hoi lieve meiden! ik ben weer thuis! had een top embryo van 8 cellen! voor de rest had ik nog 4 embryo's maar hoor pas over 2 weken of ze daadwerkelijk ingevroren konden worden! De terugplaatsing ging wel goed, moest alleen onwijs plassen dus elke seconde duurde te lang! was zooo blij dat ik erna mocht plassen!! Je zag t ook mooi in m'n baarmoeder terecht komen dus nu duimen dat hij blijft plakken! Ik moet idd ook die vieze Utro pillen gebruiken, 3 maal daag 2 tabletten pffff en dat 12 dagen lang! maaaar ti's allemaal voor een goed doel! hoe is t verder met jullie dames?
Bo we duimen voor een plakkerd. Sophie en littlesis welkom. Ik ben er ook een met pcos, maar met een succesverhaal. Kom gerust met vragen, hier zijn er meerdere die er het een en ander vanaf weten
welkom nieuwe meiden ! ik heb ook pcos en een behoorlijk overgewicht, moest ook eerst afvallen maar mijn hele hormoonhuishouding bleek gewoon niet te kloppen bij de laatste controle voor we met behandelen verder gingen. Ik ben uiteindelijk 3 keer spontaan zwanger geraakt, maar wel na heeeeel lang proberen, 1e en 3e zwangerschap zijn miskramen en 2e en 4e zijn mijn dochter van bijna 7 en zoontje van 9 maanden. Bij mijn zoontje heb ik 2 rondes clomid gehad en 2e ronde was ik dus zwanger. vraag maar gerust inderdaad genoeg ervaringen op dit forum
Bo, wat een goed nieuws dat je zo'n mooie embryo teruggeplaats hebt gekregen.Nu duimen voor een goede innesteling. Wanneer kan je nu evt testen?
@mama van Lorena fijn dat we alles kunnen vragen voel me af en toe nog een groentje als ik alles zo lees.
weer even een update over Nick. met Nick gaat het nu steeds beter. na ruim een week gegild te hebben 's nachts heb ik mijn moeder opgebeld of hij daar 2 nachtjes kon slapen, wij trokken het echt niet meer. daar heeft hij van zo tot di geslapen en eigenlijk best goed. van 8 tot half 7 met om 12 uur de papfles. dinsdag bij ons deed hij het veel beter dan eerst. hij had al de hele nacht in zijn eigen bed geslapen en is 2x voor een voeding gekomen (papfles wilde hij niet meer van mij.) de nacht daarna is hij ook 2x wakker geworden, maar ook in zijn eigen bed geslapen. en sindsdien is het alleen maar beter gegaan. gisteren sliep hij zelfs tot half 8. maar het beste was vannacht. gisteravond om 8 uur gaan slapen en vanmorgen om 6.15 pas weer gekomen voor een voeding. hij heeft dus geen papfles gehad, want hij kwam niet. zo blij dat het nu beter gaat. en ik hoop dat we dit volhouden. hij blijft een vrolijk ventje overdag. of hij nu veel of weinig slaapt. en hij wil zo veel. als het aan hem ligt staat hij de hele dag en loopt hij terwijl hij alles wat hij vast kan houden vast houdt. hij eet ook steeds beter, maar zonder tanden kan je natuurlijk minder eten dan met. wij hebben de vraat: wat komt eerder, lopen of tanden? ach we zien het wel. we genieten van onze kleine man. in ons heerlijke nieuwe huis. ik wens iedereen die nieuw is in de MMM heel veel succes. dat jullie maar snel een positieve test in handen mogen hebben. Bo voor jou duim ik nu even extra. sterkte met wachten de komende 2 weken. wij wachten in spanning met je mee.
Wat heerlijk Marion dat Nick lekker heeft geslapen, en jullie ook vooral Bij Rafael komt sinds deze week eindelijk zijn 1e tandje door, hij had héél erge last van luieruitslag en "slappe poep" (sorry ) dit was al een paar weken zo...en nu kwam hij er eindelijk door. Dus het komt echt wel hoor, ze zeggen: hoe langer ze in je tandvlees blijven zitten hoe beter dus, geen stress ! ik duim voor jou dat hij het zo blijft doen met slapen, ik weet hoe het is die gebroken nachten...
Marion, wat fijn! Heerlijk dat je 's nachts er niet meer uit hoeft voor een fles. Nick,....nu volhouden : ) haha! Mama van lorena, Jippie zn eerste tandje! Wat sneu voor hem dat hij zo'n last had van dunne luiers.
Bo: wat een goed nieuws dat je zo'n mooie embryo hebt!! Ik duim heeeel erg hard voor je, ik gun het je zo! Moeilijk he die wachtweken, of heb je daar niet zo'n last van? Sofia en littlesisje: welkom! Ik heb ook PCOS. Ben eerst begonnen met Clomid 50 mg, daarna Clomid 100 mg. Sloeg wel aan (d.w.z. eisprong) maar niet zwanger geraakt. Na 6 rondes begonnen met spuiten, Fostimon (zelfde werkzame stof als Gonal-F) en Pregnyl. Ook dat sloeg aan, telkens mooi ei, maar na 6 rondes niet zwanger. Daarna over op spuiten in combinatie met IUI en van de 2e IUI ben ik nu zwanger! Er is dus zeker hoop! Ik hoop dat voor jou Sofia de Clomid mag werken en voor jou, littlesisje, dat je binnenkort toch groei hebt van de Gonal-F. Mag je niet ophogen? Marion: wat fijn dat Nick nu toch wat beter slaapt. Kunnen jullie zelf ook weer even bijtanken. Hopelijk blijft dat zo goed gaan!!
Mama van lorena, haha! Heb ik met Fender ook eens gehad. Trek dan die romper maar eens uit zonder dat ie tot zn kruin onder zit! Heb een 10min staan bedenken hoe ik dat ging aan pakken.Uiteindelijk gelukt zonder poep in zn haar!haha
Hahaha ja inderdaad maar bij hem was het 's ochtends en het zat er blijkbaar al een tijdje....we hebben hem mef kleding en al onder de douche gezet
hey meiden!! @bonita,, hoe gaat het met je? wanneer heb je je volgende echo? @saar, wat leuk dat je gaat beginnen voor een brusje voor bram wat hebben ze vandaag gezegd? hopelijk kan je snel beginnen! ik ga weer voor je duimen jeetje zeg,, ik weet nog als de dag van gisteren dat we samen aan het spuiten begonnen, wat vliegt de tijd. @suusje,, late reactie maar: zwaait terug naar suusje @myuna en trijntje, nog gefeliciteerd! alweer een jaar oud! @bo,fijn dat ivf helemaal goed is gegaan en een mooie embryo teruggeplaatst,, ook voor jouw ga ik duimen!! hier: verliefd, verloofd en afgelopen zaterdag de sleutel van ons nieuwe appartement gekregen. heel wat gebeurd dus. uitslag van mijn uitstrijkje was trouwens goed, stond er even van te kijken omdat het de vorige keer niet goed was maar gelukkig weer alles goed liefs
Boeff, wat leuk! Verloofd en een huisje voor jullie twee! Goed om.te horen,...ben blij voor je! Geniet!!!
@bonita afgelopen maandag dosis verhoogd naar 87,5 mag vrijdag weer voor een echo. Zul je zien heb ik dadelijk groei en manlief is t hele weekend weg tot maandagavond dussss. Maar mijn gevoel zegt dat t nog altijd te weinig is. Heb geen last van mijn buik of iets dergelijks. Voel me eigenlijk sinds de hormonen beter dan ooit. Had voor de spuiten veel stemmingswisselingen en die zijn nu weg. Voel me alsof ik de hele wereld aan kan. En lichamelijk 100x meer energie. Kan ook tussen de oren zitten hoor maar ik ben alles behalve beroerd van de spuiten. Een vriendin van me heeft ook gespoten en die was juist erg beroerd en had wel veel last van haar buik etc.. Ach ja we zien het wel als t vrijdag wel zo is dan verzinnen we wel wat Wens iedereen in ieder geval een fijne avond!
Bonita, ja echt verschrikkelijk de dagen kruipen echt voorbij pff denk echt wel dat ik rond de 25e al ga testen hihi Boefff, wat leuk!!! Gefeliciteerd met je verloving en jullie nieuwe paleisje!! heel veel geluk saampjes en hopelijk snel met z'n 3tjes!! littlesisje, fijn dat je je goed voelt met de spuiten! beter goed voelen dan erge emotionele buien! ze hogen het natuurlijk langzaam op omdat t ander fout kan gaan! Gaat helemaal goed komen bij je!!
Gefeliciteerd Boefff met je verloving en nieuwe woning! Vandaag idd gebeld door de gyn. Goed nieuws gehad, want ik mag meteen weer beginnen met spuiten. Ik heb 29 april de prikinstructie. Moet daarvoor al een keer de spullen ophalen en als het goed is zit daar dan ook een receptje voor primolut bij. Vorige keer heb ik met Gonal-F gespoten, nu krijg ik puregon. Ben benieuwd of ik daar weer goed op reageer, dat vind ik dus wel een beetje spannend. Ik ga dus maar zsm de spulletjes halen, even kijken voor hoeveel dagen ze primolut voorschrijven. Bij het vorige zkh was dat 5 dagen, maar sommigen op zp krijgen het voor 10 dagen mee, dus ben benieuwd hoe het bij dit zkh is. Als ik het dan een beetje zo kan uitkienen dat ik rond de 29e ook net ongi word, dan kan ik snel starten!! @Littlesisje: ik heb in 2011 met Gonal-F gespoten, toen de eerste ronde spuiten zwanger geworden van mijn zoontje! Ik gebruikte 75eh en heb daar 2 mooie eitjes mee gekregen toen. Ik heb ook overgewicht. Ik ben pas geleden nog op een streng, kort dieet geweest, waardoor ik van BMI 31 naar 29 ben gezakt. Niet omdat ik bang was dat ze daar in het zkh wat van zouden zeggen, maar gewoon omdat ik lekkerder in mijn vel zit hoe minder ik weeg, en ik de vorige zwangerschap ook een zware zwangerschap had, mede door die kilo's. Ik was toen tijdens het gebruik van clomid best veel aangekomen in korte tijd. Nu weeg ik net iets minder dan wat ik woog voordat ik toen aan de clomid moest beginnen. Ben nu dus heel blij dat ik de clomid over mag slaan! Fijn trouwens dat je er geen last van hebt. Had ik ook niet echt. Soms een wat gevoelig plekje waar ik had geprikt, maar verder was ik in jubelstemming toen! Ik heb toen maar 2 weken gespoten ofzo en toen al de pregnyl gezet. Hopelijk werkt het bij jou ook zo! @Bo: ik vind het zo spannend voor jou!!!! Voel je je al anders?