PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar wat een naar verhaal. Alsof je er voor je lol komt. Gelukkig kunnen jullie nu wel verder.

Littlesis, balen dat er nog niks gegroeid is. Hopen dat dit een goede dosis voor je is.

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar: wat een toestand in jullie ziekenhuis! Ik kan me goed voorstellen dat je pisnijdig was!! Gelukkig maar dat ze het zaad van je man even laten voor wat het is. Stel je voor dat ze dat ook nog persé nog een keer hadden willen controleren ;) . Soms lijkt het wel alsof ze in het ziekenhuis denken dat wij allemaal de hele dag maar niks te doen hebben. En wat een rotopmerking van die Ellen met haar insinuatie over vreemdgaan. Dat kan dus echt niet! Echt ellendig dat we allemaal zo afhankelijk zijn van het ziekenhuis!

Ik weet trouwens niet wanneer ik de uitslag van de combinatietest krijg. Ik moet eerst voor een echo, daarna een gesprek bij een gyn. Volgens mij zegt die dan wel of de nekplooi goed is qua dikte. Daarna moet ik bloedprikken. De uitslag van dat bloedprikken in combinatie met de dikte van de nekplooi bepalen vervolgens de kans op trisomie 13, 18 en 21. Ik hoop dat die uitslag binnen een week er is, want dan heb ik namelijk weer een afspraak bij de VK.

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ja, dat was idd wel handig geweest als dat er ff bij had gestaan. Het valt ook nog eens onder eigen risico, dus komt ook nog een dikke rekening van en het is nog allemaal voor niks geweest ook.

Bedankt allemaal voor jullie medeleven! :D Het luchtte iig wel op om het hier allemaal even van me af te typen! ;)

Bonita: succes morgen!!

4. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Hier ff mijn verhaal kwijt hoor.
    dikke vette oorontsteking auwie ben geen pieper maar Potver wat kan dat zeer doen zeg! Omdat ik een naar verleden heb gehad met oren en operaties direct antibiotica gekregen mag gelukkig wel on combi met de gonal f was even bang dat ik voor Jan.... Aan t spuiten was geweest

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, wat een gedoe in dat zkh. Pff! Hopelijk gaat het nu een stuk efficienter. Succes!

Bonita, hoe was de echo? Al een compleet mensje he!

Littlesisje, oe beterschap! Kan flink pijn doen! Hoe gaat het met spuiten?Wanneer mag je weer voor controle?

Fender nog steeds last van obstipatie. Na een maand zakjes moest hij stoppen,....na twee dagen was het weer mis.Hij mag opnieuw starten met zakjes maar nog steeds geen poepluier.Hij eet en drinkt en slaapt weer slecht. Hopelijk.slaan de zakjes snel aan. Iemand nog tips.om een slechte drinker voldoende te laten.drinken?

6. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @myuna met spuiten gaat t goed t resultaat blijft alleen nog uit. Zit nu 5dgn op 125 en gisteren echo gehad geen groei dus woensdag volgende week weer terug. Jeetje wat vervelend dat t na 2 dgn weer mis was. Tja wat je er aan kan doen om m beter te laten drinken. Gee idee eigenlijk. Misschien dat andere vloeibare dingen wel welkom zijn...en wat mijn zus standaard deed was door het eten een flinke scheut olijfolie zodat de kleintjes wel naar de wc konden

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @littlesisje jeetje is er nu nog niks gegroeid? Hoe lang blijven ze door gaan?

@Myuna oh wat zielig. Heb zelf PDS dus weet er alles van. Zo'n klein mannetje kun je moeilijk verplichten tot drinken.
    Lauw water werkt wel goed voor de darmen maar weet niet of ie dat drinkt. EN anders fruit ofzo waar vocht in zit. En qua eten natuurlijk opletten dat ie niet veel dingen eet die verstoppen.
    Dat is trouwens ook per persoon soms verschillend hoor.
    Die olijfolie werkt wel echt goed.

8. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @suusjelove ja dat vraag ik me ook wel eens af maar goed ze blijven volhouden dat t omslag punt zal komen dus daar hou ik me maar aan vast he. Enige waar ik bang voor ben is dat als t dadelijk omslaat ik overstimulatie krijg. Dan kunnen we weer opnieuw beginnen. Pfff het is dat ik engelen geduld heb maar anders was ik al gillend gek geworden hoor

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Myuna: wat naar dat Fender last heeft van obstipatie! Ik heb het zelf ook wel eens gehad en 't is echt vervelend. Tips om hem meer te laten drinken heb ik niet. De tips van Suusje klinken wel goed, misschien dat je daar wat aan hebt.

De echo i.v.m. nekplooimeting was echt leuk! Ze kreeg de nekplooi niet goed in beeld eerst dus heb wel 20 minuten echo gehad haha! 't Was al zo'n verschil met de vorige echo (met 9 wk 3 dg), ongelofelijk! Er was zoveel te zien, neusje, oogjes, vuistjes, vingertjes, zo schattig! De nekplooi was 1,5. Ik had gelezen dat onder de 3,5 mm goed is, dus dat stelt wel gerust. Maar het is natuurlijk een combinatietest, in combinatie met het bloed, dus dit wil nog niet zo heel veel zeggen. De uitslag krijgen we 10 mei. Ben benieuwd!

10. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bonita super gaaf joh! Lijkt me echt zo bijzonder :)
    Veel suc6 10 mei

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Thanks voor de tips meiden! Ga het proberen.

Littlesisje, balen joh! Duim voor je dat er woensdag mooie follikels te zien zijn.
    Tot welke eenheden mag er eigenlijk gespoten worden?

Bonita, Wat heerlijk dat je zo lang naar jullie kleine mini mensje heb mogen kijken.Mooie nekplooidikte hoor!

12. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @myuna volgens mij tot 300 per dag maar weet t niet helemaal zeker

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Littlesisje, oh wow! Dat is best een hoop. Hoop niet dat jouw geduld niet zo erg op proef wordt gesteld. Duim voor een echo met mooie follikels.

14. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @myuna heb sinds vanmorgen een beetje een gespannen gevoel in mijn onderbuik dus hoop dat er woensdag iets te zien is. Afwachten dus maar weer. En nee ik hoop ook niet tot zover te moeten verhogen dan heb ik net ong 1/3 gehad

15. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Hoe is het hier?
    Bonita heb je nog een foto van de mooie echo?

en hoe is het met de kleintjes?

Hier : wij hebben besloten dat we na de vakantie ong. juli toch weer gaan starten in de MMM...
    we willen het zó graag en op de een of andere manier kom ik alsmaar babytjes tegen op straat.:)

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Wat is het hier stil!

Babywens, wat fijn dat het weer goed voelt om de mmm in te gaan.Suc6!

Bo, mocht het niet zo zijn meis?

Littlesisje, follikels! Wanneer weer een echo?
    Spannend hoor.

Hoe is het met de andere dames?

Hier gaat het goed.Wat fijn dat de zon weer schijnt! Volgende week gaan we een weekje naar CP. Even lekker weg.

17. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Myuna ja er is ewn hoop gebeurd. eerst was er woensdag zowel links als rechts groei te zien. dus vrijdag terug geweest toen was er eentje dominant doorgegroeid de rest bleef hangen ik heb inmiddels gisteravond pregnyl gezet en we zijn flink aan t klussen hihi. Ben gelukkig weer helemaal opgeknapt en dus is de zin om te klussen ook weer terug. Maar man man man qat heb ik een buikpijn van de pregnyl zeg. Ben t niet meer gewend om een eisprong te hebben kan me de laatste keer ook niet echt meer herinneren moet ik eerlijk zeggen hoor. Maar zit zoals ze dat zo mooi zeggen nu dus op t wachtbankje tot 2e Pinksterdag. Moet heel de dag aan dat liedje denken. "Morgen kan ze zwanger zijn, t kan ook nog vandaag" (op een mooie pinksterdag. Hihi maar goed ook als t niet zo is ben ik allang blij dat deze medicatie wel werkt en ik voor t eerst in zeker 10 jaar weer een eisprong heb gehad. Heel gek maar voel me weet vrouw!

18. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    #498 bonita, 7 mei 2013
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
    saar: ben je al ongesteld? Hopelijk kun je snel beginnen met de Puregon!

myuna: wat een heerlijk vooruitzicht, naar CP! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben, lekker genieten!

babywens: wat fijn dat jullie er weer voor willen gaan! Ik duim dat je snel zwanger mag zijn!

littlesisje: de Pregnyl gezet zie ik, eindelijk!! Het was het wachten dus toch waard. Wanneer mag je testen?

Hier: ik lees wel mee, maar vaak via mijn telefoon en dan is het wat moeilijk terug typen. Ik had vorige week nog een controle bij de VK en alles was goed. De kleine was zo beweeglijk dat ze hem niet gemeten kreeg (van kop tot stuitje). Ze gaan daarom maar uit van de uitgerekende datum zoals die de week ervoor in het ziekenhuis gemeten was. Moet nog even mijn banner aanpassen ;) (edit: inmiddels aangepast). A.s. vrijdag moet ik nog even bij de gyn op consult. Ik ben zelf geboren met een hartafwijking en de gyn wilde me toch even zien om te beslissen of ik nog naar een cardioloog of iets moet (of dat ik een GUO moet i.p.v. een normale 20-weken-echo). Krijg ik dus weer een echo vrijdag, jippie :D ! Ik zal binnenkort nog wel een foto in mijn album zetten, waarschijnlijk na vrijdag.

19. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bonita 2e pinksterdag volgens mij dat is 15 dgn na de pregnyl nu maar hopen dat ik dan nog niet ongi ben geworden...spannend! Eerst vanavond maar eens klussen gewoon omdat het kan hihi zit vanavond op 48 uur na pregnyl en het is nu zoiets van beter een keer te veel dan een keer te weinig

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Littlesisje, wat goed! Nu spannende dagen op het wachtbankje,....wat grappig dat je nu steeds aan het liedje moet denken. Wie weet moest het zo zijn! Ik ga heeeeel hard voor je duimen.

Bonita, fijn dat alles goed gaat! Fijn dat het ukje lekker bewegelijk is. Heb je nu nog klachten van je aangeboren hartafwijking? Hoop niet dat er bij jullie ukje een afwijking te zien is. Lekker blijven genieten van je zwangerschap,....14weken,....gaat snel he!!

Deel Deze Pagina