hey Meiden.. Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie.. echt lekker genoten in Spanje. Heerlijk weer !! Wat hebben jullie veel gekletst zeg.. dat moet ik op mijn gemak nog eens nalezen. Boef ik zag dat je zwanger bent, gefeliciteerd wat leuk !! ik wist niet dat jullie er weer voor gingen, maar wel echt leuk zonder MMM.. Op de anderen reageer ik nog wel.. moet eerst even bijlezen
Marion hebben jullie misschien een draadloze babyfoon naast het bedje staan of wifi of gsm's aan s'nachts? Hiervoor kunnen kinderen en volwassenen heel gevoelig zijn. Ik ben hier zelf ook erg gevoelig voor en als ik een gsm/of wifi aan heb 'snachts kan ik gewoon niet slapen. Het kan ook zijn dat jullie babykamer te druk is ingericht? dat hij daar onrustig van wordt? Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Marion Nog gefeliciteerd met Nick !! Mama van Lorena gefeleciteerd met Raphael !! Gaat snel he.. hopelijk hebben jullie allebei een leuke dag gehad ! Bonita wat leuk dat jullie een meisje krijgen! geniot er maar lekker van.
dank je suus hoe gaat het nog met jouw?? @saar, nog 5 daagjes!! hoe voel je je? fijn weekend allemaal! liefs
Hey Boefff, Ja nog ff... Ik voel me heel erg dubbel. Ik heb veel last gehad van mijn boobies en mijn bekken, wat ik bij Bram ook had zo vroeg. Dus toen dacht ik voor 90% zeker te weten dat het gelukt was. Maar nu is het wel weer weggezakt. Ik ben afgelopen woensdag heeeel erg ziek geweest. 39 graden koorts en echt overal pijn, vooral erge hoofd- en keelpijn en lage onderrug. Dus toen werd ik weer bang dat als het gelukt was, ik nu de baby heb gekookt... En nu heb ik ook weer het idee dat ik eigenlijk niet echt wat voel. Af en toe wel wat trekjes in mijn onderbuik, maar verder voel ik me dan eig weer 'normaal'... Kan dus echt nog beide kanten op. Ik droom wel elke nacht dat ik de volgende dag mag testen! Word er helemaal simpel van! Haha! Dus ik ga dinsdag alvast een KV testje ertegenaan gooien... Ik kan echt niet langer wachten, en met Bram had ik ook vanaf die dag al een positieve KV, dus dan durf ik het wel aan. Heb jij al last van zwangerschapskwaaltjes?
jeetje, begrijp dat je je erg dubbel voelt, spannend zeg!! wel vervelend dat je zo ziek bent geweest maar misschien kwam het wel door een beginnende zwangerschap nog 2 daagjes wachten dus, nou ik duim me helemaal suf!! hoe gaaf zou dat zijn als het gelukt is ik heb eigenlijk alleen af en toe last van een soort van ongi krampjes en gisteren af en toe een beetje bruinverlies (wat me helemaal hysterisch maakt btw). kben blij als het de 16e is, dan heb ik wat meer duidelijkheid en ga ik het misschien ook wat meer beseffen liefs
Dat snap ik dat je dan blij bent als je het eindelijk met eigen ogen kunt zien!! Is zo'n bijzonder moment! Neem de tissues maar mee!!
Saar, wat spannend he! Zover ik weet kan het koorts hebben.geen kwaad. Zwangere vrouwen hebben ook wel eens griep. Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen.Kan je straks je pact met Boeff waar maken. Boeff, kan me voorstellen dat je je wat onzeker voelt met de bruinige afscheiding. Hoop dat de dagen voorbij vliegen en je straks.een mooie echo hebt! Geniet meid! Fender is de afgelopen dagen ziek geweest. Kreeg woensdagavond koorts tot gister avond. Hij kreeg ineens 2kiezen en een tand.Arme vent.Gelukkig is ie nu weer opgeknapt.Hij heeft nu alle snijtanden en 4 kiesjes. Vandaag heerlijk gebbqed bij vrienden. Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?
om de een of andere reden gaat het nu steeds beter. Hij heeft nu al een aantal nachten goed doorgeslapen. en wij dus ook. we zullen wel zien hoe het nu verder gaat. hopen dat hij dit volhoudt.
ach arme jongen. dat hij er zo ziek van was. alle tanden al? ik moet bij Nick de eerste nog zoeken. gisteren heeft hij voor het eerst 5 stapjes los gezet. zo gaaf om te zien. wij zeggen dus ook dat hij eerder loopt dan dat hij tanden heeft. boeff, wanneer krijg je ook alweer de echo? saar, ook ik duim voor je, zou toch mooi zijn als jullie uiteindelijk toch nog samen zwanger zijn.
saar: spannend he, die dagen voor je NOD. Mijn duimen draaien alvast voor je voor morgen! Ik hoop zo dat je ook zwanger bent, zou superleuk zijn! Misschien was je griepje inderdaad wel een voorteken, let's hope so! boefff: ik kan me voorstellen dat je ff hysterisch was van dat bruinverlies! Het is natuurlijk iets dat toch wel vaak voorkomt bij vrouwen die net zwanger zijn, maar dan nog hoop je natuurlijk dat je het niet hebt. Aftellen tot de 16e en dan hopelijk een mooi kloppend hartje zien!
Boefff, het lijkt erop dat ons pact alsnog uitkomt!!!!! Het is een heeeeeeel licht streepje, maar ik ben ook nog vroeg. En ik zie m hier op de echte test toch duidelijk staan!!!! Bedankt voor het duimen, lieve meiden!
Ik zie hem!! Alvast gefeliciteerd! Ga je de test nog herhalen deze week? Wat leuk dat we ook in dit topic met een aantal zwangeren zijn!
Ja he!! Vind ik ook heel leuk! Ik ga morgen en overmorgen ook weer een KV test doen. Heb er toch nog 2 liggen. En dan vrijdag op 14 dpo doe ik pas de digitale CB, gewoon om t zeker te weten en omdat het leuk is! Die heb ik ook al klaar liggen!
Omg saar wat gaaaaaaaaaaf ik zie hem ook duidelijk staan alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!!! Eindelijk heeft dat duimen van ons weer eens iets gedaan! Liefs
Dankjewel meiden!! Ben ook echt zo blij! Voel me zo bevoorrecht dat het gewoon 2x zo mag lukken meteen. Echt een wonder! Ben wel heel benieuwd naar de eerste echo (kan ik helaas pas 2 aug voor bellen). Dan ga ik me pas wat zekerder voelen als het op de goede plek zit en een knipperlichtje laat zien. Maar ben nu al zo blij! Daarnet alvast een T-shirtje voor Bram gekocht met daarop Stoet ik word grote broer. En dan binnenkort de opa's en oma's allemaal tegelijk even uitnodigen en het goede nieuws vertellen! Zin in! Vorige keer waren ze van heel het proces op de hoogte, nu hebben we alles geheim gehouden, dus ben benieuwd wat ze ervan vinden. @Myuna: is Fender weer helemaal opgeknapt? Zielig he, die kiezen zijn echt niet grappig! Wat leuk dat Fender en Nick (en Rafael ook?) al stapjes los zetten! Bram vindt het kruipen nog wel best voor nu! Haha! Ik hoop wel dat hij het binnenkort ook gaat doen. Hij stapt nu al 5 maanden ofzo, maar durft de stap nog niet te zetten om los te laten. Zou wel fijn zijn als hij het kan voor ik last begin te krijgen van mijn rug!
Saar, wat gaaf!!! Ik zie ook een streepje! Gefeliciteerd meid!! Leuk dat jullie pact nu toch alsnog uitkomt. Lekker gaan testen en dan aftellen tot jullie ukkie voor het eerst mogen gaan bewonderen.
Oja, met Fender gaat het weer helemaal goed. Geen koorts meer en hij is een stuk vrolijker. Fender heeft na die paar stapjes los trouwens geen stap meer los gezet. Hij vind het volgens mij erg eng. Hij loopt het hele huis door,.....zolang hij zn hand maar erg langs heeft,....zoals de muren. Genieten jullie een beetje van de zon? Wij gaan na het middagslaapje lekker in de tuin het badje onveilig maken.Plons!!
Leuk hoor! Veel plezier!! Ik moet eerst nog even naar de apotheek. Brams oogjes zijn erg ontstoken, zielig!!! En hij krijgt er nu antibiotica voor. Moet ik nog even ophalen, en daarna plonst Bram er ook in!