@ Saar, wat een goed nieuws, 1 kloppend hartje. nu kan je er echt van genieten. ik heb morgen ochtend mijn echo, dus nog even spannend. @ Trijntje, mooi buikje hoor. En dins speelt een beetje vals, want die heeft er 2 in zitten.
Wow !! das nog eens een mooie buikje, ziet er goed uit hoor, en geweldig dat je ze al kan voelen, ik voel ook vanalles in mijn buik maar moet nog een week wachten.....
Goh dus het waren er uiteindelijk toch 2, nou gelukkig dat er 1 hartje klopt dat is het belangrijkste. En ben je nog misselijk ?
Oke hij is niet zo groot als die van Dins maar zeker zo mooi hoor !! en hij zal alleen maar mooier worden.
gelukkig saar dat alles goed is.. wel jammer van je 2e vruchtje, hadden ze niks gezegd of het miss nog vroeg was om een hartje te horen? liefs
Nee, ik mocht er niet op hopen, dat zag er niet goed uit zei ze. Maar 1 is toch ook geweldig! Man, daar heb ik 1,5 jaar op gebroed op dat ene kindje! Nou ga ik er van genieten ook!!
Gelukkig dat er iig bij 1 het hartje is gaan kloppen meid! Was idd bij ons ook mooi om te zien, die van ons was vrijdag 10.3 mm hihihi en ik was 7 weken en paar dagen misschien zei de arts maar over 2 weken weten we dus meer...waarschijnlijk lopen we dan toch echt gelijk! Grappig! Wij 1 foto gekregen het is net een zeepaardje haha nog weinig van een minimensje te zien dus....
Saartje,wat moet het toch wel een vervelend bericht zijn. Nu extra van jullie kleine boontje genieten!Heerlijk om dat kleine knipperlichtje te zien hè! Knuffel!
Dat zeepaardje is volgende week wel al een minimensje met zwemvliesjes hoor dat gaat zo snel, en over 2 weken is het weer nog iets groter. Misschien een beetje luguber....maar toen ik in maart die miskraam kreeg heb ik het opgevangen en kon het dus zien...ik schrok natuurlijk wel heel erg maar vond het ergens ook wel mooi om te zien, het was ongeveer 1,5 a 2cm en alles zat erop en eraan...t had zo mooi kunnen zijn maargoed... volgende week wordt het spannend voor mij wordt ik ongesteld of niet....... Hoe voel je je verder nu ? al wat minder misselijk ? 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl 29 september NOD
hey dames! net mijn uitgangsecho gehad en er lagen al 2 mooie eitjes van 10mm te wachten nu mag ik beginnen met puregon 75 en maandag weer terug voor een fm,, dit kan nog wel eens een korte cyclus gaan worden liefs
@ boefff wat goed, ik ga voor je duimen dat je snel aan het klussen mag slaan. en nu wel rustig aan doen he met al die eitjes. ik ben vanmorgen geweest en op dit moment is er nog niks te zien. het is nu cd 12. ik vraag me af of deze ronde het voor me gata worden. ik word er in ieder geval steeds moedelozer van.
Jeeeh Boefff! Wat een goed nieuws!! Nou zullen ze ook geen behoefte meer hebben om je op te hogen (al zou dat sws al niet gebeuren natuurlijk). Echt goed zeg, straks ben je met een paar dagen spuiten al klaar! Hopelijk blijft het ook lekker bij deze 2 eitjes en gaan die gewoon lekker groeien! Geen stress meer deze ronde hoor! Ik duim weer voor jou!
He meid toch, wat vervelend dat je je zo voelt... Kan het me wel voorstellen hoor! Toen je wel groeiende eitjes had met 100mg, op welke cd zag je toen voor het eerst iets? De hoop nog niet opgeven hoor!! Ik duim ook voor jou! Was jij het nou die het niet zo op spuiten had? Of was dat iemand anders?
ja tis wel de bedoeling dat het rustiger aan gaat maar nu al 2 eitjes van 10mm haha zou wel leuk zijn als ze maandag gewoon al groot genoeg zijn dan haal ik miss nog 2 rondes (hopelijk is deze ronde genoeg natuurlijk) voor mijn vakantie. jammer zeg dat er nog niks te zien is, kga voor je duimen dat ze toch nog groeien liefs
met de 100 was er vaak iets te zien op cd 15, maar ik had gehoopt dat omdat het nu een hogere dosis was er ook eerder iets te zien zou zjin. en ja ik was het die het niet zo op spuiten had, maar ik heb nu zoiets, wat moet dat moet. als ik maar zwanger word.