaan een broertje of zusje voor Fender krijgen..:) Let us hope;)

Hier : Wij waren idd even gestopt met de mmm omdat ik het psygisch en lichamelijk toch wel erg zwaar vond allemaal.
    maar na de babyboomaflevering van vorige week zijn we beiden toch weer gaan twijfelen.
    We willen het zó graag, maar de medische rompslomp is zo'n enorme stress daar zien we tegenop.
    Maarja we beseffen allebei ook wel dat het uit zichzelf niet of heeel erg moeilijk zal gaan.

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hey meiden!
    Sorry dat ik niet zoveel heb gekletst m'n emoties werden de laatste dagen van positief naar negatief geslingerd! Gister t nieuws gekregen dat het toch een escape IVF poging word. Morgen al de punctie en dan waarschijnlijk zondag al de terugplaatsing
    Heb momenteel al best veel last van de eitjes! heb er links gelukkig maar 5 ( eigenlijk 6 maar er is er 1 volgelopen met bloed en nu 4,5 cm) en rechts heb ik er 12 zitten dus een mooie score voor een punctie! Moet komende tijd erg rustig aan doen omdat het toch een lichte vorm van overstimulatie is! Zo dat was even kort samengevat wat er is gebeurt hihi

Babywens, ja ik snap heel goed dat t kriebelt!! probeer je gevoel te volgen en het is allemaal voor een goed doel en we worden er allemaal sterker van!

Marion, wat vervelend van Nick! Gaat het al weer wat beter met m?

Saar, jij al iets gehoord over je nieuwe behandelplan ( weet even niet meer wanneer je dat zou horen sorry)

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Linda: Wat heerlijk dat alles zo goed gaat en dat jullie zo lekker kunnen genieten. Is lorena helemaal gewend aan Rafael of is het soms toch wel moeilijk voor haar?

Saar: Heeft de gyn al gebeld? Ben benieuwd wat ze gaan doen. :)

Myuna: Hoe gaat het met Fender? Zou toch wel heel fijn zijn he als er een wonder gebeurd. Je hoort het vaak.

Babywens: Er komt ook allemaal veel bij kijken maat je raakt er aan gewend en je moet maar steeds denken dat het voor een goed doel is...

Bo: wow een escape IVF. Ik snap dat het schrikken is maar lieverd dit is geweldig. Je kans is nu veel groter op een zwangerschap en zelfs wel cryo's.
    Ik duim voor je en denk aan je...

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion, wat naar dat Nick niet zo in zn hum is. Gaat het inmiddels al beter?

Babywens, snap dat het nog steeds kriebelt. Zeker na Babyboom!
    Volg jullie gevoel,...dat voelt meestal het beste!

Bo, wat snel ineens! Misschien wel fijn dat ze gelijk doorpakken. Heb je iig geen ronde "verspild". En de kans is wel groter met IVF. Heel veel.suc6 morgen.Spannend joh!Duim voor je!!

Suusje, hoe is het met jou? Weet even niet meer hoe/wat. Wanneer starten jullie met de 3e ronde?

Saar, al wat gehoord van de gyn?

Hier gaat het gelukkig alweer wat beter met Fender. Hij is lekker eigenwijs. Haha! Met een nachtlampje aan slaapt hij een stuk beter. Zwanger worden zijn we nu niet echt mee bezig hoor. Ik gebruik alleen nu geen anticonceptie. We kijken het een jaartje aan en dan zouden we graag weer echt willen proberen een brusje voor Fender te mogen krijgen.

20. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ondanks dat het niet is zoals je had gehoopt hoe je zwanger zou worden zou ik toch maar blij zijn dat het dan met IVF kan, ze zouden het je ook niet zo aanbieden als ze denken dat het op een minder ingrijpende manier zou gaan denk ik...maar t is spannend écht wel.
    Ik duim voor je

Deel Deze Pagina