PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he ritini@

ik heb deze maand geen clomid genomen omdat mijn man toch niet optijd zou wezen voor mijn ei sprong.
    nu geloof je het nooit!
    ik heb gewoon deze maand een ei sprong van me zelf gehad!
    is toch niet te geloven. ik kreeg wat buikpijn en ik dacht ik doe gewoon een testje en zal zien. nou jong ik had gewoon een giga dikke streep donkerder dan de andere streep niet te geloven toch.
    nou dat vond ik wel even heel bijzonder jeuh!!!

liefs

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Sunlight,wat fijn dat je een eigen eisprong hebt!!
    Moet echt een goed gevoel geven.Ga je er deze keer ook voor?
    Stel je voor dat het raak is,..hoe mooi zou dat zijn!

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey myuna,

ja idd nog ffies wachten... maar vast niet lang meer want ik heb al rugpijn enzo, dus denk wel dat het eraan zit te komen!!! gister laatste primolut genomen...

pfff die rotpcos ook, balen hoor meid, maar aan de andere kant, je krijgt nu wel hulp dus ook meer kans!! :)
    hoezo mag je pas na 4 weken terugkomen?? of zijn de uitslagen dan pas binnen?? nou, ben wel heel erg benieuwd hoor meid!
    succes in ieder geval,

groetjes

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey sunlight!!!

jeetje, da's bizar!! haha, nu ga je vast ff niet meer met clomid beginnen denk ik zo ?? ;)
    wel toppie, was je man wel thuis toen je de eisprong had, of nog net niet?? maakt het allemaal wel weer extra spannend meid!!
    ik had vorige week zondag ook iets "bijzonders" ik zat lekker in de tuin en mijn man zegt ineens: kijk nou, er vliegt daar een ooievaar!! ( dat zie je bij ons echt werkelijk waar nooit, heb er behalve in de dierentuin nog nooit een gezien!!) en hij bleef maar rondjes boven ons huis vliegen, steeds een stukje hoger! ik keek mijn man aan en zei: haha, dit is misschien een teken! vond het erg bijzonder!! wie weet komt die ooievaar toch nog weleens een kindje bij ons brengen ;) heb me trouwens gister wel weer op zitten te vreten over die sietske h, pffff je hebt echt mensen en je hebt fietsbellen hoor en zij hoort echt bij de laatstgenoemde... nou, ik ben benieuwd meid, ik hoor graag weer van je,

kuskus :)

5. patricia20024

20 apr 2011
    5
    0
    0
    nagelsyliste
    almere
    heey sunlight

ik heb ook pcos en kreeg hiervoor ook clomid ik zou als ik jou was wel clomid blijven gebruiken anders ontreggeld alles zich weer ik had namelijk ook wel eens zelf een eisprong maar niet elke maand en je moet ook niet op geven ik slikte al bijna een jaar elke maand clomid en gaf de hoop langzaam op tot ik net voor de kerst december 2010 een positiefe test had ben nu 23 weken zwanger succes meid en niet opgeven het komt goed

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he famke, (he meisje)

ja ik vond het ook heel erg bijzonder.
    ja we waren nog aan het twijfelen of we wel of geen clomid zouden nemen. we dachten misschien is hij wat eerder thuis dan kon het nog. maar uiteindelijk toch maar gekozen voor een maandje zonder hormonen. en toch dan een ei sprong krijgen nou dit was voor mij echt helemaal fantastisch. en ook nog omdat mijn man dus wel thuis was op het moment dat ik mijn ei sprong had. ik had namelijk dag 19 een ei sprong ipv dag 17 en mijn man kwam op cyc;us dag 17 snachts thuis. dus het kan maar daar ga ik niet vanuit.
    en we hebben ook niet gericht gevreeen.
    deze maand hadden we gewoon even een rust maand.
    lekker vrijen als we dat zelf willen. nou is dat zowiezo wel regelmatig maar het werd toch weer een verplichting omdat je weet dat het eingelijk moet hahaha.

meid wie weet brengt die ooievaar jou een beepje.
    hier hebben we wel vaak ooievaren maar die brengen mij niet zo snel een beeb dus misschien ben jij nu 1 van de gelukkigen waar hij wel 1 gaat brengen.
    ik hoop het weer niet voor je;) als je begrijpt wat ik bedoel. haha.

ja die sietske het is nog niet te geloven. 4 kleine beepjes in koffers duwen. ik heb de uitslag van gister van de zitting nog niet gehoord dus zal zo even op het nieuws kijken.
    ze zal vast in de war wezen, want dan kan je als moeder toch niet je kind aan doen lijkt mij. maar ja zoals ik al zei weet niet wat er met haat is. maar daarom is het nog steeds wel verschrikkelijk wat ze gedaan heeft laat dat duidelijk wezen.
    ze heeft denk ik goeie hulp nodig.

liefs en dikke knuffel van mij

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hey sunlight,

ik vind het echt toppie voor je hoor van die eisprong ( zie je nou dat het allemaal wel werkt als ik niet meer voor je hoop ;) het neemt nu zelfs extreme vormen aan, gewoon een eisprong uit jezelf.... nu ga ik nog minder voor je hopen dat je zwanger bent :) hahaha)

jullie vaak ooievaars?? haha, hier zie je die gewoon echt nooit!!!
    hoop in ieder geval maar niet voor me dat die ooievaar een beebje komt brengen ;) misschien doet ie het juist wel dan...

vanmorgen vertelde mijn vriendin mij in het geheim dat ze zwanger is!! ik vind het onwijs leuk voor haar, niet eens 1 vleugje jaloezie, ik ben zo blij voor haar en het is echt oprecht, ze vond het wel lullig voor mij, maar heb dat gelijk de kop ingedrukt.... ze is nog maar 7 weken en had een echo fotootje, zo leuk... hihi
    maar hopelijk gebeurd dat ons niet :D

nou meid, succes weer en we babbelen snel weer verder

kuskus

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps, fijne paasdagen! ga je nog wat leuks doen?? wordt volgens de voorspellingen errug mooi weer!!

kus

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    @Riniti,mocht na 3 wkn terugkomen maar hadden geen plek.Daarom zijn het er nu 4.Heb nu wel een menstruatie gekregen,ineens uit mezelf.Maandag naar gyn geweest en m'n 2e behandeling bij de acupunctuur,...en dinsdag spontaan een menstruatie.Dus of de acupunctuur werkt of m'n gedachten hebben de knop omgezet.

Wat grappig van de ooievaar,..wie weet!!
    Wat leuk voor je vriendin,...wel lief van je vriendin dat ze zo aan je denkt!Hoe is er verder met je?Al een menstruatie?

@Sunlight, zo super van je eigen spontane eisprong!Gaan jullie de volgende ronde dan ook afwachten?Of toch starten met de clomid?

Iedereen fijne Pasen,...ff lekker een paar daagjes vrij.Met dit wee helemaal lekker!!

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja echt ik zie elke week wel 2 van die beesten vliegen.
    oh wat super dat je vriendin zwanger is.
    ja bij sommige mensen heb je het gewoon dat je niet jaloers bent. zo is mijn buurvrouw zwanger ik ben echt zo blij voor haar vind het helemaal super hihi.

ik heb nog geen plannen voor de paasdagen jullie wel?

liefs

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee ik begin volgende maand met de clomid. we wachten gewoon weer af misschien heb ik nu gewoon de rest van mijn leven een eigen ei sprong dat zou helemaal super wezen natuurlijk nou ja we moeten maar afwachten.

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hoi dames!

Nou er zit bij ons allemaal toch een beetje schot in de zaak! Zelf ongesteld worden, spontane eisprongen, ooievaars... :D

@sunlight Ben zo benieuwd of jullie misschien toch per ongeluk raak hebben geschoten op je spontane ei!

@riniti Al ongesteld?

@myuna Haha! Zijn we allebei op eigen kracht ongesteld geworden! :D

Ik had toevallig afgelopen zaterdag dat een goede vriendin die ook veel moeite had om weer zwanger te worden die vertelde dat ze zwanger was. We waren allebei al lang bezig en was fijn dat we elkaar beetje konden steunen, dus ze voelde zich zo klote dat ze zwanger was! Had het alleen nog aan haar moeder verteld en daarna aan mij, ze moest helemaal huilen dat zij wel zwanger was en ik niet. Ze hoopte het meer voor mij dan voor zichzelf (ze heeft al 2 kindjes). Wel lief dat ze zo reageert, maar ik was ook echt blij voor haar! Zij werd wel normaal ongesteld, dus elke 4 weken weer drama als ze op de wc zat... Echt zielig. Als wij nu ook allemaal snel zwanger worden, zijn we lekker samen met onze vriendinnen zwanger! ;) Mijn vriendin had het al over uithuwelijken van de spruiten! :D

Allemaal een heel fijn (lang) weekend! Geniet er lekker van!

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    haha ga daar maar niet vanuit!!

liefs

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo meiden wat is het hier rustig.
    is het te mooi weer om hier op het forum te kijken?
    hoe is het met iedereen?

zijn er al weer wat bevorderingen of staat alles stil?
    hier nog vier dagen tot mijn nieuwe cyclus dus we wachten af.
    ik had vannacht erg last van ongi krampjes en dacht dan ook echt dat ik ongi ging worden maar helemaal niks.
    heb 19 april ook pas een ei sprong gehad dus op zijn vroegst word ik zaterdag pas ongi.
    ook heb ik gigantisch last van mijn (.)(.)
    heb echt last van stuwing zo voelt het.
    dus ik weet niet wat dit allemaal is. maar misschien is mijn cyclus weer in de hobbel. we kunnen niet meer dan afwachten.

leuke paasdagen gehad iedereen?
    wij hebben een lekker paasbrunch gehad bij schoonouders was wel lekker om met pasen lekker in de tuin te eten heerlijk.

nou hoor snel van jullie meiden.

liefs en knuffel sunlight

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    goedemorgen dames!!!

jeetje wat een drama, om maar gelijk met de deur in huis te vallen haha ;).... onze laptop is even naar de laptopdokter ;) dus kon niet reageren... heb zaterdag met alle macht geprobeerd met mijn mobiel hier iets te plaatsen, maar het lukt gewoon niet!! :x had een heel bericht van 10 kantjes getypt en het word op de een of andere vage manier niet geplaatst... toen dacht ik nog een keer proberen... maar helaas, dus vandaar mijn late reactie ( heb hier gelukkig even een computer, ga gelijk helemaal los :))
    maar om even op mijn verhaal van zaterdag terug te komen.... IK BEN ONGESTELD GEWORDEN YEAH!!!! ben dus afgelopen maandag met spuiten begonnen en dat gaat me eigenlijk hartstikke goed af! dus ik moet nu a.s maandag terug naar het ziekenhuis en dan word mijn verhaal weer vervolgd :D
    maar sunlight, spannend voor jou zeg! ben errug benieuwd! het zou toch wat zijn he, toch zonder clomid zwanger geworden, dan is mijn verhaal van mijn vorige zwangerschap nu jou verhaal :) maar je zal begrijpen dat ik niet voor je hoop ;) want dan gaat het waarschijnlijk weer de verkeerde kant uit!
    tsjonge jonge, wat een lekker weer ineens he?? nou meiden, tot snel weer, ik kan dus wel meelezen ( via telefoon) maar niet reageren... dus het kan wat langer duren, maar schrijf alles gewoon op, ik kom er later op terug ;) ( als ik weer ergens achter een computer kan kruipen) hihi... tot snel weer allemaal

kus riniti

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden,

ik heb vanmorgen getest en wat denken jullie?
    zien jullie ook een streepje?
    ik kon mij natuurlijk weer niet inhouden dus zit nog maar op 11 dpo dus eigenlijk wat te vroeg maar ik zie wel streepje jullie ook?

misschien toch nog zwanger zonder clomid!:D

liefs

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Sunlight Ik zie ook een streepje!!! Heel dun, maar er is wel iets! Zou het dan toch... Spannend hoor!! ;)

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    saar@ nou idd dat denk ik dus ook zou het dan toch?
    ik vind het zo spannend. ik hoop zo dat het doorzet en dat het een plak beepje is.
    oh wat is dit weer spannend. het is de tweede keer maar ik vind het weer giga spannend hoor. zo de juh wat spannend hihi

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ik zie zeker nog een streepje!!! oei spannend, wanneer ga je weer testen?? ben benieuwd en hoop niks voor je hihi

kuskus

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    anders ff zo'n extra gevoelige test doen misschien?? oehoe ben helemaal zenuwachtig voor je!!

Deel Deze Pagina