@Marion, Wij kunnen dat omdat het in een afgelegen dorp is, waar de huizenprijzen niet zo hoog zijn. Het nadeel is wel dat je dan altijd de auto moet pakken als je ergens naartoe wil, want buiten een basisschool een bakker, en een kleine supermarkt heb je er niks. Bovendien is de woning erg aan verbouwing en modernisering toe. Maar als dit allemaal gedaan is, wordt het vast een prachtig huis ! Maar zoals ik al zei, wel een eindje rijden van alle voorzieningen. ( zo'n 20 min.) Hoe gaat het met Nick? slaapt hij al wat beter?
Het gaat op en af. Afgelopen nacht heeft hij de hele nacht doorgeslapen. De nachten ervoor was hij weer een aantal keer wakker. we zien het dus wel weer. Spannend hoor een huisje.
Babywens, wat spannend! Veel plezier met huizen kijken, bieden en misschien wel binnenkort klussen. Leuk joh! Marion, Fijn dat jullie af en toe kunnen doorslapen. Moet je als hij wakker is in de nacht echt met hem op zijn? Of is het speen, aai over de bol en weer slapen? Fender slaapt nu wel door,....maar is dan om 5 uur klaar wakker. Pfff!!!
Myuna, als hij wakker is is het vaak dat hij wat wil drinken. Daarna kan ik hem weer in zijn bed leggen en slaapt hij verder. Vanmorgen werd hij rond een uur of 6 wakker. Dat vond ik erg vroeg, dus ik heb hem gevoed, weer terug gelegd en hij heeft toen nog weer geslapen tot half 8 of zo. Best wel lekker dan.
Marion, wat fijn dat hij nog slaapt als hij gedronken heeft. Fender wil dat niet meer. Slaapt tot 5/6uur en dan tussen 12.00 uur en 14.00uur. Om 19.00uur gaat ie de nacht in.
babywens: spannend joh, huizen bezichtigen. Hebben jullie al wat gehoord van de mensen die de optie hadden? marion: fijn dat Nick af en toe toch wat beter slaapt! andere moeders: ook zo blij dat de temperatuur wat naar beneden gaat, of hadden de kinderen geen last van de warmte? saar: wanneer heb je je 1e echo (gehad)? boeff: hoe is het met je? Hier is alles goed. Ik ben in het ziekenhuis gaan kijken op een voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis. Hebben ook een rondleiding over de verloskamers gehad. Ik ben er nog niet uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Het heeft natuurlijk allebei voor- en nadelen. Maar ik heb nog eventjes om te beslissen. Verder hebben we volgende week een 3D-echo en wordt volgende week de babykamer geleverd. Kunnen we eindelijk wat gaan inrichten !
Bonita leuk zeg !! Spannend ook dat je eindelijk het kamertje kan beginnen inrichten.. ik zou er echt heel erg naar uit kijken.. Tja als ik de keuze zou hebben tussen in het ziekenhuis bevallen of thuis, zou ik het ook niet echt weten. Thuis ben je meer op je gemak, maar in het ziekenhuis heb je wel alles bij de hand als het nodig is. Ik zou zelf graag onder water willen bevallen, maar dat kan helaas heel vaak nog niet in het ziekenhuis. Denk er even goed over na, dan kom je er vast wel uit. Ja gelukkig is die optie van die mensen niet doorgegaan maar helaas was er nóg een geïnteresseerde voor ons en als dat niks word hebben wij pas de kans om een tweede bezichtiging te maken. Ik vind het wel een vreemde manier van werken.. maar aan de andere kant snap ik het ook wel. Eerst was eerst natuurlijk. Maar goed nu hopen we heeeel erg dat het bij deze mensen ook niet doorgaat.. Ik heb al helemaal ideeën over hoe ik het dan zou willen enz. Het zou wel heel jammer zijn als het dan verkocht zou zijn. Maar dan zal er ook wel weer wat anders komen vroeg of laat. Maar we wachten in ieder geval in spanning af.
Hallo dames, Even een berichtje van deze vakantieganger. @Babywens: wat spannend! Huisje kopen is altijd spannend! Nu maar duimen dat het bij die mensen ook niet door gaat, dan zijn jullie aan zet! Vind het wel maf overigens dat hun op die manier 'voorrang' hebben. Ik dacht toch dat het nog altijd zo was dat de hoogste bieder prijs heeft... Succes! @Bonita: Fijn, het kamertje, én 3D echo! Leuk! Geniet ervan! @Marion en Myuna: sterkte met jullie vroege vogeltjes! Fijn dat Nick nu af en toe wel goed doorslaapt. Kun jij ook weer ff bijtanken, Marion! @Boefff: al terug van vakantie? Hoeist nu met je? Is het vanzelf op gang gekomen? Ik denk veel aan je. <3 Hier ook weer spannend morgen! Dan hebben we onze eerste echo! Ik hoop zo dat alles goed is! Ik heb op vakantie een lichte bloeding gehad. Ik schrok er heel erg van. Waarschijnlijk kwam het gewoon doordat we (mss iets te hard) hadden gevreeën, maar ik werd er even helemaal naar van. Heel duizelig, viel bijna flauw. En dan zit je ook nog eens 1600 km van huis... Das niet ideaal... Maar verder denk ik dat het wel goed zal zitten, want ik ben zo gruwelijk misselijk. Bleh. Heel anders dan bij Bram. Toen was ik echt ziek van mijn maag. Dan was het vooral als ik naar bed ging. 's Nachts rechtop in bed blijven zitten tot ik gekotst had en daarna kon ik dan pas slapen. Maar nu is het de hele dag overdag, vooral 's ochtends ben ik heel beroerd, en dan tegen de avond gaat het wel redelijk. Slapen doe ik gelukkig prima! Hopelijk is het met 12 weken over...! Maar het is voor het goede doel! Ik vraag me nu wel de hele tijd af of het mss een meisje is, omdat ik me nu zo anders voel dan bij Bram. Dat hoeft helemaal niet, maar je gaat het je toch afvragen! @Linda: had jij veel verschil tussen jouw zwangerschappen, of juist niet? Dikke knuffel voor iedereen! XX Saar
saar: heel veel succes vandaag met de echo! Hopelijk zit alles goed, maar als je zo misselijk bent dan zou ik er haast van uit durven gaan!
Ik weet nou niet of ik jou al had gefeliciteerd met je zwangerschap, nou ja en anders nog een keer GEFELICITEERD !!!! qua misselijkheid was het volgens mij wel hetzelfde maar Rafael was véél drukker in mijn buik, dat kan jij nog niet voelen natuurlijk en ik weet ook niet of dat te maken heeft met Lorena die gehandicapt is....ik weet wel dat mijn schoonzus 2 verschillende zwangerschappen had en ook bij de 1e een "ronde"buik had (meisje) en bij de 2e een buik naar voren.....maar dus ook een meisje ! dus geen touw aan vast te knopen... succes vandaag !!
Hier nog even een berichtje van mij, ik lees/leef veel met jullie mee maar kan ook niet altijd antwoorden. We zijn erg druk met de gemeente wéér bezig voor een aanbouw/unit voor Lorena in de tuin, daar zijn we al 3 jr mee bezig en de gemeente wil maar niet meewerken. Een paar maanden geleden heb ik een noodkreet gedaan op de site van het juridisch loket, daarop reageerde een jurist met een idee voor een unit in de tuin, ik had dit al eens bij de gemeente geopperd maar kreeg NEE te duur te horen. Nu heeft de jurist contact gezocht met gemeente en zijn ze ineens wakker geschud, oei oei ze zoeken het hoger op die familie, ja duh !! er moet iets gebeuren !! Om een lang verhaal kort te maken....we zijn al verder dan ooit met het proces en het is wachten op de gemeente of het dus doorgaat !!! even duimen voor mij ook allemaal, dit keer even voor iets anders dan zwanger worden (voor mij dan he) En dan nog iets, de meeste van jullie weten wel dat ik te zwaar ben, ik heb me aangemeld een paar maanden geleden voor een maagverkleining ik zit nu in het proces en 4 september hoor ik op de operatie doorgaat. Spannend !!! Met Rafael gaat het goed !!! is zal nog eens even wat nieuwe foto's plaatsen. XX
jeetje linda wat een gedoe allemaal. ik hoop voor je dat die unit doorgaat. zal een hoop rust geven. en een maagverkleining. goed van je dat je de stap durft te nemen. het is niet makkelijk. ik hoop dat ook dit doorgaat. fijn dat het zo goed gaat met rafael. hier gaat ook alles goed. nick slaapt nog niet altijd door, maar we kunnen hem nu 5 min laten huilen en dan slaapt hij zelf verder. en dan tot een uurtje of half 8. goed te doen dus, zeker omdat het lekker vakantie is. ook loopt hij nu. zo grappig om te zien met die handjes omhoog. af en toe kruipt hij nog omdat hij dan sneller is, of omdat hij nog niet heel ver kan lopen, maar hij komt steeds verder. ook heeft hij eindelijk 2 tanden. op 27 juli de eerste een week later de tweede, maar dan wel de bovenste snijtanden. onder is hij nog steeds tandloos saar succes met de echo vandaag. ik hoop op een mooi knipperlichtje.
Even snel @saar, succes vandaag, ben heel benieuwd!! Hier nog helemaal niks, geen druppel. Zw kwaaltjes zijn gelukkig nu wel helemaalweg. Maandag ga ik beginnen met de cytotec en dan maar hopen dat het gaat werken, ben er nu wel klaar mee. Liefs x
Ff vanaf mn gsm: echo was goed, hartje klopte, 15 mm lang, kwam precies op 8+0 uit! Echofoto volgt nog!
gelukkig is alles goed,, kreeg al een beetje schrik want jouw bloeding etc. klonk precies als de mijne. gelukkig heb jij wel goed nieuws liefs
Saar, wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! Kan me goed voorstellen dat het even schrikken was. Ben benieuwd naar jullie boontje. Linda, wat een moedige stap,...een maagverkleining. Spannend hoor! Hoor goede slagingsresultaten. Wat een gedoe met het aanbouwen van de uit. Zal duimen voor een "Go" om te starten met de bouw. Marion, wat goed dat Nick al probeert te lopen! Knapperd!! En de eerste twee tandjes. Leuk he! Heel ander gezicht. Baby wens, wat spannend allemaal. Hoop dat jullie nog in aanmerking komen om het huisje te kopen. Zou balen zijn. Zal voor jullie duimen. Bonita, Wat een leuke week in het vooruitzicht! Lekker aan het kamertje beginnen en dan nog een kijkje bij de kleine in 3D. Vond het zoooo mooi! Kopen jullie ook een DVD? Is wel een aanrader. Kijk hem soms nog wel. Goed dat jullie zijn gaan kijken in het zkh. Je weet nooit hoe het loopt welke keuze je ook maakt om waar te gaan bevallen. Ik wilde in een bepaald zkh bevallen, deze zat vol en ook het uitwijk zkh zat vol. Toen besloten thuis te bevallen,...met weeen maakt het je niets meer uit.Hahaha. Maar ton brak de vk mn vliezen. Fender had in het vruchtwater gepoept en moest toen alsnog naar het uitwijkzkh om te bevallen omdat het zkh van mn keuze alsnog vol zat. Hahaha! Heel veel plezier deze week. Post je een 3D-foto? Boeff, Hopelijk een fijne vakantie gehad. Balen dat je nu aan de medicatie moet. Knuffel!!
Oja, Fender loopt nu het hele huis rond!! We zijn zo blij,...met 16manden wilde hij toch gaan loslopen. Buiten wil hij alleen maar lopen,...de kinderwagen wil hij niet meer in. Hij loopt nog als een zombie met zn armpjes naar voren en waggelt als een eendje.Leuk hoor!!
Saar fijn dat alles goed was. Leuk hoor nu kan je je echt al een beetje gaan oriënteren op spulletjes enz... Myuna hahaha die Fender.. klinkt heel grappig. Nu word het pas echt opletten geblazen. Je komt vast ogen en oren te kort. Boef wat vervelend allemaal.. ik hoop dat het gauw achter de rug is, dan kan je het laten rusten.. Sterkte ! Bonita ik ben benieuwd hoe je echo was.. lijkt me zo'n bijzondere situatie. Hier : ik ben vorige week uit mezelf ongesteld geworden.. Mijn lichaam kan het dus wel !! ongeveer 2x per jaar word ik uit mezelf ongesteld. balen dat je nooit weet wanneer ongeveer.. en om nu een heel jaar ovulatie testen te gaan doen is ook een beetje te gek. Morgen word ik alweer 23 jaar. Wat gaat het allemaal snel! een jaar is zo voorbij! Dat betekend dus ook dat ik al 2,5 jaar op dit forum zit en we al 2,5 jaar een kinderwens hebben.. Maar ik weet zeker dat onze tijd ooit nog komt! ooit zal ons geduld beloont worden..
babywens: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik had het ook hoor, dat ik uit mezelf ongesteld werd. Alleen was ik super onregelmatig (tussen de 35 en 75 dagen was mijn cyclus). Maar uit jezelf ongesteld worden kan dus ook bij PCOS. linda: hopelijk krijgen jullie medewerking van de gemeente voor die unit. En 4 september al een gesprek over de maagverkleining, dat is al snel! Het is natuurlijk een hele stap, maar het schijnt wel effectief te zijn. Hopelijk kom je in aanmerking. boefff: hoe is het met je? Heeft de cytotec zijn werk al gedaan? saar: wat fijn dat er een hartje te zien was op de echo. Ik weet nog dat ik op dat moment ontzettend moest huilen, omdat het zo'n opluchting was. Hoe is het met de kwaaltjes? myuna: grappig dat Fender zo waggelt haha! Lijkt me super om te zien. Hebben jullie al besloten of jullie eind van het jaar voor een 2e gaan? Hier: de 3d-echo was super! In het begin was ze heel beweeglijk maar op het eind viel ze in slaap haha. Ze lag wel aardig voor op schema: haar hoofdje paste bij een zwangerschapsduur van 30 weken, terwijl ik pas 28 weken was. Gemiddeld kwam ze uit op 29+1. Volgens mijn verloskundige betekent dat niet automatisch dat ze dan eerder geboren wordt, maar kan het wel een indicatie zijn voor een zwaardere baby. Ze was nu al 1300 gram, terwijl volgens alle apps die ik op mijn gsm heb de gemiddelde zwaarte van baby's met 28 weken zo'n 900-1000 gram is. Misschien wordt het wel een dikkerdje ! Ik zal kijken of ik een 3d-foto gepost krijg in mijn album, ik doe mijn best!
De foto is gepost! Weliswaar niet zo'n hele goede kwaliteit, aangezien ik een foto van de foto gemaakt heb , maar denk dat jullie wel een idee ervan krijgen.