PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff, heel erg veel succes morgen. Ik duim keihard mee voor goed nieuws. Dikke knuffel!

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik duim ook mee, lieverd. We hopen op een prachtig knipperlichtje! Heel veel succes morgen!

Hoe gaat t nu met jullie? Het is wel een echte rollercoaster zo... Eerst wennen dat je zo ineens zwanger bent, dan dat t ws een miskraam wordt en dan toch weer hoop... Moet erg heftig zijn voor jou en je vriend. Hopelijk na morgen weer een klein beetje meer zekerheid.

<3

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim natuurlijk ook met de anderen mee. ik hoop op goed nieuws.

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik duim voor je boefff... wat moet dit een spannende dag voor je zujn...

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nou wat zal ik zeggen,, ik weet nu nog minder. geen hartje, vorige keer was he vruchtje 0.33, nu 0.2 groter en het zag er allemaal heel mooi uit volgens de gyn. termijn bleef wel op 6.0 wat ik al helemaal niet snap als het vruchtje zoveel gegroeid is. vrijdag moet ik terug komen en als het dan niet klopt dan is het over. vrijdag gaan we ook op vakantie dus ben benieuwd,, ik had vandaag echt heel goede hoop maar vrees toch dat het voorbij is:(

liefs

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Oh meid, wat balen... Nog langer die onzekerheid. :( Vrijdag hopelijk toch nog goed nieuws. Ik blijf toch nog voor je hopen...
    Dikke knuffel!

7. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, wat naar dat jullie nog eigenlijk geen duidelijkheid hebben gekregen.
    Balen joh! Ik blijf gewoon heeeeel hard door duimen voor een mooi kniooerlichtje en hoop dat jullie vrijdag met een gerust hart op vakantie kunnen. Dikke knuffel!

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje boeff wat een stress! Het is natuurlijk positief dat er wel groei is en dat de gyn het goed vindt uitzien. Hopelijk is er vrijdag hart actie, ik hoop het zo voor jullie. Moet je nog rust houden?

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    boefff wat naar nog steeds in spanning.
    ik hoop zo dat jullie met een blij gevoel op vakantie kunnen morgen. laat je ons nog wat weten voor je gaat?

hier gaat mijn lijf ineens weer werken.
    sinds eergisteren ben ik uit mijzelf ongi. ik ben benieuwd of dit zo blijft of dat het eenmalig is. het gekke is dat ik helemaal geen pijn heb. dit is mij nooit eerder gebeurd. op zich wel lekker natuurlijk.
    het enige minpunt: nick is nu een paar nachtjes uit logeren, dus we hebben het rijk alleen. en juist nu besluit mijn lijf om dit te doen, beetje jammer.

hoe is het met de rest van de meiden? kan iedereen de warmte een beetje handelen? en de kids? hebben die veel last van de warmte?

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Boefff, ik ga ook morgen op vakantie, dus hoop idd dat je voor je gaat nog goed nieuws kunt posten hier!!! Ik duim! <3

Marion, haha, zul je altijd zien he... Eigenlijk kei fijn dat je zomaar zelf ongesteld wordt (wie weet wat dat betekent voor een 2e) maar dan net lekker nu...

Bonita, hoeist met jou? Groeit je buik al hard?

Hier vandaag een fijne dag gehad. Even over de Tilburgse kermis geweest met Bram voor t eerst. Hij is met papa in een attractie geweest, super leuk! Daarna naar mijn zusje en zwager geweest op de camping, lekker bbqen en Bram heeft daar super leuk gespeeld met een jongetje van 4 en zijn broertjes van 5 en 8. Hij had de dag van zn leven! Zo leuk om te zien. Dan ben ik wel heel blij dat hij snel een brusje krijgt. Zou ie echt geweldig vinden!
    Morgen gaan wij op vakantie, dus ws ben ik er ff een tijdje niet! Na de vakantie kan ik eindelijk t zkh bellen om te zeggen dat t gelukt is en krijg ik hopelijk vrij snel een echo!

Tot over anderhalve week!
    XX

11. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!

helaas is het een miskraam, vruchtje was al bijna niet meer te zien. hopelijk komt het vanzelf af in de vakantie zo niet moet ik daarna met de cytotec beginnen.

@saar, Fijne vakantie!!

de rest, fijn weekend allemaal!!

liefs

12. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Heh Boefff..........ik ken het gevoel (helaas) maar je ziet ik heb ook 2 kinderen dus het gaat gewoon lukken, ik weet ook dat dit je helemaal niks helpt op dit moment, BAH wat zal je je rot voelen.

Probeer toch wat te genieten van je vakantie !! dikke knuf XX

13. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Bonita ! red je het een beetje zo met die hitte ??

En Saar !!!! gefeiciteerd joh ! wat heerlijk voor je, wat je wilde 2 snel achter elkaar :D

Hier een vreemde vakantie achter de rug.......was met mijn familie, had er al een beetje hard hoofd in, had dus gelijk....
    Mijn broer, schoonzus en nichtje (14jr) gingen ook mee en mijn ouders. Erg gezellig maar mijn broer hadden dus geen geld, en niet een beetje, nee géén !! pffff elk dubbeltje werd omgedraaid, boodschappen alleen maar goedkope spullen, niet uit eten en bijna nergens heen.....kortom geen vakantie ! maar veel frustratie.
    Maar wel voor dochterlief naar mac donalds rijden (15km verderop) voor wifi !!!!!!! aaaaaargh !! ben voor het eerst blij dat ik weer thuis ben en met geld teruggekomen hahahaha dat is dan wel weer lekker, ga zo maar even kijken of we volgende week iets leuks kunnen gaan doen samen, Lorena gaat weekendje logeren :D

Nou genoeg gezeik van mij !!
    Hoe is het met iedereen verder ?????

14. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    boeff wat naar.. en wat zal je je rot voelen en balen.
    Ik weet niet goed wat te zeggen maar ik vind het heel vervelend voor je !!
    Hopelijk kun je het een plaatsje geven... Sterkte en probeer toch maar te genieten van je vakantie!

Mama van Lorena : wat jammer dat jullie vakantie niet leuk was. Daarom gaan wij ook nooit met zoveel man. ;)tis altijd wat...

Hier gaat alles z'n gangetje..

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boefff: :( :( :( .... wat naar meid! Hoe voel je je eronder? Je "klinkt" heel luchtig hier, maar dat zijn natuurlijk maar letters. Heel veel sterkte en hopelijk heb je steun aan je vriend!

Linda: ik red het wel met de warmte. Ik ben normaal ook al niet zo'n fan van het warme weer, dus zwanger of niet zwanger, ik baal sowieso van dat kleffe gedoe. Ik had wel deze week sinds lange tijd weer migraine, vast van de hitte. Maar ik doe lekker rustig aan. Wat vervelend dat jullie vakantie zo verlopen is. Ik kan me indenken dat het ergernissen oplevert en dat het niet aanvoelt als vakantie. Hopelijk kunnen jullie nu nog wat leuke dingen doen, nu jullie thuis zijn.

Saar: fijne vakantie!!

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Lieve Boefff,
    Ik vind het zo erg. :(
    Heel veel sterkte voor jou en je vriend. Hopelijk kun je toch een beetje van je vakantie genieten.
    Hele dikke knuffel lieverd!
    XX &#9829;

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Boeff, wat vreselijk naar voor jullie. Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Heel veel sterkte meid en hopelijk een fijne vakantie. Dikke knuffel!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh boeff wat erg voor jullie... dikke knuffel

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

Hoe gaat het met jullie?
    Met ons gaat het goed. m'n vriend is herstellende van zijn niersteenoperatie en het gaat gelukkig langzaam de goede kant op.
    en ik heb leuk nieuws.. : We gaan waarschijnlijk een huis kopen.
    We zijn al wezen kijken naar een leuke vrijstaande woning. Er moet nog wel redelijk wat aan verbouwd en gemoderniseerd worden, maar daar is de prijs ook naar..
    Helaas zijn er nog meer kapers op de kust.. en die mensen hebben al een optie dus we moeten afwachten wat die gaan doen.
    Verder hebben we nog wel een leuke 2-onder -1 kap woning gezien die we nog gaan bezichtigen.
    Het voordeel is wel dat deze woning nog vrij jong is en dat je deze niet meer helemaal hoeft te verbouwen.
    Maar vrijstaand wonen met een grote tuin heeft ook wel z'n charmes. Bovendien kan je dan alles naar je eigen smaak maken.
    Het ziet er dus naar uit dat we in de toekomst dus een huis gaan kopen en dat vind ik toch wel heel erg spannend, aangezien je dat niet elke dag meemaakt.....;)

20. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    babywens, wat een leuk vooruitzicht. het is zeker spannend. wij hebben het pas nog gedaan. wel gaaf dat jullie een vrijstaande woning kunnen veroorloven. dat kunnen wij niet. maar een tuin, ik kan je zeggen, dat is super. wij genieten er elk moment van.
    succes met de koop.

Deel Deze Pagina