Thanx meiden!! Ik ben nu helemaal overtuigd, goede duidelijke streep vanochtend! Ik wilde al bijna mn CB digital er ook in hangen, maar doe t toch pas morgen. Dan is alles precies hetzelfde als bij Bram. Dat voelt goed om de een of andere reden! Zie hier mijn test van vandaag:
Dat ziet er prima uit saar! CB zal morgen wel 2-3 weken aangeven, neem ik aan! Heb je nog geen zwangerschapskwaaltjes? En jij, boefff? Gaan jullie ook plassen voor MvM? Ik ben er na vandaag een dikke week niet, ben op vakantie. Boefff, heel veel succes met de echo de 16e! Ik duim dat alles goed uit mag zien!
Jazeker! Ik heb vlg week donderdag mijn intake van MvM. Had me vanochtend aangemeld en daarnet al meteen gebeld. Als we je niet meer spreken: hele fijne vakantie!!!!
Oja, ik ben vooral moe. Heb snel last van mn rug en een constant 'raar' gevoel in mn onderbuik. Allemaal wel herkenbaar van 2 jaar geleden.
Bonita, Fijne vakantie!!! Geniet er samen van! Saar,Mooie streep,....hij wordt donkerder! Wat goed dat je weer gaat plassen voor MvM.
Dankjewel! Ja de eerste ronde was afgebroken, dus dit was de eerste kans maar de tweede ronde. Echt een wonder! Dat dit me zo 2x mag overkomen, voel me heel rijk! Dit gun ik jullie allemaal! XX
Saar GEFELICITEERD !! Wat leuk zeg ! en dan nog direct de 1e keer raak. Geweldig ! Geniet er maar lekker van. Bonita fijne vakantie !! Boeff hoe gaat het ?
hey! @Bonita, fijne vakantie!! geniet er maar lekker van! @saar, nou niet te missen vind het zo gaaf dat we samen zwanger zijn @babywens, met mij gaat het eigenlijk prima,, vorige week wat last van ongikrampjes en bruinverlies(heel minimaal) maar deze week eigenlijk nergens last van,, wat gevoelige borsten meer niet maakt me wel heel onzeker! hoe gaat het nog met jouw? ik ga na mijn eerste echo, als alles goed is, pas meedoen met mvm. ben nu zo onzeker en besef het nog helemaal niet. hopelijk valt het kwartje na de eerste echo fijn weekend allemaal! liefs
Saar, het staat er! Zwanger!!! Super leuk voor jullie. En zo lekker snel weer. Heerlijk dat je je weer bij de vk mag melden en ae echo's,....lekker van gaan genieten.
Boeff : Wij gaan binnenkort beginnen met IUI. Maar mn vriend had alsmaar zo'n rugpijn. Toen zijn we naar de spoed gegaan en hebben ze een scan gemaakt, zagen ze dat het nierstenen waren. Nu is hij afgelopen donderdag geopereerd, maar er zitten nog 2 nierstenen in zijn nier, en die worden waarschijnlijk weg gelaserd als ze groot genoeg zijn.. Dus eerst is dit belangrijker en eerst dit maar eens oplossen voordat we weer verder gaan in de MMM.. Maar we verlangen beiden wel erg naar een kindje..
hey meiden! helaas was het allemaal te mooi om waar te zijn,, vanmorgen liep ik samen met mijn vriend naar het werk en er begon een mega kramp, ik zei al tegen mijn vriend: het zit niet goed! eenmaal op het werk aangekomen trok ik helemaal wit weg en voelde het gewoon letterlijk naar beneden lopen. ik meteen naar huis en ja hoor, een en al bloed ik was vanmorgen nog zo blij, precies 7 weken! die 7 voelde voor mij toch alweer iets veiliger, maar helaas waar ik zo'n schrik voor had is vandaag uitgekomen
Neeeee! Boefff, wat erg. Hoe kan dat nou? Ben je al naar een dokter/zkh geweest? Is t echt zeker? O liefie toch! Wat vreselijk voor je. Ik vind t zo erg. Heel veel sterkte schattie! Dikke knuffel. <3