@ saar, heeeeel veel succes en plezier morgen bij je eerste echo!! spannend hoor, denk dat het er 2 zijn @riniti, hoe is je echo gegaan? liefs
spannen hoor al die echo's ik ben wel heel benieuwd naar de foto's boefff hoe is het nu met jou? al klaar met de provera of was je nog niet begonnen?
ben nu aan het wachten op mijn ongi,, verwacht hem morgenavond of woensdagochtend en dan kan ik EINDELIJK weer beginnen.. dan ga ik ook weer actief mee kletsen al moet ik wel echt nog veel bij lezen ik kan echt niet wachten om weer te beginnen,, dit is trouwens mijn laatste ronde. ik ga 10 november 16 dagen op vakantie en hoop natuurlijk dat ik daarna ook geen rondes meer hoef dus ik ga er voor de volle 100% voor deze ronde liefs!
wat fijn dat je deze week weer mag beginnen met spuiten. ik hoop ook voor je dat het deze ronde raak is. dat hoop ik voor iedereen. ik ben ook niet heel actief geweest afgelopen tijd. dit omdat ik ook op mijn ongi zat te wachten na provera. nu zit ik te wachten op donderdag op de echo. kijken of 150 mg aan heeft geslagen. ik voel mijn buik wel heel erg rommelen. geen pijn, maar wel een druk. ik wou dat het donderdag was, dan wist ik wat. nu ben ik alleen maar bang dat het niet heeft gewerkt.
ik ga voor je duimen meid!! dat het deze ronde voor iedereen maar raak mag zijn!! zou je bv ook 6 of 8 dagen ofzo provera kunnen slikken? ik heb een beetje zitten sjoemelen maar heb je ze wel alle 10 gehad liefs
ik heb geen idee of dat kan. zul je even af moeten wachten. en op welke dag mag je beginnen met spuiten? ook op dag 3 net als bij clomid?
ja moet op cd3 dan voor een uitgangsecho en als dan alles goed is mag ik beginnen,, EN krijg ook nog de uitslag van mijn uitstrijkje (wat een half jaar geleden niet goed was, en ben daar toen voor geholpen) dus ik hooooop echt dat het deze keer goed is anders mag ik zoiezo niet beginnen. dus kvind het echt spannend nog allemaal! liefs
Debster, wat vervelend dat je je niet lekker voelt!Beterschap!Paracetanol kan niet kwaad, maar niet de max dosering per dag. Trijntje, Wat fijn!10cm alweer,...gaat snel he.Ons beebje was ook al zo gegroeid. Mama van Lorena, Ik heb na de eisprng ook zo´n rommel buk gehad.Bij mij was het raak. Mexxgirl, volgens mij mag je gewoo herdlopen.Zelfs tijdens de zwangerschap, tot een aantal weken zwangerschap.Ik weet iemand die niet eens wist dat ze zanger was en heeft de marathon gelopen.Was wel iets zwaarder dan normaal,...maar wel uitgelopen. Saartje, morgen de echo!!Eindelijk!Lekker van genieten. Boeff, Wat fijn dat je deze week weer kan beginnen.Ik laat mn duimen weer volop draaien voor je!Jeetje wat schrikken vorige keer van je uitstrijkje.Hopelijk is het nu gewoon Pap 1! Marion, Spannend de fm!Ik ga ook weer voor jou duimen! Riniti, hoe was je echo? Ik heb vandaag de afspraak gemaakt voor de 4D/echo! 19 november en had niet eens veel keus meer, omdat het zo vol was!Tip voor alle dames voor een pretecho,...lekker vroeg bellen.
Hoi marion, ik ben er zelf ook heel blij mee, kijken wat er vrijdag te zien is:d hoe is het bij jou????
ik had afgelopen zaterdag de laaste keer clomid 150 en ik moet donderdag voor een fm. spannend dus. ik hoop maar dat het heeft gewerkt. wanneer moet jij ook alweer terug?
heel veel succes boef!!! ik ga voor je duimen dat je snel ongi wordt, dan kun je ook lekker weer beginnen met spuiten!! en hopen dat het snel lukt!!! ik duim voor je!!!
Oke, dat is inderdaad voor jou ook heel erg spannend!! ik ben nu bezig met spuiten nog...ik zit nu op cg 19... vrijdag heb ik een echo...hoop zo dat er dan al wat te zien is!! Ik hoop ook voor jou dat het heeft gewerkt! duim voor je.
Ik zie dat jullie allemaal vragen naar riniti haar echo...maar ze is toch op vakantie? ? Het drukkende gevoel in mijn buik is wel wat minder geworden maar t voelt zeker nog anders als anders.....ik hoop zo dat het raak is! !
Ik zat ook al te denken volgens mij was ze op vakantie...weet niet hoe ze dat met de echo deed misschien al wel terug... Hoop echt dat het raak is.voor je!
Dat dacht ik ook inderdaad! Nou ze zal vandaag wel wat laten horen @saar hoe is het?? Lang hier niet gezien. Alles ok? Vandaag je echo! ben benieuwd naar de beeb (s)
jaaa ik ben ongesteld heeft mijn smokkelen toch geholpen scheelt weer een dag donderdag weer naar het ziekenhuis voor mijn uitgangsecho,, hoop dat ik dan ook meteen weer kan beginnen liefs