ik ben zwanger!!!!!! morgen zou ik gaan beginnen met de eerste keer clomid. vandaag heb ik even een test gedaan. Voelde me niet helemaal lekker, alles smaakte bitter en ik was veel moe, maar mijn lichaam hield me wel vaker voor de gek. Maar ik heb gewoon een positieve test in handen!! Daarna nog 1 gedaan en ja hoor, allebei positief! Ben zooo blij!!! Nu hoef ik niet meer in de mmm.
Hallo dames, Ben ook even afwezig geweest, maar hier ben ik weer! @Boefff: wat spannend, 2 of 3 eitjes voor jou! Hopelijk groeien ze goed door en mag je snel pregnyl zetten! @Marion: nog op het wachtbankje: spannend hoor!! Succes met wachten! @andere meiden: succes in het stadium waarin jullie zitten! @Debster: Wij zitten idd redelijk gelijk! Ik had zelf op internet als uitgerekende datum 3 mei berekend. Toen zette mijn fert.arts me op 5 mei en gisteren met de echo zei die echoscopiste dat ze me 1 dag eerder ging zetten, op 2 mei. Dus iig ergens begin mei! Gister met de echo was het heel leuk! Die kleine was flink gegroeid! 13 dagen geleden was ie nog 9,61 mm nu was ie al ruim 28mm! En het hartje weer zien knipperen en ook bewoog ie! En hij stak zelfs nog z'n armpje naar me op! Was echt super! Alleen jammer dat mijn man dit keer niet mee kon... Maar mijn zusje was mee en die vond het ook geweldig! Volgende week ga ik naar een ander ziekenhuis hier iets dichterbij. Dan krijg ik daar een intake. Hopelijk gaan ze dan ook weer een echo doen! Dat zou leuk zijn!!! Alles goed verder met iedereen?
Haii dames!! Alweer een tijdje afwezig geweest.. Maar gaat heel goed 20ste heb ik mn echo consult en hoogstwaarschijnlijk zal ik de geslachten weten!!! Ik word wel zwaarder met de dag en snel moe vandaar ben ik niet zo vaak online.. Riniti mooie buik heb je!! Ben een beeetje grieperig deze dgn dus lekker thuis gebleven om goed uit te rusten, gelukkig heb ik geen koorts gekregen ofzo het is steeds niezen en neussnuiten ik had ook de laatste week veeel last van hoofdpijn echt vervelend tis nu wel gelukkig minder.. Saartje en boeff hoe is het met jullie? Ik las goed nieuws bij jou boeff!! Ben benieuwd!! Saartje jammer van je misselijkheid ugh hopelijk gaat het snel voorbij!! Hoe ging je echo?? Heb je eenling of tweeling natuurlijk is allebei een zegen!! Sorry had niet veel bijgelezen teveel paginas hahahah knuffels voor iedereen! Liefssxx
Hey Dinsje, Vervelend joh dat je ziek bent en zo moe... Wel goed om jezelf en de 2 wondertjes denken he!! Mijn echo was echt super!! Frummeltje was heel goed gegroeid in 13 dagen van 9,61mm naar ruim 28mm. En hij bewoog ook al en stak zelfs zijn armpje naar me op alsof ie naar me wou zwaaien! Het andere vruchtzakje was nu nergens meer te vinden, die is waarschijnlijk platgedrukt door Frummel. Dat gebeurt meestal als het in zo'n vroeg stadium mis gaat. Maar nu kan ik me goed op deze kleine jongen of meid concentreren! Ik ben nu wel weer gewend aan het idee dat het er toch 1 is. Heel stom dat je dan toch een beetje op 2 hoopt. Dat komt gewoon omdat je je probeert voor te stellen hoe het dan met 2 zal zijn, en dan denk je er zoveel over dat het echt lijkt te worden. Maar ik ben natuurlijk kei blij met deze ene frummel! Waarschijnlijk voor mij ook wel beter, heb al niet zo'n toffe gezondheid... Tweelingzwangerschap is toch weer een stuk zwaarder, maar daar hoeven we jou niks over te vertellen!
ja bizar he.... het leukste was nog dat mijn vriendin ook nog eens bij de vk vandaan kwam en toen kreeg ik te horen dat mijn vriendin 1 dag voor mij en mijn schoonzusje uit was gerekend!! hoe bizar kan het zijn! uiteindelijk belde mijn schoonzusje ( die net als ik 19 februari was uitgerekend) op 9 februari dat ze haar zoontje had gekregen ( niet spontaan maar opgewekt omdat haar vorige bevalling nogal hel was geweest en zij was extreem bang voor de bevalling dus mocht een datum kiezen zeg maar) maar het ergste was nog dat ik beneden kwam ( diezelfde avond--> 9 februari) en dat mijn vriendin belde dat ze ook bevallen was!!! dat was zo raar voor mij... ineens was ik nog maar in mijn uppie zwanger, terwijl ik een dag ervoor nog lekker naar de stad was geweest en de ikea etc, toen durfde ik die eerste dagen ineens helemaal niks meer te ondernemen... ik dacht, je ziet maar nu zijn hun ineens al bevallen!!! ik ben zelf uiteindelijk de 27e bevallen, dus er zitten toch nog ongeveer 3 weekjes tussen! maar het tegelijk zwanger zijn met mekaar vond ik helemaal geweldig!!! da's ook wat van je zoontje! echt bizar!! gelukkig dat het goed is gekomen.. ben benieuwd of je wens uitkomt!! laat je het ons wel weten als je het weet?? ik vind het iedere keer weer zo spannend als iemand het geslacht wil weten, hihi.. nou doei doei liefs riniti
hey dins!! ja gaat redelijk goed,, wel rustig aan maar dat is niet erg.. had eergister 2 eitjes van 14mm en moet morgen weer terug dus hoop dat ze lekker doorgegroeid zijn liefs
hoi hoi oeh spannend voor jou dan vrijdag!!! ik ga voor je duimen!!! ja beeb zien was weer helemaal geweldig!! ik voel het nu ook echt al duidelijk, afgelopen zaterdag kon mijn man het ook voor het eerst voelen, zooo bijzonder!!! vakantie was heerlijk, nu morgen weer werken... krijg ik waarschijnlijk weer een beetje rust van thuis loop ik altijd te rennen en te vliegen! ik keek in mijn agenda en zag dat ik nog maar 10 weken hoef te werken na deze week, best een lekker vooruitzicht ook weer, hihi, wat gaat het allemaal hard zeg deze zwangerschap!! nou meid, ben benieuwd voor jou vrijdag xxxx
wouw, dus jij zit op het wachtbankje marion??? dat heb ik ff helemaal gemist!!! wat spannend joh, duim, duim, duim.. wanneer mag je testen??
heeeey dinsje!!! thanks balen dat jij niet lekker bent... mijn vriendin heeft vorige week ook te horen gekregen zwanger van een tweeling te zijn, echt grappig!! hoe hebben ze trouwens op je werk gereageerd??? ben je trouwens al met je verlof bezig geweest??? ik weet niet of dat overal zo is, maar bij ons schijn je langer zwangerschapsverlof te krijgen als je een 2ling hebt gekregen, moet je maar ff goed uitzoeken ( zodat ze het dalijk niet door je neus heen boren omdat je het niet weet!) nou meid, beterschap, liefs riniti
Hey Marion, aangezien we samen op het wachtbankje zitten, moet ik toch maar even snel een berichtje typen... snel gaat het he? Ik weet ook niet goed wat ik moet denken. Mijn temperatuur is na de eisprong echt flink gestegen, maar gisteren en vandaag (5DPO en 6DPO) weer gedaald tot op de waarde van voor de eisprong. Vraag me af of dat een innesteling kan zijn, of dat het weer een of andere gekke actie van mijn lichaam is! Wanneer is jouw NOD? Die van mij waarschijnlijk op dinsdag 11 oktober. Spannend he?
volgende week ik heb als het goed is vorige week dinsdag/woensdag een eisprong gehad. ik heb nu alleen zoiets ik wacht tot donderdag/vrijdag, dan weet ik zeker dat ik safe zit, maar misschien kan ik me eerder al niet inhouden. ach, ik ga me gewoon op mijn werk storten en er niet te veel aan proberen te denken (al werk ik met kinderen dus dat zal soms wel lastig zijn )
ik heb mijn temp niet bijgehouden dus daar weet ik niks van als het goed is heb ik woensdag mijn nod, maar dat kan ook donderdag zijn. ik zit er dus over na te denken om pas donderdag of vrijdag te testen.
ik heb een ei van 18mm nu nog 1 dagje puregon spuiten en dan morgenvroeg de pregnyl dus kan ik ook eindelijk weer op het wachtbankje spannend zeg!! liefs