PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja boeff hoe is ie? Alles nu weer schoon?

Ik weet nu al dat als ik ooit zwanger raak ik ook geen pil of iets meer ga slikken.

2. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Dames !
    Bonita Leuke foto.. wat een buik heb je al zeg, je kan het nu echt heel goed zien ! Maar je bent dan ook al op 3/4. Begint nu echt op te schieten.

Suusje : jij ook alweer 12 weken... gaat erg snel allemaal.
    Spannend hoor woensdag je echo.. veel plezier bij het bewonderen van jullie ukkie. Wanneer gaan jullie het nieuws vertellen of weten ze het al?

Ik heb ook fb.. indien jullie het leuk vinden stuur me een berichtje;)

Boeeff.. ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat.. ik hoop goed..

Fijn weekend allemaal;)

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi allemaal,

Op facebook had ik mezelf al even gemeld. Ben weer thuis,...wat is de vakantie weer snel gegaan. Was erg leuk in Frankrijk. Fender heeft zich ook erg vermaakt. Hij heeft het babybadje met zwemvleugeltjes om onveilig gemaakt. Wat een charmeur. Alle kindjes werden omhelst of kregen kusjes. Haha!

Saar, 12 weken! Wat een fijne grens altijd weer. Plezier bij de echo woensdag.

Bonita, wat een mooi buikje! Jij gaat de laatste 10 weekjes alweer in. Gaat snel he!
    Nu begint het aftellen echt,....straks lekker verlof en dan klaar eindelijke genieten van jullie kleintje.

Boeff, Hoe gaat het met je?

Sussje, Einde van deze maand gingen jullie toch weer een IVF-poging doen toch? Of ben ik helemaal in de war?

Hoe gaat het met alle andere dames?
    Leuk om jullie op facebook te "zien".

Liefs

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar, hoe is het met je? 15 weken alweer, jeetje, de tijd vliegt! Ben je al wat minder misselijk? Heb je trouwens ook facebook en zin om bij ons groepje te komen? Of ben je er al bij maar heb ik je gemist :) ?

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hoi lieve dames,

Sorry, ik ben een beetje afwezig geweest... Ruim een week geleden keelontsteking gekregen en nu nog steeds aan het hoesten en niezen... :( Arm Brammeke ook ziek. :( Het snot stroomt z'n neusje uit. Flesjes drinken gaat traag omdat z'n neusje dicht zit en daardoor kwijlt ie ook de hele dag. Loopt de hele dag met een slabber rond! Hopelijk is ie gauw weer beter!

Ik had nog een pb gehad van Boefff over FB, dus die ga ik NU ff toevoegen en dan voegt zij mij weer toe aan de groep! :D

Oja, en verder nog steeds misselijk. Het is nu wel een beetje op en af, soms gaat het wel redelijk, andere dag voel ik me weer bagger. Het is inmiddels wel al een ruime week geleden dat ik moest overgeven, dus hopelijk gaat het nu de goede kant op! Ik ben ook nog niks aangekomen, terwijl ik wel al een flinke buik heb voor 15 weken! Ik zal straks op fb wel een buikfoto zetten.
    A.s. woensdag weer de volgende afspraak bij de gyn en dan ook klaar met plassen voor MvM! Toch weer blij als dat klaar is! Die stinkflessen zijn niet grappig als je je best doet om niet te kotsen! :p

Verder met iedereen alles ok?
    Bonita: wanneer ging jij met verlof? Al over de 34 weken!!! Dus je zou al mogen... :) Kamertje al helemaal af?

Deel Deze Pagina