Dank jullie wel dames! En natuurlijk vind ik dr ook de mooiste van allemaal! hahaha maaaaar dat zullen alle mama's met hun eigen babies hebben en maar goed ooK!
Wat geweldig !! en wat spannend ook...ik ga heel hard duimen voor je, ook dat er ingevroren kunnen worden maar laten we inderdaad hopen dat dat niet nodig gaat zijn
Hier gaat het goed hoor, Rafael groeit ook lekker, tis écht een mannetje hij is over het algemeen heel vrolijk en kan ook heel stilletjes gewoon liggen en om zich heen kijken, er zijn ook dagen dat hij alleen maar bij je wil en absoluut niet wil liggen, staan vind hij nog steeds helemaal leuk. Ik heb het idee dat hij ook met tandjes bezig is, hij kwijlt veel en zit veel met zijn handjes (of inderdaad ook het liefst mijn vinger) in zijn mondje. Hij heeft nu ook zijn voetjes ontdekt en is goed buikspieroefeingen aan het doen haha beentjes omhoog....beentjes omlaag...en ga zo maar door Ik merk ook wel nu het grote verschil tussen hem en Lorena op deze leeftijd, hij doet nu al zoveel meer dan dat zij toen deed. En over tandjes.....bij Lorena is vorige week haar 1e tandje er uit gegaan !! en de nieuwe grote tand is er al bijna doorheen wat gaat dat hard... Ja het inderdaad een mooi grietje hoor Lieve ! Ik duim voor de dames die het nodig hebben, spannende tijden weer. En hoe is het met Boefff ??
Dan komen de tandjes er vast snel aan!Staat zo schattig en wat een verschil dan zeg! De 1 krijg zn eerste en de ander zn eerste eruit! En hij wil al staan?? jeetje dat doet die dan erg vroeg! Heerlijk genieten dus! Hoe groot en zwaar is ie nu?
ja hij vind het fantastisch en blijft staan als ik hem alleen met mijn duimen vast houdt. hij was 30 oktober 63.5cm en 6770gr Ik zal even een foto plaatsen dat hij staat
Suusje, ik ga voor je duimen dat ze blijven plakken. heb je straks misschien wel een tweeling. spannend hoor. met mij kleine ma gaat het ook heel erg goed. Hij is ontzettend vrolijk en speelt graag. ook is hij graag overal bij, hij wil niks missen. best wel lastig, want hij slaapt overdag niet veel en 's nachts is hij ook nog regelmatig wakker. hij slaapt goed van 7 a 8 uur tot een uur of 11 en is dan om de 2 uur wakker. soms voor een speen en soms voor een voeding. Ook Nick wil de hele dag eigenlijk alleen maar zitten of staan. Hij heeft totaal geen evenwicht, maar trekt zich aan onze handen op om maar rechtop te zitten. Op het kdv vindt hij het heerlijk, want daar krijgt hij alle aandacht, is het niet van de juffies dan wel van de andere kindjes. Ze zijn daar heel blij met hem, want hij is altijd zo vrolijk. Dat is dan natuurlijk weer mooi om te horen. Helaas zie ik hem vandaag heel weinig, want ik zit tot een uur of 10 op school. maar dat zal hij vannacht vast en zeker goed maken. :S.
Hij is ook echt een lekker mannetje! Heerlijk als je zo'n vrolijk kind hebt! Mijn vriendin heeft zo'n huilertje! Als iemand haar aankijkt begint zal al te schreeuwen! Echt zielig...
Jammer he dat hij 's nachts nog niet lekker door slaapt. Rafael heeft zich vandaag écht helemaal zelf omgedraaid van rug naar buik, hij was er al de hele week mee bezig en nu is het gelukt haha
@ Linda, dat gaat nog wat worden dan. Nick is nu af en toe aan het terugdraaien, maar hij heeft een tijd gehad dat hij begint te mopperen als hij genoeg van zijn buik heeft. Hij is de afgelopen dagen af en toe bezig zijn knieen onder zijn lijfje te trekken als hij op zijn buik ligt. ik ben benieuwd wanneer hij gaat kruipen.
haha ja leuk hoor, en hoe hij gaat kruipen, kinderen kunnen op allerlei vage manieren kruipen, ik ken een kindje die ging op zijn rug door de kamer heen en héél snel ook hahaha Dat mopperen heeft Rafael ook als hij het zat is op zijn buik, ze worden gewoon te moe het hoofdje te zwaar
Wow wat een super goed nieuws! Nu hopen dat ze blijven plakken! Wanneer mag je testen? Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest, helaas nog geen eitjes die gegroeid zijn. Moet woensdag weer terug komen voor een tweede echo!
marion: wat een vrolijk ventje is Nick, als ik het zo lees! Heerlijk ! mamavanlorena: leuke foto's! En een heel grappig shirt heeft hij aan (dat groene met Haai), leuk hoor! bo: hopelijk groeien je eitjes goed door en is volgende echo wel wat te zien! Hier minder goed nieuws. Vanochtend negatief getest met Kruidvat 2v5. Ik zit nu op 13dpo dus ga ervan uit dat de test wel klopt. Ik zal morgen wel ongesteld worden. :x
Bonita, jemig wat balen dat ie negatief was. Maar geef de hoop nog niet op he.Je ongesteldheid heeft zich nog niet aangediend. Suusje, duim voor je dat je straks een positieve test in handen hebt.Wanneet kan je testen? Marion en Mamavanlorena, wat zijn jullie mannen snelle jelles joh! Leuk te lezen.Fender was toen echt nog niet zo ver.hihi! Trijntje, wat is ze een mooi meisje! Idd leuke kleertjes. Wat gek dat ze bij jullie een 8maanden check bij het cb hebben. Wij hoeven bij 11maanden en dus de prikjes pas weer terug te komen. Bo, wat niet is kan nog komen hoor! Duim voor je! Babywens, hoe is het met je? Hier gaat alles zn gangetje.Af en toe weer vreselijke nachten. Eergister van 3 tot 7uur een huilend mannetje getroost. Hij heeft af en toe heel veel last van obstipatie.Maar omdat zn tandjes ook doorkomen wisten we nit precies wat er last gaf.Zooo zielig. Verder is hij wel erg gezellig en vrolijk.Met een eigen willetje,....te grappig! Ik denk dat hij nu 72 cm is en ongeveer 9kilo weegt. Hij kan echt goed zitten, kruipen doet ie nog niet.Hij ligt op zn buik en duwt zich af met zn armen, waardoor ie achteruit gaat.Op zn billen schuiven doet ie ook af en toe.Erg grappig om te zien!
Hoi! @ suus wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Hoe nu verder? Gaan ze echos doen of moet je testen? @ marion wat heerlijk zon vrolijk mannetje!! Lekker genieten dus bij jou! De nachten zal die nog wel even heerlijke mama aandacht nodig hebben.. Zal vast niet lang meer duren voordat ie door slaapt. Hij vindt de creche dus ook leuk? Hier ook iemand die alle kindjes super vindt. @ bonita, heb je vanmorgen nogmaals getest? @ myuna, ja hier een controle met 8 mnd en dan 11 mnd weer de prikjes. Geniet er nig even van dat ie niet kruipt want ik ben de hele dag zoet ermee hoeveel en hoe lang slaapt fender nu nog?
@ myuna, hier trouwens ook bijna twee weken klokslag half twaalf wakker en meestal duurde het een uurtje en sliep ze weer verder. Nu heeft ze gelukkig drie nachten weer doorgeslapen! Ik begreep bij het cb dat heel veel kleintjes dat rond de 8 mnd hebben omdat ze weer heel veel nieuwe dingen leren sie verwerkt moeten worden
Hier heb ik de hele nacht opgezeten bijna. Nick is totaal niet lekker. Erg verkouden. Verhoging, weinig eetlust en veel hoesten. Maar dat doen wij ook heel erg. Het hapje is dus niet doorgegaan, want we zijn alle drie ziek. Nu maar hopen dat hij vamnacht beter slaapt, dan kan mijn weerstand ook weer een beetje omhoog. Hebben jullie eventueel nog tips om Nick beter te laten slapen?
Ik ben nog niet ongesteld. Normaal word ik 15-16 dagen na Pregnyl ongesteld en vandaag is het dag 15. Gisteravond had ik wel wat buikkrampjes, maar niet zo heel erg. Mijn temp was nog redelijk hoog vanochtend. Ik heb niet meer getest, maar wacht even af wat mijn temp morgen doet. Als die zakt, dan weet ik dat ik morgen ongesteld word. Als die nog hoog is, doe ik misschien morgenvroeg nog een testje. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Niet alleen vanwege de negatieve test gisteren, maar ook omdat ik me niet zwanger voel. Ik voel me gewoon normaal, niks geks eigenlijk. Wordt vervolgd!