PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonita ik hoop echt dat deze ronde je laatste ronde is !

Hier : gisteravond met veel buikpijn naar bed gegaan, vanacht ook een paar keer eruit gemoeten.. en vanmorgen echt overgegeven enz.. (sorry voor de details) Dus ben echt ziek..:(
    Zometeen naar mn bedje en hopen dat het snel over is!
    Iemand nog iets van boeff gehoord?

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Spannend!! We duimen hier weer flink!!

Bram had er idd wel een beetje last van. Op maandag merkte ik dat hij niet zo lekker in zijn vel zat, en toen had ik opeens zo het gevoel dat het door tandjes kwam, dus snel nog dentinox gehaald. En idd, op vrijdagmiddag voelde ik opeens dat er een tandje doorheen was gekomen! En iets later die dag ook het tweede tandje. Daarna had hij er geen last meer van.
    Verder kunnen ze hele dunne poep en wat koorts krijgen en last van de oortjes. En heel veel kwijlen. Maar dat kwijlen doet Bram al bijna 3 maanden en de rest had hij geen last van. Gelukkig! En zodra de tandjes er dan doorheen zijn, dan doet het ook geen pijn meer gelukkig. Zijn we er weer even vanaf. Nog maar 18 tanden en kiezen te gaan!!! :p

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    He toch... Ben je nu weer een beetje beter?
    Beterschap!!

Boefff idd niet meer voorbij zien komen...

4. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ saar wat fijn dat Bram niet zo heel veel last heeft gehad van zijn tandjes.
    Nick is idd ook ontzettend aan het kwijlen. en overal op kauwen. het liefst op mijn vingers.
    ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij tandjes krijgt.
    ik geef op dit moment nog steeds volledig borstvoeding en ben daar ook best wel trots op.
    wel willen we binnenkort weer eens kijken hoe hij de hapjes gaat vinden. misschien dit weekend, dan zijn we samen thuis en hebben we de rust.
    ik denk dat ik met worteltjes of broccolie wil beginnen.
    hoe is het met de dames op het wachtbankje? houden jullie het nog vol?
    en Suus hoe is het nu met jou? hoe groeien je eitjes? dit keer goed of heb je er weer te veel?

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hihi, herkenbaar! Ben ook trots dat ik nog steeds bv geef! ;) Geeft toch een lekker gevoel! Het wordt nu wel steeds minder, omdat hij natuurlijk langzaamaan steeds meer op ander voedsel overgaat. Ik geef nu nog 's ochtends de borst en rond lunchtijd krijgt hij een papfles met mijn melk. Ik gaf ook 's avonds voor het slapen gaan nog de borst, maar dat wil hij sinds kort niet meer. Soms drinkt hij dan wel 1 borst, maar daarna wordt hij helemaal vervelend ervan. Gaat ie zich schrap zetten en weigert ie nog te drinken. Nu heb ik dus maar een pyamapapje kant en klaar gekocht en dat geef ik dan in de fles. Dat wil ie wel nog drinken 's avonds en dan slaapt ie tenminste toch door.
    Ik vind het wel jammer hoor dat hij nu dus nog maar 1x bij mij drinkt (en dan kolf ik dus nog 1x voor de papfles). Ik ben ook benieuwd hoe lang het nu nog blijft dat ie dan wel bij mij 's ochtends wil drinken. Ik hoopte eigenlijk wel het eerste jaar vol te maken.

Spannend dat jullie wat hapjes gaan proeven weer! :D Echt leuk om dat samen te doen en de camera bij de hand houden! ;) Bram vond worteltjes echt het lekkerste wat er maar was, dus das misschien wel een goede om mee te beginnen. ;)
    Veel plezier!!

Ik ga binnenkort eens proberen te starten met een klein stukje boterham tussen de middag! Ook wel weer een leuke stap.

Hoe gaat het met de andere kleintjes trouwens? Ben beniewd!
    En ook naar Suus. Nog steeds zo'n last van die hoofdpijnen?

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Meiden ik lig nu lekker op de bank! Heb vanmorgen de punctie gehad! Ze hebben 7 eicellen gevonden en deze gaan ze nu bevruchten! Morgen hoor ik of er bevruchting heeft plaats gevonden en dan gaan ze vrijdag een embryo terug zetten!

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ow wat goed en super spannend!!!! Eindelijk is het spuiten iig niet voor niks geweest! Nu duimen we voor een goede bevruchting en terugplaatsing! Spaaaaaaannend!! :D

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeee suusje, weer een stapje verder. zoals saar zegt, al die narigheid toch niet voor niets geweest. ik ga voor je duimen dat er bevruchting heeft plaatsgevonden vandaag en dat je vrijdag weer terug naar het ziekenhuis mag voor terugplaatsing. moet je nu nog bepaalde medicijnen om dat te ondersteunen?

Saar wat fijn dat bram lekker doorslaapt. Nick wil dat nog steeds niet. hij komt nu nog 1x 's avonds laat en 1x 's nachts om te drinken. verder is het de ene nacht daarnaast stil en de ndere nacht is hij veel wakker. er is geen pijl op te trekken. ik probeer van alles. minder laten slapen overdag, meer laten slapen overdag, maar hij heeft een heel wisselend ritme.

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Nou meid, knap dat je het allemaal volhoudt zo hoor! Dat mag ook wel eens even gezegd worden. Ik had afgelopen weekend een slecht weekend met Brammeke. Hij wilde om half 4 's nachts ineens drinken en de hele tijd wakker. 2 slechte nachten achter elkaar en ik was best wel kapot. Toen moest ik wel aan jou denken hoor! Het is toch fysiek gewoon zwaar als je zo vaak wakker bent en dan gewoon moet werken enzo. Pluim voor jou! ;)
    En dat ritme komt uiteindelijk ook echt wel goed natuurlijk, maar ja, daar heb je nu ff niks aan. ;) "Komt wel goed, schatje!" :p

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    suusje: wat een supernieuws! Hoe was de punctie, viel het mee of tegen? Was natuurlijk de 1e keer he. Hopelijk vindt er een bevruchting plaats en krijg je eind v/d week een terugplaatsing! Mijn duimen draaien overuren!

saar: haha, je bent al aan het aftellen, nog maar 18 tanden / kiezen. Grappig!!

babywens: beterschap!

bo: al met de Clomid gestart? Hopelijk heb je niet te zeer last van bijwerkingen.

Hier: gisteravond was ik doodmoe (om 21 uur al, ben ik dus ook naar bed gegaan) en had ik last van zeurderige pijn in mijn onderrug. Vanochtend was mijn temperatuur gedaald. Hopelijk gaat die morgen weer omhoog! Voor de rest nergens last van, dus het blijft spannend. Ik denk dat ik zaterdag een test er tegenaan gooi. Dat is 1 of 2 dagen voor NOD.

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ suusje: wat een goed nieuws zeg!! was het prikken toch nog ergens goed voor! nu hopen dat er een bevruchting plaats vind en ze er eentje terug kunnen plaatsen! spannend hoor, ik duim voor je!

@ babywens: heel veel beterschap, hoop dat je je snel beter voelt!

@bonita: Spannend zeg zo op t wachtbankje! en dan zeker ook omdat je zo moe bent en last hebt van zeurende rugpijn! ik hoop echt dat je zaterdag een positieve test in je handen mag houden!
    Ik ben inmiddels klaar met clomid, maandag de laatste genomen. Ik was de eerste paar dagen misselijk maar had daar eigenlijk de laatste dag geen last van. Weet nu dus niet of dit een bijwerking van de clomid is geweest of niet. Ik moet vrijdag naar t ziekenhuis en dan zien we of de clomid geholpen heeft! Ben benieuwd maar ga er eigenlijk van uit dat het niet geholpen heeft! Dan kan t alleen maar meevallen!

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bonita !
    Ik hoop dat het een goed teken is !!

Suusje.. super spannend.. hopelijk heeft er een mooie bevruchting plaats gevonden en resulteert dit in een mooie zwangerschap ! Veel succes ermee !

Spannend bo.. ik hoop dat de clomid wat voor je gedaan heeft ;)

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoi meiden!

De bevruchting is gelukt! Dus momenteel liggen er een aantal kleine embryo's te groeien in het azm!
    Vrijdag krijg ik er een terug geplaatst en dan hoor ik of er ook geschikte bij zijn om in te vriezen!
    Helaas wel wat last van de punctie maar heb het er voor over!

Bonita spannend zeg! Ik duim voor je...

Babywens ik hoop dat de clomid zijn werk heeft gedaan!

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Saar, wat gaat jouw kleine man snel joh! Leuk hoor! Ook al lekker aan de hapjes.Als je nog recepten zoekt moet je koken voor mijn dochter eens google-en.Erg leuke receptjes voor de kleintjes.Fender krijgt wrsch nu zn eerste tandjes.Ook twee tegelijk.Hij is er wel wat huilerig van.Maar verder gaat hij ook heel goed.

Bo, hoe gaat het met de clomid?Bijna je echo.Spannend altijd weer of er follikels zijn te zien etc.Suc6, zal voor je duimen.

Bonita, wat spannend! Bijna testen? Je temp al wat gestegen.?Mn duimen draaien alweer overuren ; )

Babywens, wat balen dat je ziek bent.Beterschap.

Suusje, Wow de eerste punctie!7 eitjes is een mooie score toch? Goed te lezen dat de bevruchting is gelukt!!super blij voor je.Hopelijk zijn er ookk een aantal geschikt om in te vriezen.Sterkte met je buik en suc6 vrijdag! Spannend! Ben benieuwd hoor. Ik ga zooo hard voor je duimen.

Marion, Ben benieuwd wanneer jouw kleine man tandjes krijgt. Fender begon met 3maanden ook zo te kwijlen,....maar hij krijgt nu pas zn eerste tandjes.Haha! leuk dat je vaste voeding gaat proberen.

15. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dames!

Hoe gaat het hier??

Bonita je zit op het wachtbankje zie ik! Spannend ik ga weer voor je duimen!

Suusje! Bij jou ook spannend zie ik! Vrijdag terugplaatsing? Ik ben heel erg benieuwd en duim ook voor jou!

Hoe is het met de kleintjes van Linda en Marion?

Saar en Myuna! Hoe is het met jullie kleintjes?
    Wat is jullie drink/eet en slaapschema?

Lieve groeit als kool! Ik moet morgen weer naar het cb voor controle en prikjes. Ben jij al geweest voor de 8 maanden controle mYuna?

Verder kruipt ze de hele kamer door en trekt ze zich overal aan op. Stapjes doen ze nog niet maar ze staat wel erg stev ig op dr kleine beentjes.

Dr onderste twee tandjes zijn nu door en dr bovenste nu ook net. Daar heeft ze best een beetje last van gehad.

Verder drinkt ze nu 3 keer pd, eet ze sochtens fruit, tussen de middag een broodje met boter en savond een warm hapje. Ze slaapt van 19.30 tot 7.00 ongeveer en twee dutjes overdag van 10.00 tot 12.00 en van 14.30 tot 1600 ongeveer.

Ik ga even nieuwe foto's voor jullie uploaden!

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ SuusjeLove, Wow wat een fijn nieuws zeg! Heel veel succes vrijdag. ik zal voor je duimen!

@myuna, thanks ik ben ook echt benieuwd wat er op de echo te zien is!

Vandaag heb ik een beetje een dipje. Kijk ik net op Facebook en zie dat er weer iemand in mijn omgeving zwanger is. Vind het gewoon nog best lastig om hiermee om te gaan. Zeker als diegene nog niet zo lang een relatie heeft en dan denk ik echt waarom lukt het hun wel zo snel en waarom is er wat mis met mij! Denk dat ik het nog niet echt een plekje heb gegeven. Natuurlijk weet ik ook wel dat de kans heel groot is dat t bij ons ook wel gaat lukken maar als ik zoiets weer lees doet t gewoon pijn van binnen!
    sorry voor mijn geklaag dames maar moest t heel even kwijt en wil mijn vriend er niet teveel mee lastig vallen want die zegt dat ik niet teveel naar andere mensen moet kijken omdat dit me dan pijn kan doen (en ja hij heeft weer eens daarin gelijk)!
    Liefs

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    suusje: wat goed!! Succes met de terugplaatsing. Hopelijk kan nog wat ingevroren worden. Maarr... het zou natuurlijk nog beter zijn als er een innesteling zou volgen! Ik duim voor je!

myuna: ik ga pas zaterdag testen. Zondag of maandag is mijn NOD, dus ik denk dat eerder testen dan zaterdag geen zin heeft.

bo: kop op! Ik weet dat het rot is als anderen zwanger raken en jij niet. Maar toch, positief blijven kijken! Misschien ben jij over een paar weekjes ook wel lekker zwanger :) !

trijntje: wat heb je toch een knappe dochter! Maar oei, wat kan ze ook boos kijken haha :p ! Ze is wel altijd helemaal hip gekleed zie ik. Dat blauwe mutsje met die bijpassende poncho... ge-wel-dig! Waar koop je zoiets, want dat lijkt me nou niet iets dat je gewoon bij de H&M haalt. Super!

18. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Dames,
    Spannend suusje.. wel een super mooi resultaat..!
    Heel veel succes de komende dagen ik duim hard mee..

Trijntje wat heb je een prachtige dochter zeg.. en idd bonita heeft gelijk wat is ze altijd netjes gekleed !!

Bo : ik begrijp dat het moeijlijk is.. maar onze tijd zal ook nog wel komen..;)

19. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey dames!

Jaaaaaa ze kan heel boos kijken! hahaha maar gelukkig lacht ze het grootste gedeelte ;) Oww ja haal kleertjes bij de HM en bij Zara, maar hou ook erg van franse kleertjes en koop veel in kleine boetiekjes in de stad.

Hoe staat het nu met jou babywens?

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Trijntje wat een heerlijk poppetje is het! Sommige foto's konden wel uit een mode boekje komen zo mooi is ze!

Deel Deze Pagina