PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    ooooh dames ik vind het echt verschrikkelijk hier op "het wachtbankje"
    ik kon het toch niet laten en heb vanochtend een testje gewaagd....die was negatief, donderdag is ook eigenlijk pas 14 dagen na de eisprong maar ik wil het zo graag weten !!:(
    En mijn lichaam neemt me ook in de maling....pijnlijke borsten dan weer wel dan weer niet, drukkend gevoel in de buik dan weer wel dan weer niet.......pffff :(

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50mg geen resultaat
    augustus clomid 50mg geen resultaat
    september clomid 100mg, maandag 12 sept 1e keer follikelmeting
    12 sept 1 eitje 15mm, 13 sept pregnyl
    29 september NOD

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk he, hoe je lijf je voor de gek kan houden. Ik dacht vorige ronde ook beslist dat ik zwanger was, maar bleek het toch niet te zijn. Ik zat toen ook een beetje met de vraag wanneer ik zou testen. Ik heb toen op dit forum een aantal topics gelezen en er zijn toch een behoorlijk aantal vrouwen die pas op NOD of daarna positief testen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus nog :) !

3. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je eindelijk een goed eitje hebt! Ik ga voor je duimen dat je zwanger mag raken!

4. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bonita, dank je wel. als jullie allemaal duimen moet het toch goed komen. Heb jij nu op dit moment ook een eisprong en moet je klussen? of zit je op het wachtbankje, ik weet het even niet meer.

@ Linda, idd het wachtebankje is verschrikkelijk. zeker als je dicht bij je NOD komt.
    maar, zolang er nog geen menstruatie is, is alles nog mogelijk. ik zou als ik jou was vrijdag nog een keer testen.

5. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp

Vrijdag ?? Pfff ik denk donderdag haha

DUIMDUIMDUIM ;)

6. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ach dames wat een spannende tijden weer zeg! Ik leef met jullie mee en duim voor super mooie testen!

7. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo Boeff

denk dat je gelijk heb want volgens mijn ovulatietesten ben ik al vanaf zaterdag vruchtbaar :-S dat zou niet kunnen 5 dagen lang een positieve test haha..

oke wat rot voor je dat je bij clomid zoveel bijwerkingen had
    ik zelf had niet echt veel bijwerkingen wel had ik opvliegers en buikpijn maar niet depri of misselijk..

groetjes niesuhh

8. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hallo Dames,

ik had een vraagje,, ik heb sinds dat ik met clomid bezig ben al buikpijn in me onderbuik.. maandag met me echo was hij 18 a 19 mm en moes die avond ook klussen heb ik gedaan en indd die avond had ik echt extra steken in mijn onderbuik.. maar zelfs hierna tot nu heb ik nog steeds een pijn gevoel in me onderbuik.. alsof ik ongi moet worden.. kan dit betekenen dat ik nog niet mijn eisprong heb gehad. want als je die heb gehad moet je buikpijn toch gelijk wegzijn?

alvast bedankt..
    en iedereen succes !!

groetjes niesuhh

9. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit al maanden aan de clomid en heb nu ook al maanden een zeurende buik.
    niet echt pijn, maar wel een druk.
    mijn eisprong voel ik niet, wel heb ik daarna dus ook nog een druk.
    ik heb dit aan mijn gyn gevraagd, en hij zei dat de clomid alles in werking zet. iets wat het al jaren niet heeft gedaan.
    omdat het steeds bezig is, je eierstokken, je baarmoeder enz., kan het zijn dat je het altijd voelt.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

10. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Beste Marion,

Super dank je voor je antwoord heb ik heel veel aan :)

Dus waarschijnlijk heb ik maandag of dinsdag gewoon mij eisprong gehad (wat de gyn aangaf) maar blijft die pijn gewoon aanhouden want het klopt indd wel ik heb vanaf dag 1 al een ongi pijn en zit nu op dag 15 en het blijft doorgaan het stopt niet.

blijf jij heel je cyclus last hebben van een druk gevoel in je onderbuik?

groetjes

11. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb mijn hele cyclus een druk in mijn onderbuik.
    met menstruatie echt pijn, de eerste dagen van de pillen ook pijn en daarna meer een druk.
    helaas maar ja, het is voor een goed doel

12. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hoi

had net toch voor de zekerheid gebeld met het ziekenhuis..
    en even later belde ze me terug dat sommige vrouwen wel tot 6 dagen na de eisprong pijn kunnen hebben in hun buik (ik heb best hevige pijn) hmm hoop niet dat het telang duurt ik word er gek van

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Niesuhh
    goed dat je toch even gebeld hebt.
    ik duim voor je dat het snel over gaat, want dat je er gek van wordt snap ik heel goed.

14. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Had ik ook inderdaad, bij mij was het na een paar dagen weg, maar ook erg heftig op de dag van de eisprong.

2003 miskraam
    2011 miskraam
    29 september NOD

15. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marion: ik had afgelopen maandag een positieve ovulatietest, dus ga ervan uit dat ik gisteren of misschien vandaag mijn eisprong heb gehad (heb dit keer niks gevoeld). Dus nu is het nog zo'n twee weekjes wachten geblazen!

16. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bonita
    dat is gezellig, dan zitten we samen op het wachtbankje.
    ik heb namelijk gister, vandaag of morgen mijn eisprong. ik voel hem nooit en ook deze keer niet.

17. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan gaan we dit keer echt gelijk op, leuk!

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    kunnen we samen balen van het wachten en vinden dat wachten zo lang is. :p

19. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Ik kan het bijna niet geloven! Maar het is toch echt waar...... zwanger pffffff wat geweldig en spannend allemaal! Na 17 maanden, de eerste ronde clomid 50 mg!!! Ik heb 5 testen gedaan die allemaal zwanger aangeven, dus moet het nu echt gaan geloven!
    Gisteravond gelijk naar mijn ouders gegaan om het te vertellen! Die waren helemaal door het dolle heen, wat ben ik blij dat ik mijn mams nog dat nieuws heb kunnen geven en misschien dat ze toch nog haar eerste kleinkindje in handen kan gaan houden! Wat zou dat ontzettend en superfantastisch zijn!!!!

20. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Gefeliciteerd meid !!! en wat fijn dat je het in ieder geval heb kunnen vertellen aan je moeder, ik hoop voor jullie dat ze er ook van kan genieten samen met jouw.
    Ben stiekum wel een beetje jaloers hoor, vandaag is mijn NOD en gisteravond dacht ik menstruatiepijn te voelen en bij het afvegen (sorry) beetje rozig, heel weinig en misschien ben ik wel té gefocust (had nog net geen loep erbij :)) dus ik dacht het gaat vast gebeuren, heb wel pijnlijke borsten maar heb ik ook wel eens voor de menstruatie. Vanochtend niks.....ik wordt er gék van bah !! laat het dan maar komen....

Maargoed ben heel blij voor jouw, wow toch weer bij iemand gelukt denk ik dan ook....
    Wanneer ga je voor een echo of heb je nog niet gebeld ?

2003 miskraam
    2011 miskraam
    29 september NOD

Deel Deze Pagina