PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    hey dames hier nog even twee foto's van de echo van maandag

op de tweede zie je heel duidelijk de ooglens! Bijna een beetje creepy ;) En op de eerste de zijkant met duidelijk de arm langs zn lijfje :)

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Zo is het meid! Hopelijk doet de 150mg het gewoon! En anders: ik vond het spuiten eerlijk gezegd best heel erg meevallen! En vooral omdat het niet zo lang hoefde. En maar een ronde! ;)
    Nou meid, de hoop nog niet opgeven hoor! En als die 150mg het nou toch niet voor je is, dan kan het maar beter de eerste ronde meteen niet aanslaan, dan kun je tenminste weer verder. Tenminste, dat gevoel had ik toen heel erg bij de 150. Daar had ik geen vertrouwen in, dus het was echt tijd uitzitten tot ik aan het spuiten mocht. Daar had ik wel vertrouwen in, m.n. door Riniti!
    Succes met het afwachten allemaal weer...!

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Mooi hoor Trijntje! :)
    En jij hebt vandaag toch de echo voor geslachtsbepaling???? Hoe laat moet je? Ben zo benieuwd voor je! :D

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    He meiden.

Ritini heeft het heel erg druk en kan jammer genoeg niet online komen.
    Maar voor degenen die het willen weten de 20 weken zag er goed uit.
    De rest komt ze hier zelf wel vertellen. Ik denk dat ze zondag of maandag wel even langs komt. Ze heeft veel feestjes haha.

Saar gefeliciteerd met je mooie echo.
    Jammer dat die andere niet is blijven plakken.
    Hadden we 2 gehad die zwanger zouden zijn van een tweeling. Haha.
    Nou meid genieten van je beeb in je buik.

Liefs sunlight

5. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Riniti moet ook gewoon lekker van haar vak genieten!! :D

Ja, vind het ook wel jammer dat die ene niet is blijven plakken, maar ja, dan is het gewoon ergens niet goed gegaan. Gelukkig heb ik er nog een! :D Kan ik me daar goed op concentreren, en die kleine lekker sterk maken! ;) En ik ga er zeker van (proberen te) genieten! Dat zal makkelijker worden over 4 weken, denk ik. Of als 3 okt de echo weer helemaal in orde is! :)

En hoeist met jou? Jij zult al wel een flinke buik hebben!!

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    jaaaaaa!! Ben zo benieuwd! Ik zal vanavodn ff melden of de chinese kalender klopt of niet :D

7. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey Marion,

Ook niet van 10 mm of kleiner? Kan me voorstellen dat je er moedeloos er van wordt.. misschien is het vrijdag toch weer snel gegaan!

8. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Owww nou fijn dat alles in elk geval goed is! We horen wel weer van dr ;)

9. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant

Ja gek he dat het zo snel groeit! Met 12 weken is het helemaal al een heel minimensje met alles erop en eraan hoeft dan alleen nog maar te groeien...met de 9 wkn 4 dgn van me zoontjes echo zag je al wel t hoofd en zwemvliesjes idd maar nog niet compleet maar gaat snel zat.
    Wel eng idd wat jij had met die miskraam...mag ik vragen wat je ermee gedaan heb? Ik zou het begraven denk ik of is dat nu heel stom wat ik zeg? Zou het niet door de wc kunnen spoelen denk....
    Nou ja niet teveel bij stilstaan allebei! Ik volgende week hopelijk weer mooie echo en jij een positiever test!
    Ik ben vaak nog wel misselijk maar dacht dat het wel erger zou worden maar valt gelukkig mee...word ik gelijk ongerust he! En me ogen branden heeeel er dus word wel sneller moe nu maar ook niet zo erg als me zwangerschap van me zoontje...maar toen werkte ik 5 dgn en lichamelijk werk, nu op kantoor en maar 3 dgn.

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, helemaal niets.
    ik moet nu weer wachten tot maandag

11. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp

Ja ik heb het inderdaad begraven, mijn man wilde het helemaal niet zien...en nee niet bij stilstaan.
    Heb wel het idee dat mijn borsten wat "harder" aanvoelen, maar misschien maak ik mezelf een beetje gek.
    Had ik ook van die branderige ogen, zat zowat te slapen achter de computer als ik wat zat te lezen. Ach tis voor een goed doel haha

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50mg geen resultaat
    augustus clomid 50mg geen resultaat
    september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting
    12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
    29 september NOD

12. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    mooie foto's hoor, die 2e is inderdaad de zijkant goed te zien, leuk !!

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50mg geen resultaat
    augustus clomid 50mg geen resultaat
    september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting
    12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
    29 september NOD

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Trijntje mooie foto's
    het blijft bijzonder om het te zien.

14. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dank jullie wel dames! Nou als het een beetje meezit weet ik zo wat het wordt :D Hoe leuk is dat :) kan ik gericht gaan shoppen!

Zodra ik weer thuis ben laat ik het jullie weten..

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend, ik ben benieuwd. wat zou je ook alweer krijgen volgens de chinese kalender?

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    een meid.. maar mn gevoel zegt een jongen!

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ saar: had je toch gelijk dat het er wel eens 2 zouden kunnen zijn! Wat jammer dat er nu nog maar eentje is, maar wel fijn dat met die ene alles in orde is!

@ riniti: gelukkig dat jouw echo ook goed was! (maakte me al een beetje zorgen toen ik niets van jou hier las).

@ marion: wat balen zeg, dat bij jou nog niks te zien is :x . Hou vol.. misschien dat je met spuiten straks net zo snel zwanger bent als riniti en saar!

@ boeff: wat goed dat er gewoon al 2 mooie eitjes aanwezig zijn. Hopen dat deze cyclus alles goed gaat en er een mooie zwangerschap van mag komen!

Ik ben vandaag geweest voor een follikelmeting. En eindelijk is het dan gelukt (twee keren eerder lukte het niet om dat echo-apparaat in te brengen)!! Mijn baarmoederslijmvlies zag er goed uit, was 8 mm en in mijn linkereierstok was een eitje te zien van 15 mm! Mijn rechtereierstok kreeg ze niet in beeld, dus mogelijk dat daar nog een eitje zit! Maandag moet ik terug om te kijken of het eitje er nog zit. Ik ben zo trots :) !

18. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp

Wat grappig bij mij was ook in mijn linker eierstok een eitje te zien van 15mm en 1 van 11mm enook rechts moeilijk te vinden maar met een beetje wroeten toch gevonden daar 1van 11mm en moest volgende dag pregnyl spuiten. Volgende week afwachten....zwanger of ongi

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij is links juist degene die zich verstopt.

20. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    zo dames ik ben geweest!!! Ik weet wat het wordt maar dringt niet helemaal door :(

Deel Deze Pagina