PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Wauw! Nou das toch super goed nieuws toch?? Nou aan de klus dan maar he :D

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is ook zeker goed nieuws, maar van helemaal niks naar een eisprong is heel snel.
    ik ging er namelijk naar toe met het idee, er zit nog niks, dus dat wordt spuiten.
    en nu heeft het toch iets gedaan.
    nu hopen dat het ook bevrucht wordt en dat ik eindelijk zwanger wordt.

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wat goed marion!! nu flink klussen en idd hopen dat je menstruatie uitblijft;)

ik heb vandaag ook weer een fm gehad.. had 3 eitjes van 10 mm en de rest was alllemaal heeeeel klein dus de gyn zei dat het wel goed zou komen deze ronde dus ben benieuwd hoelang het bij mij nog duurt. dit is mijn laatste ronde voor mijn vakantie dus zou mooi zijn als ik dan net zwanger ben:D

liefs

4. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ow wat fijn zeg!! Straks krijg je een drieling!!! :D

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha ben ik ook in 1x klaar:D:p maar we beginnen maar eens met duimen voor 1 beepje, als het er dan meer zijn dan is dat altijd mooi meegenomen:p

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dat zeg ik trouwens fout,, ik zal maar eens eerst gaan duimen voor 2 of 3 mooie grote eitjes en een eisprong;) dan pas kan ik gaan duimen voor een positieve test;)

7. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo allemaal..

Ik ben nieuw hier en wil heel graag mijn verhaal kwijt en ook mijn vragen.
    Ik ben deze maand begonnen met mijn eerste ronde glomid 50 mg.
    Vanmorgen een echo gehad, en nu zei de dokter dat ik vanavond gemeenschap moest hebben
    omdat mijn eitje 18.19 mm is en waarschijnlijk vanavond een eisrpong heb.
    Hoe groot word een eitje eigelijk? en hoe groot is de kans dat je ook echt zwanger word bij clomid.

alvast bedankt..

iedereen succes

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    wauw dat is al een mooi groot eitje!! tegen mij hebben ze toen gezegd dat 16mm tm 26mm groot genoeg is voor een eisprong. dus goed klussen vanavond!!

bij mij sloeg clomid niet aan maar een paar andere meiden hier zijn er gewoon zwanger van geworden!

liefs

9. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

hallo Boeff

leuk dat je reageert. oke nou dan zal ik vanavond maar even gaan klussen haha..

En wat doe jij nu? ben je nog bezig met clomid? of al een stapje verder gegaan?

Groetjes Niesuhh

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals boefff al zegt kunnen ze tot 26 mm groot worden.
    ik heb er nu 1 zitten van 21 mm.
    dit is gelukt met clomid 150 mg.
    ik hoop dat ik deze ronde zwanger word.
    met clomid heb je een eisprong en dan net zoveel kans als een "normaal" iemand met een eigen eisprong.

ik kreeg het advies om vanavond en woensdag en vrijdag te klussen omdat ik 1 dezer dagen een eisprong heb.
    ik wil het ook wel met ovu testen in de gaten houden.

ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
    heb je trouwens al niet eens eerder op deze topic gereageerd?
    je naam komt me bekend voor.

11. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo Marion,

Klopt ik heb int begin een verhaal verteld over dat ik er toen achter was gekomen. en ik dacht zal even vertellen hoe het nu ervoor staat en natuurlijk ook nieuwsgierig hoe het bij jullie allemaal verloopt.

oke dus hij zou ook zelf over 2 dagen kunnen springen.
    Hij vertelde me dat ik vanavond goed moest klussen.
    Ik had zaterdag en zondag een ovulatie test gedaan en beide waren ze positief.. ik snap er zelf niks meer van hahah..

Dank je voor je advies

groetjes Niesuhh

12. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Wat een goed nieuws !! en wat zit een lichaam toch raar in elkaar, hadden ze er nog een verklaring voor dat het er ineens zat ? ach wat maakt het ook uit, klussen maarrrr !! haha :D

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    pcos kan de vals postieve ovulatietesten geven. ik weet niet welke testen je hebt, bij mij moet de testlijn even donker zijn als de controle lijn.

ik zelf ben nu bezig met mijn 2e ronde puregon spuiten. vind ik persoonlijk veel fijner als clomid.. qua bijwerkingen dan.

liefs

14. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk maar het ziet er in elk geval goed uit en das natuurlijk al fijn!

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even niet geweest maar wel meegelezen.

Ben vandaag ongi geworden en mag woensdag starten met clomid.vind het wel spannend.
    Heb even een vraag ik hoop datjullie kunnen helpen.

Ik moet dag 11 of 12 of 13 terug komen bij gyn dat zou dus 6,7 of 8 oktober zijn wat wil nu wij gaan 8 oktober een weekje weg maar zou het kunnen dat ik dag 17 of 18 terug moet komen?
    Hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.i

Yroetjes san84

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dit je eerste ronde clomid?
    Succes er mee.

ik zou dan op dag 11 of 12 een afspraak maken.
    Dan aangeven dat jullie lekker weg gaan.
    dan kunnen ze 2 dingen doen.
    of ze zeggen kom na de vakantie, of ze zeggen het is niet nodig. Dat ligt er aan wat er te zien is.
    Ze zullen waarschijnlijk adviseren om ovu-testen te gaan gebruiken in je vakantie.
    zo kan je het zelf ook een beetje in de gaten houden.

17. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo Boeff

ik heb die goedkopen van de kruitvat. (zijn die goed?)
    gister heb ik wel geklust want de dokter zei dat ik gister avond waarschijnlijk mijn eisprong zou hebben.. gister ochtend was mijn eitje 18/19 mm en was op dag 10 14 mm dus hij groeide goed.
    alleen gister had ik super veel buikpijn.. en vandaag lijkt het weg te zijn.. kan dat een teken zijn dat mijn eisprong geweest is?... en
    als ik bijn vandaag of morgen mijn eisprong zou krijgen ,, wanneer zou ik nu weer moeten klussen? (voor mij is het best lastig in de plannen omdat mijn vriend voor zijn werk vaak weg is :(

Alvast bedankt..

Succes Boeff ik hoop dat je deze ronde zwanger zal zijn!

18. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met die ovutesten van de kruidvat.. miss andere meiden hier?? ik heb ook hele goedkope hoor en werken prima. miss is die buikpijn idd je eisprong geweest. heb je hem ooit eerder gevoeld?? ik kreeg ook steekjes in mijn buik en toen deed ik een ovu test en was positief.
    ik zou als ik jouw was gewoon om de dag klussen dan zit je eigenlijk altijd goed.. zaadjes kunnen tot 72 uur overleven.

liefs

19. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is mijn advies ook. om de dag klussen.
    is tegen mij ook gezegd om dat deze week te doen.

ik heb bij ovutesten, toen ik een eisprong had, niet echt overtuigend posi testen gehad.
    bij mij waren ze binnen de tijd nog lichter dan de teststreep en een minuut erna ineens knal donker.
    dus ik heb niet echt goede ervaring met ovutesten.
    ik ga ze vanaf vanavond wel gebruiken. kijken wat ze nu zeggen.

20. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik had deze keer ook zo'n last van mijn buik tijdens de eisprong, nooit eerder gehad trouwens, dus het zou best kunnen, ik moest het een dag na de eisprong ook nog "doen" dus ja t zekere voor t onzekere dan maar toch.

succes !!

Deel Deze Pagina