PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Dames,

Littlesisje, ik heb je verhaal eigenlijk niet helemaal gevolgd maar ik ben blij dat je nu een eisprong hebt.. Ik duim voor je dat het mag lukken !
    Bonita wat fijn dat het zo goed gaat !! leuk he die echo's?
    Jeetje 14 weken alweer.. die weken vliegen bij jou echt voorbij !

Ik hoop ook dat ik snel zwanger ben, het begint nu weer zo te kriebelen.. ik ben alleen een beetje bang voor alle zwangerschapskwaaltjes..

Bonita heb jij nog veel last van bijv. misselijkheid ofzo?

Myuna leuk hoor even naar Centerparcs :) altijd leuk he..
    Als ik en mijn vriend daar naartoe gaan kriebelt het nog meer omdat daar altijd zoveel mensen met baby's/kinderen zijn..
    Soms wordt ik dan zelfs wel een keer boos dan denk ik, waarom lukt het bij ons nou niet??!! :(

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoi meiden hoe is het hier?

Hebben de mama's een leuke moederdag gehad?

Hier gaat het niet zo goed. De relatie is alles behalve wat het geweest is, heb een nieuwe baan, moet uitwerken bij de andere dus heel erg druk. Voel me gewoon niet goed. We hebben daarom besloten om de ICSI af te zeggen...

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Suusje: wat rot... Veel sterkte.

@Bonita: Ja, inmiddels ongi. Voelde me vanaf woensdagavond al niet lekker en had ook beetje bloed met afvegen, dus ik dacht dat zet donderdag mooi door, vrijdag beginnen met spuiten! Maar het wilde maar niet op gang komen. In de nacht van vrijdag op zaterdag heeft het eindelijk toch doorgezet, dus ik heb zondag de eerste spuit weer gezet! Hoe voel jij je?

@Myuna: Heeft Fender nog steeds zo'n last van zijn darmpjes? Ik heb voor Bram zo'n Nuby beker met zo'n rietje-achtig ding. Sinds hij die heeft drinkt hij veel beter, vindt hij persoonlijk gewoon een prettig ding, terwijl hij met andere bekers niet zo'n aard had. Dus mss is dat wat? Verschillende bekers proberen? En ik dacht ook nog aan kiwi's! Die bevorderen de stoelgang ook! Hij heeft toch elke dag z'n fruitje nodig, mss eens wat vaker een kiwi geven? Ik hoop dat het helpt en hij zich lekkerder in zijn vel zal voelen!

Verder nu dus zoals hierboven gezegd ongi geworden. Kwam echt sloom op gang, maar nu moet ik echt elk uur verschonen. Ben al door 3 broeken heen gelekt vandaag. :( Maar ja, we moeten het ervoor over hebben.

Had ik trouwens al verteld dat toen ik voor de spuitinstructie kwam, ze mijn afspraak hadden geannuleerd en ik dus bijna weer werd weggestuurd? Kon er ook nog wel bij... Pfff. Stom zkh. Maar goed, toch nog gehad omdat zij verder helemaal geen afspraken had, anders hadden ze me idd weggestuurd. En toen vertelde ze ook nog dat ze straks in de zomer 4 weken dicht gaan. En dat ik dan zelfs weer aan de pil zou moeten. Die heb ik niet meer geslikt sinds januari 2010 en dan moet ik er weer aan omdat zij ff met vakantie moeten... Pfff. Dat was bij mijn vorige zkh niet! Dat ging gewoon door. Ik zit er nu heel hard over te denken om als deze poging mislukt, toch maar weer naar mijn oude zkh terug te gaan. Want ik word er hier niet wijzer van.

Oja, Littlesisje, jij zit op het wachtbankje he! Spannend! Duim duim! ;)

4. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @saar wat een k ziekenhuis zeg echt belachelijk gewoon dat je minimaal 1 maand moet verspillen omdat zij op vakantie zijn. Is toch niet van deze tijd meer ook we leven in een 24 uurs economie maar als we dan echt iets nodig hebben sluiten we 4 weken ivm vakantie..
    Ik vind t echt belachelijk!!

@bonita nog naar de kleine kunnen kijken? Groeit t
    Allemaal goed? Super leuk joh!

@suusje heel herkenbaar gisteren ook niet zo'n beste dag gehad maar vandaag weer een frisse nieuwe dag!

Hier: behalve pijnlijke borsten en wat mood swings (manlief word er nu al gek van haha) nog alles rustig. Vind die onzekerheid niet fijn en moet nog een week wachten voor ik kan testen mits ik niet ongi word. Maar ook hiervoor geldt weer geduld geduld geduld dus we wachten t maar gewoon af he

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bo hoe is het met jou?

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou Saar als ik jou was zou ik ind overstappen want iets goeds heb je nog niet mee gemaakt daar he... hopelijk heb je het niet meer nodig na deze ronde spuiten..

Ik loop ook leeg maar ja was al vanaf begin maart aan de pil...

Dikke knuff voor iedereen..

Ben trouwens een blog gaan schrijven en dat helpt goed...

7. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp

pfff wat een gezeur in dat ziekenhuis zeg...
    maar aan de pil voor 1 maand.....waarom ?? als je zwanger wordt wordt je zwanger toch ?!?! hmmm nu ik het schrijf bedenk ik tjah dan moet je weer wachten om ongi te worden natuurlijk...

8. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    ik heb je blog even vastgezet, ga hem lezen als ik even tijd heb...

Heb trouwens een leuke moederdag gehad, mijn man is niet zo van de verassingen en ontbijtjes op bed, en bloemen maar dit keer had hij zijn best gedaan :D
    Lorena had op school een pastaketting gemaakt, afschuwelijk ding maar ja ZIJ heeft het gemaakt, beetje gekliedert met verf op die pastapijpjes en aan een koordje geregen, zo schattig, gaat om het idee.
    Van Rafael kreeg ik een notitieboekje in de vorm van allemaal €100,- biljetten haha voor alles wat ik voor hem moet kopen :)
    en een pastamachine kan ik lekker zelf pasta maken.

Moeilijk die beslissing die je hebt genomen maar begrijp het wel, het gaat zo erg in je kop zitten, je kan aan niks anders meer denken op een gegeven moment...

hoop dat jullie er wel samen uit kunnen gaan komen XX

9. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywens: ik heb eigenlijk nergens last van qua kwaaltjes, behalve dat ik wat moe ben. Maar ik ga na het werk gewoon even een uurtje slapen en dan is dat ook opgelost ;) .

Saar: 4 weken dicht :$ ?! Dat vind ik echt niet kunnen. Ok, iedereen heeft recht op vakantie, maar dan vind ik dat ze voor vervanging moeten zorgen. Misschien dat je oude ziekenhuis dan toch een betere optie is. Waarom was je daar ook alweer weg gegaan?

Suusje: wat naar dat je in zo'n rotperiode zit. Hopelijk vind je snel je draai met werken en gaat jullie relatie ook weer de goede kant op! Het is ook allemaal niet niks he. En om dan ook nog ICSI erbij te doen... denk dat het een goede keus is om het even uit te stellen.

Mamavanlorena: klinkt als een goede Moederdag!

Hier: ik heb een echofoto geüpload van afgelopen vrijdag (14+3). De uitslag van de combinatietest was perfect, kans kleiner dan 1:5000. Hartstikke blij mee! Ik moet wel nog even naar een cardioloog omdat ik zelf een hartafwijking heb. Willen ze toch even naar laten kijken om te zien of het mogelijk bijzonderheden tijdens zwangerschap / bevalling kan opleveren. En....11 juni hebben we de 20-(eigenlijk 19-) weken echo gepland staan. Dan weten we of het een jongen of een meisje is :) !

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hey meiden!

Sorry dat ik zo stil ben hier... ging ff een tijdje niet zo goed aangezien de eerste poging mislukt is.. zat er echt ff doorheen en toen kwam er ook nog eens bij dat ik ben aangereden terwijl ik op de fiets reed pffff ging erg lekker allemaal! Gelukkig niks aan over gehouden alleen een diepe wond in m'n knie en bond en blauw!
    Zit nu in een rust maand en heb pas 17 juni weer een afspraak in t ziekenhuis... duuuurrrt allemaal eeerrrggg lang!!!! Sinds m'n ongesteldheid begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie dus ben benieuwd of dat misschien wel werkt! Doe nu ook tempen en ovu testjes elke dag en de streepjes zijn al redelijk donker. nu nog wachten op een knaller!!

Bonita, wow verliefd op je echo foto

Littlesisje, succes op t wachtbankje. Ga voor je duimen!

Suusje, Hoop dat t snel weer beter gaat tussen jullie en je snel je plekje vind bij je nieuwe baan!

Babywens, hoe is t nu met jou??

Rest: *zwaai*

11. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bo1986 snap ik best dat je t even helemaal hebt gehad! Wat een pech zeg! Hopen dat t over een tijdje wel beter is!

Hier: ik weet t ff niet meer....heb al een paar dgn past van mijn buik (soort menstruatie pijn) last van mijn borsten en (sorry voor details) heb meer afscheiding dan normaal (wit/licht geel) sinds vandaag. En de enorme behoefte om te testen. Heb 5000 pregnyl gespoten dus dat zou er over 2 dgn uit moeten zijn maar ik ben zoo in de war van mijn eigen lichaam. Sorry moest t even kwijt en volhouden tot maandag maar oef wat is dat moeilijk vandaag zeg grrrr

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, ik begrijp dat je er even doorheen zat.. is ook niet makkelijk die MMM !
    Aangereden op de fiets.. oei..
    Spannend zeg ik duim op een goede ovulatietest;)

Suusje wat rot dat het nu niet zo goed gaat met jullie relatie maar ik kan het wel begrijpen..
    Hopelijk komen jullie er weer bovenop !

Mama van Lorena klinkt wel als een leuke moederdag :)
    Hoe is het met rafael hij groeit zeker als kool?

Bonita wat een prachtige echo zeg !! het is gewoon al echt een complete baby, hij/zij moet alleen nog maar groeien.. super !
    Fijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes buiten dan die vermoeidheid, dat is niet zo erg.. en je weet waardoor het komt he:)

Hier : ik heb echt al weken last van zere borsten.. heel raar..
    Maar durf niet te testen want hij zal toch wel weer negatief zijn en dan is de teleurstelling zo groot.

13. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @babywens moeilijk he die onzekerheid en al die signalen van je lichaam helpen ook niet echt. Sterkte in ieder geval.

14. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Littlesisje: moeilijk he, dat wachten. En dat elke ronde ook weer zo anders is qua dingen die je voelt, ik vond het altijd maar lastig. Succes met wachten. Mag je maandag testen?

Babywens: het kan natuurlijk altijd he, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

15. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bonita ja heel erg maandag mag ik inderdaad testen. Manlief en ik waren vandaag vrij en we hadden beide enorme nesteldrang dus t halve huis op z'n kop gezet om goed schoon te maken. En nu zijn we beide helemaal kapot maar t is wel weer schoon!! En mijn zinnen dus lekker verzet vandaag hihi

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    littlesisje: hoe is het met je? Al tekenen van aankomende menstruatie of andere vreemde kwaaltjes? Ik duim voor je!!

17. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bonita nog geen ongi. Wel buikkrampjes en last van mijn borsten en misselijk/hoofdpijn op en af. Weet t gewoon niet t kan alle kanten op. Maandag testen mits ik voor die tijd niet ongi ben. Kortom spannend!

18. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @bonita met jou alles goed? Groeit hij of zij nog altijd goed en geniet je een beetje van je zwangerschap?

Hier; enige waar ik zo bang voor ben is dat ik me vanalles inbeeld met mijn "kwaaltjes". Voel me soms zo onzeker erover. Hoop gewoon dat t snel maandag is en we meer duidelijkheid hebben. Doe onzekerheid is gewoon niks voor mij

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    littlesisje spannend hoor..
    Kan me voorstellen dat je vanalles voelt, dat had ik ook altijd.
    Stom he dat ons lichaam ons zo goed voor de gek kan houden...

Ik duim voor je ! Ben benieuwd...

20. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Test gedaan was negatief. Had niet anders verwacht eigenlijk. Helaas op naar ronde nr 2

Deel Deze Pagina