PCOS/ziekenhuis/Clomid/echo's pffff deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bonita, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen ! Ja ik bedoelde inderdaad bijna 1 kg.. foutje.
    Ik hoop dat het goed komt, maar als ik het zo hoor heb ik alle vertrouwen erin !

Hier vandaag eindelijk de uitslag gekregen van het spermaonderzoek. en dat maakt wel heel veel duidelijk.
    Er is gebleken dat het zaad van mijn vriend niet zo goed is.
    De hoeveelheid en snelheid wel, maar de vorm niet.
    Hierdoor zijn we nu aangewezen op KI ofwel IUI.
    Ik moet dan dezelfde hoeveelheid clomid slikken om een eisprong te krijgen, maar dan wordt het bewerkte zaad gelijk ingebracht in mijn baarmoeder..

Was wel even slikken, maar ben nu wel blij dat er eindelijk duidelijkheid is.
    Mijn vriend heeft wel een beetje moeite hiermee, is natuurlijk ook niet zo goed voor je mannelijke ego. Maargoed even laten bezinken en dan zien we wel verder.

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    marion: hopelijk kan de osteopaat iets betekenen voor Nick. Ik hoor er in mijn omgeving hele goede verhalen over, dus hopelijk helpt het hem ook. En wat een verhaal van jouw collegaatje. Jeetje... hopelijk sterkt de kleine goed aan.

babywens: dat brengt een hoop duidelijkheid. Gaan jullie nu toch verder met jullie kinderwens of laat je het nog even op zijn beloop?

myuna: ik heb gisteren een telefonisch consult gehad met mijn fertiliteitsarts en zij vond dat we na komende ronde voor IUI in aanmerking zouden kunnen komen. Ik heb dan 6 rondes Clomid gebruikt en 6 rondes gespoten ('t is nu de 6e ronde). Als het lukt met de eendenbek, dan willen we wel aan de IUI. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak voor een uitstrijkje. Ik ga het gewoon maar eens proberen. Als het niet lukt, heb ik pech. Ik wist trouwens niet eens dat jij in de medische hoek werkte.

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babywens, wel even balen.Maar nu is er wel wat meer duidelijkheid.
    Gaan jullie er nu samen weer voor?

Bonita, spannende ronde dus. Ik hoop dat het uitstrijkje volgende week goed gaat. Geeft weer moed voor evt de volgende ronde met iui. (al duim ik weer heel hard dat deze ronde de laatste is!).
    Ja, werk idd in de medische hoek.Ben doktersassistente en maak onder andere ook uitstrijkjes.

Suusje, al wat klachten die kunnen wijzen op iets positiefs?

Hier gaat het goed. Fender weigert nog steeds zijn groente,...al bijna een week .Boterhammen gaan er wel goed in,...dus eet ie als hij geen groente wil een boterhammetje.Klein eigenwijsje.Oja, Fender kan nu zwaaien! Nog wat onhandig,.....maar hij kan er geen genoeg van krijgen haha!

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Wat super leuk dat Fender kan zwaaien!!! :D
    Wat een boefje dat hij zo zijn groente weigert!! Bram heeft deze week ook niet zo'n zin erin.. Zou het heersen? :p

Verder is het hier weer een beetje stil, meiden!
    Ben zo benieuwd naar Suusje!! :)

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!!

ik wou eigenlijk alleen even laten weten dat ik nog steeds iedere dag mee lees en leef met jullie!!

@bonita, wat balen dat het weer niet gelukt is, wel fijn dat er na deze ronde gedacht word over iui..hopelijk is dat natuurlijk niet meer nodig;);)

@suusje, ik duim voor je meid!!

@babywens, wat een rollercoaster van emoties heb je meegemaakt zeg,, eerst je vriend met gevoelens voor iemand en nu de mindere uitslag van het zaad. hopelijk gaat iui voor jullie de oplossing zijn;)

met mij gaat alles prima,, slowaakse vriend is van de baan want hij liet weinig meer horen en ben nu lekker aan het daten:) vermaak me dus prima;)

fijn weekens allemal

liefs

6. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ suusje, wanneer mag je testen?

@ bonita hopen dat dit de laatste ronde is en je geen iui hoeft.

@babywens, wanneer gaan jullie beginnen met iui?

@ boefff, wat jammer dat je nieuwe vriend niet veel meer van zich liet horen. wel leuk dat je nu toch gelukkig ben en gewoon lekker aan het daten ben. hopen op een nieuwe liefde.

@ Muyna, wat leuk dat Fender zwaait. wat worden ze snel groot he. iedere dag bedenk ik me dat weer. aan de ene kant gelukkig, aan de andere kant vind ik dat kleine ook nog wel leuk hoor.

met Nick gaat het op en af.
    gisteren had hij bijna 40 graden koorts. maar vandaag was hij weer zijn vrolijke zelf.

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Sorry meiden dat ik er niet veel ben geweest! Moest even een beetje afstand nemen om niet helemaal gek te worden!
    Deze weken zijn echt zwaar! je weet gewoon dat je embryo's in je hebt maar moet 2 weken wachten... Door de utro bollen krijg je allerlei kwaaltjes die niks hoeven te beteken...
    Gisteren de schrik van mijn leven want kreeg wat bruine afscheiding! Leef nu tussen hoop en vrees en moet nog wachten tot vrijdag! Het is zwaar maar er niks aan te doen...

@Marion hopelijk is jullie mannetje snel weer beter...

@muyna wat gaat dat snel zeg!

@Babywens zag dat het weer wat beter gaat!

@Bonita hopelijk is de iui niet nodig!

@Boefff je bent dus lekker aan het genieten van het leven...

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Boef wat jammer dat het niks meer geworden is met die ene jongen. Maar wel fijn dat je toch lekker aan het daten bent..
    Kan ook spannend zijn!

Saar en Marion : volgens mij heerst het enorm ! Ik ben zelf ook steeds aan het sukkelen.
    Vanacht ook weer de hele nacht op de wc gezeten:(
    Wij beginnen trouwens in januari met de IUI

Suusje : ik begrijp dat je bang bent, maar ik denk dat je nog niet gelijk het ergste moet denken..
    Het kan ook een innestelingsbloeding zijn...;)
    Succes ik blijf duimen !!

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion: wat sneu dat Nick zo aan t kwakkelen is. Beterschap voor de kleine man.

Boeff: fijn dat je je goed voelt! Lekker aan t daten,..spannend weer toch!Geniet.

Babywens, Al wat beter? Spannend om straks weer te beginnen in januari!

Suusje: oh wat moet je zijn geschrokken.Misschien idd innesteling? Ik duim nog steeds heel hard voor je!

Gister heeft Fender bij de sint op schoot gezeten.Vond het wel leuk,...helemaal niet bamg of iets. De kleine dondersteen hqad het gemunt op deveer van piet z'n muts.Gelukkig was ie niet snel genoeg!haha! ben ook allang blij dat ie sint zn baard liet zitten. Mijn bos haren zijn niet velig voor zn grijpgrage handjes!

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    boeff: leuk om weer eens iets van je te horen!! Jammer dat het voorbij is met de Slowaakse vriend, maar als hij niet veel laat horen, ben je beter af zonder hem. Veel plezier met daten!

suusje: oh wat spannend! Hopelijk was het innestelingsbloed en heb je vrijdag een positieve test! Mijn duimen draaien overuren!

myuna: haha, die Fender! Nu al uit op de veer van Zwarte Piet :) ! Ondeugend mannetje! Hoe is het nu met het eten van groente? Eet hij helemaal niks van groente of bepaalde soorten niet?

Hoe is het met de andere dames en jullie kids? Volop in Sinterklaas-sfeer?

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, gelukkig eet hij, na een week geen groente, ineens weer.
    Gek kind,....hihi! Alles gaat er weer makkelijk in. Geniet weer overduidelijk van zn groente.
    Jij moet a.s. vrijdag voor uitstrijkje toch?Wanneet begin je weer met spuiten?

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    myuna: fijn dat Fender weer kan genieten van zijn groentjes! Gek he, hoe ze het ene moment iets echt niet willen eten en het volgende moment ervan kunnen smullen! Ik ben trouwens al begonnen met spuiten, vorige week woensdag. Dus a.s. vrijdag doen we én een uitstrijkje proberen én een echo maken. Als het even meezit kan ik na het weekend Pregnyl zetten. Ik heb trouwens wel nog een vraagje over het uitstrijkje. Is het, net zoals bij een echo, handig om een lege blaas te hebben?

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Bonita, oh ik wist niet dat je al mocht beginnen met spuiten. Spannend een uitstrijkje en een echo. Is wel prettiger als je je blaas leegt voordat je voor uitstrijkje gaat.Voor de echo hoef je ook niet meer met een volle blaas te komen. Suc6 vrijdag,.....komt helemaal goed.Daar duim ik iig voor! Hopelijk mag je het weekend al de pregnyl zetten. Ben benieuwd!

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Spannend vandaag!
    @Bonita: succes vandaag!
    @Suusje: Ik duim voor een mooie positieve test!

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Sorry meiden maar het is hier al over en uit sinds dinsdag...
    Eind januari weer opnieuw beginnen...

16. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ow Suusje toch! :( Ik hoopte nog zo voor je dat het een innestelingsbloeding was. Maar dus toch niet goed gegaan. Wat erg. :( Sterkte voor nu.
    Gaan ze in januari kijken of ze nog cryo's kunnen ontdooien en terugplaatsen of moet je weer gaan spuiten?

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee had helaas geen cryo's dus weer helemaal opnieuw beginnen... Ronde 4 moet spuiten...

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    O suusje, bah wat naar.
    Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.

19. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suusje: ik moest vandaag nog aan je denken en dan dit nieuws. Bah :( ! Veel sterkte gewenst.

Hier: ik heb vandaag een fm gehad en een uitstrijkje. Er was nog niet zo heel veel te zien op de echo, 2 follikels van ongeveer 9 mm. Ik moet nog doorspuiten dus, maandag bloedprikken en dan hoop ik dat ze volgende week ergens groot genoeg zijn voor de Pregnyl! Het uitstrijkje is ook gelukt (weliswaar met enige pijn en moeite). Van de gyn mochten we (als we wilden) deze cyclus al IUI doen, maar we hebben besloten pas vanaf de volgende ronde met IUI te starten. Ben blij dat het gelukt is, hopelijk gaat ook dat elke keer een beetje beter!

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Suusje, wat naar! Had gehoopt dat het helemaal goed zou aflopen. Jammer dat er geen cryo's zijn en je opnieuw moet spuiten. Sterkte meid!

Bonita, fijn dat het uitstrijkje wel gelukt is. Hoop dat je volgende week mag spuiten en we weer snel mogen duimen!

Deel Deze Pagina