huh er mist een gedeelte.. het wordt dus een meisje!!?? Kan het me gewoon niet voorstellen.. echt niet.. eerst zat ze in "kleermakerszit" na even springen ja hoor.. daar zat gewoon helemaal niks.. en vroeg of ze het met zekerheid kon zeggen. Toen gaf ze aan als hier nog wat gaat groeien! Ben even van de kaart!
Had je je zo ingesteld op een jongen dan ? Had mijn man ook, maar dat komt wel goed hoor ! sterkte met wennen
Ja echt en nog steeds! Op de een of andere manier verwacht ik met de 20 weken echo toch dat het een jongen is
@ Trijntje een meid, kon je het goed zien? heeft de chinese kalender toch gelijk. ben je wel blij met een meid?
En het bewijs: er ligt wel een navelstreng in de buurt.. wel leuk want dat was duidelijk tezien toen ze kleuren aanzette en je kon daar het bloed door zien stromen!
Nou ik zag in elk geval niks eruit steken en dat moet nu wel al duidelijk zijn dan en ze zag drie streepjes.. ze zal er wel verstand van hebben he Ze zei als dit nog een jongetje wordt dan weet ik het ook niet meer. Ook was er een vriendin mee en die zei ook mijn echo zag er heel anders uit .. ze heeft dus een jongen Ja ben zeker wel blij! Ben ook wel echt een meisjesmamma (hou van rose en tutten) alleen het dringt gewoon niet door. Misschien heb ik de 20 weken echo nodig als bevestiging
mooie foto's trijntje. bijzonder om te zien. ik zie alleen het bewijs niet, ik kan daar niet uit halen dat het een meisje is. ik denk dat je het pas echt gaat beseffen als je de kleine meid in je armen hebt, maar dat duurt nog even. liefs
@ mama van Lorena: grappig inderdaad dat we hetzelfde eitje aan dezelfde kant hebben zitten! Als jij nu zwanger raakt, dan doe ik jou gewoon na, afgesproken ? Wanneer is jouw NOD? @ trijntje: ik kan me indenken dat je even helemaal van de kaart bent als je een sterk voorgevoel dacht/denkt te hebben van het geslacht en het wordt dan het andere geslacht! Succes met wennen en wel fijn natuurlijk dat je straks met de 20-wekenecho nog een 'second opinion' krijgt!
@ trijntje; gek he dat je dan toch eigenlijk een beetje teleurgesteld ben als je zo een jongen verwachtte...maar ja als het maar gezond is toch? En het is je eerste? Heb je ooit nog een tweede kans op een jongen mochten jullie meer kinderen willen... Ik heb ook altijd geroepen ik wil als eerste een jongen en dan een meid omdat het meisje dan altijd haar groter broer erbij kan halen! Haha. Nou de jongen is gelukt! En hoop echt heeeeel erg op een meisje nu, maar heb ook sterk het gevoel dat het weer een jongen word en moet eerlijk toegeven dat ik toch wel een beetje teleurgesteld zal zijn als het een jongen is....ooooh wat erg dat ik dat zeg! Moet eigenlijk zeggen; ik zou ook erg aan het idee moeten wennen... Als het maar grzond is! Ben jij ziek geweest? Ben zo benieuwd of de fabel nou zo klopt dat als je veel moet overgeven ken een meisje krijg...ik bij vorige zwangerschap en nu ook helemaal niet overgegeven... En bij mij stond trouwens bij horoscoop een jongen...
Hey debster, Nou als ik eerlijk ben heb ik altijd een lichte voorkeur gehad voor een meisje.. Alleen mijn gevoel zei een jongen.. Ben niet teleurgesteld ben alleen even van de kaart! Ben een beetje misselijk geweest in het begin maar niet erg ofzo.. Ik mag volgende week nog even weer langs komen om te kijken of ze het goped had
Oke afgesproken, mijn NOD is volgende week donderdag, en jouwe? ?...ik weet eigenlijk niet of ik dan ook al kan testen...het is dan 14dagen na de eisprong iemand tips wat ik het beste kan doen ??
Bonita,wat goed de fm gelukt is!En mooie eitjes! Kan me voorstellen dat je trots bent. Trijntje,mooie echofoto's weer!En een meisje!Leuk joh! M'n moeder heeft gister boven m'n buik gependeld,omdat lief het geslacht niet wil weten.Ze pendelde een meisje,terwijl ik ook dacht dat ik een jongetje zou dragen.Moet je idd ff omschakelen!Maar zo leuk.Lekker van genieten en meidenspullen shoppen! Boeff,yes!Mooie eitjes al,...nu rustig aan laten groeien.Ben nog steeds voor je aan het duimen! Marion,ik had bij cd10 nog niets en bij cd12 wel 1 eitje!Geef de moed nog niet op!Duim nog steeds voor je. Mama van Lorena,Spannend hè die wachtweken!Ik heb 12 dgn na de eisprong positief getest,...wel heeel licht!
Oh, jouw NOD is al snel, spannend!! Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is, ik heb nog geen eisprong gehad. Kan nog wel ff duren dus, maar dat maakt niks uit. Normaal gesproken zeggen ze dat je op je NOD kunt testen. Dus als je zeker weet wanneer je je eisprong hebt gehad en jouw NOD is 14 dagen na je eisprong, dan lijkt een test me redelijk betrouwbaar! Succes!
Ik dacht juist altijd dat de fabel andersom was... Dat je bij een jongen veel moet overgeven. Mijn zusje moest iig bij haar zoontje heel veel overgeven, en bij haar meisje veel minder. Mijn moeder heeft 4 meiden gekregen en was wel altijd misselijk, maar hoefde ook nooit echt over te geven. Ik heb ook nog niet 1x overgegeven, en iedereen om me heen denkt dat ik een meisje krijg. De chinese kalender zei bij mij geloof ik een jongen. Ik wilde vroeger altijd 2 jongetjes, maar heb nu echt geen voorkeur meer. Ben benieuwd! Ik wil het straks wel weten, en dan mogen jullie het natuurlijk ook weten! @Trijntje: gefeliciteerd met je meisje!! Wat leuk! Hopelijk wen je snel aan het idee en kun je er lekker van genieten meid! Lekker jurkjes en rokjes shoppen!
Owww dames nou als het daadwerkelijk een meid is ga ik zeker genieten van allllll het roze... Heb met de echopraktijk gebeld en aangegeven dat ik toch erg onzeker ben over de uitslag.. Dat het voor mij niet helemaal duidelijk was... En ik mag eind volgende week nkg een keer komen ben dan iets verder en dan is het wat duidelijker.. Voor haar was het niet nodig maar voelt dan toch wel ff fijn.. En nog een keer spieken is natuurlijk heerlijk!
@ trijntje: wat fijn dat je nog een keer mag komen, ben je dan hopelijk gerust gesteld! Wat is het hier rustig trouwens... ik hoop dat iemand dit nog leest, want ik heb eigenlijk even advies nodig. Ik had vandaag een ongeveer positieve ovulatietest. Ik zeg 'ongeveer positief', want dit keer waren beide streepjes hetzelfde van kleur, terwijl ik de vorige cycli echt een knaltest had. Nu ben ik aan het denken wanneer we weer zullen klussen. Van de fertiliteitsarts moeten we het om de andere dag doen. De laatste keer was gistermiddag. Zou het beter zijn om vanavond nog te doen (is dus sneller dan 1x per 2 dagen) of zou ik netjes tot morgenavond wachten, met het risico dat het eitje dan gesprongen is?
Ik denk dat je beter morgen kan doen, zowiezo ben je volgens mij het vruchtbaarst na de eisprong. Wij moesten het zo doen: Maandag 1 eitje van 15mm en klussen dinsdagavond pregnyl spuiten woensdag klussen donderdag eisprong (wel heeel duidelijke test en dag erna ook) vrijdag klussen heb zondags toen nog een keer getest en toen was hij heeel licht. aanstaande donderdag is 14 dagen na mn eisprong, ik weet niet of ik zolang kan wachten met testen.........pffff nou sterkte meid !! 2003 miskraam 2006 dochter Lorena geboren 2011 miskraam juli clomid 50mg geen resultaat augustus clomid 50mg geen resultaat september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting 12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl 29 september NOD
Hallo meiden hier weer even een update van mij. ik gemixte gevoelens op dit moment. aan de ene kant blij en aan de andere kant een beetje verbaasd. ik kan het niet echt geloven. Na donderdag negatief nieuws gehad te hebben, er was nog geen eitje te zien, zat er vandaag ineens 1 van 21 mm. Hij werd wel verdrukt door mijn cyste (ik heb er wel 1) maar hij zat er nu toch echt. ik krijg dus een dezer dagen een eisprong en moet vandaag, woensdag en vrijdag klussen. ook moet ik volgende week maandag (voor het eerst) bloedprikken voor progesteron. dat zou hoog moeten zijn dan omdat ik een dezer dagen een eisprong heb. en dan gaan mijn wachtweken weer in. en nu hopen dat mijn menstruatie uitblijft. ik kan het niet goed geloven omdat het ineens snel gaat. het moet er nog even inhakken denk ik. en dat terwijl ik pas laat thuis ben omdat vandaag mijn eerste avond is van mijn studie.