PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hoi mexxgirl26

Ow dat heb ik ook allemaal ik mag dinsdag pas testen.
    Maar ik heb gisteren al getest en hij was negatief :(
    gefeliciteerd !!

2. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hoi Marion83

Zal ik doen !! dank je :)
    jij ook succes !! wanneer mag jij testen?

3. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Zaterdag was mijn nod en op dinsdagavond had ik een heeeeel licht streepje. De woensdagochtend geen streepje en middag 2 testen tegelijkertijd met allebei een streepje. Dit waren met kruidvat testen. Dezelfde woensdagmiddag testte ik met cb niet zwanger.

Die kv testen van 2 voor 5 euro zijn het meest gevoelig al voor je nod.

4. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik probeer te wachten tot vrijdag.
    mijn NOD is waarschijnlijk woensdag of donderdag
    dus nog een weekje wachten.

5. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Ow echt ik heb gisteren 5 dagen voor NOD met een CB test gedaan..
    Ik ga het maandag dan met zo goedkopen van de kruitvat doen 5 euro 2 in 1 pak.. wel raar eerst positief dan weer negatief met cb nega en kv posi . ken je nagaan wat het scheelt he !!
    dus er is nog hoop voor me :p

dank je groetjes

6. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

ik ga voor je duimen!!! :) ik mag dinsdag testen eigenlijk dus we zitten allebei op het wachtbankje :) spannend!!

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    spannend zeg marion en niesuhh, kga voor jullie duimen!! ik zit sinds vandaag ook op het wachtbankje,, dus hopelijk binnekort een hoop positieve testen:D:D

liefs

8. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Haihai,
    Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor 1e follikelmeting van deze ronde, zit pas op cd 9 maar we zaten een beetje met het weekend er tussen er waren mooie eitjes te zien maar nog klein 9 a 10mm dus nu moet ik dinsdag terugkomen.
    Ze heeft me verteld dat we dit zo 6 rondes doen en als ik niet zwanger wordt dan ga ik naar de fertiliteitsarts om te kijken voor een andere optie.
    Maar laten we hopen dat ik voor die tijd zwanger ben....:)

2003 miskraam
    2006 dochter Lorena geboren
    2011 miskraam
    juli clomid 50mg geen resultaat
    augustus clomid 50mg geen resultaat
    september clomid 100mg geen resultaat
    7 oktober cd 9, 2 eitjes van 9 a 10mm

9. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ben druk aan het duimendraaien !! :D

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2270 bonita, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    @ saar: wat vervelend dat je zo'n nare dromen hebt! Hopelijk slaap je vannacht beter!

@ boeff: spannend, jij ook op het wachtbankje! Ik duim voor je!

@ marion: zou heel goed kunnen dat je zwangerschapsklachten hebt, maar kan net zo goed zijn dat je lijf je voor de gek houdt, niks van te zeggen helaas!

@ mama van lorena: wat fijn dat er al eitjes te zien zijn, hopelijk zijn ze volgende week al goed gegroeid. Mijn fertiliteitsarts zei laatst dat ze met 2 mm per dag groeien, weet niet of je dat al wist (misschien is het info die al bij iedereen bekend is, maar ik wist het niet haha).

@ iedereen: ik had vanochtend weer een temperatuurstijging en wel hoger dan ooit tevoren in deze cyclus. Ik heb me niet kunnen bedwingen en toch alvast een test gedaan. Uiteraard negatief. Maar nu las ik hier op het forum dat veel meiden ontevreden zijn en laat testen met de zwangerschapstesten van zwanger en kids (de normale dipsticks). Dus ik hou hoop. Kunnen jullie mijn temperatuurkaartje trouwens zien in mijn handtekening? Heb geprobeerd het erin te zetten. Iemand die weet of het er goed uitziet?

Edit: ik zie het al, ik heb iets verkeerds geplakt in mijn handtekening. Kijken of ik het kan oplossen.

11. mama van Lorena

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ja wist ik wel maar de echo is natuurlijk het zekerst !!
    Ik zie trouwens niks van de tempkaart, moet dan inloggen op een andere site....

12. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zie je hem nu wel?

13. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    je temp kaartje ziet er echt heel goed uit bonita!! misschien ben je te vroeg geweest met testen! ik duim voor je!!

liefs

14. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bonita, ja ik zie hem, maar kan je er verder niks over vertellen.
    ik houd mijn temp helemaal niet bij.

@ mama van Lorena, fijn dat er al eitjes te zien zijn, ik duim voor je dat ze dinsdag groter zijn.

ik heb vandaag erg veel stralingspijn van m ijn buik naar mijn zij en lies aan de linkerkant.
    ik word zo ontzettend gek van mijn lijf. ik heb geen idee wat het me nu wil vertellen.

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    yep, bij allebei de zwangerschappen hele bizarre dromen, niet alleen over dat het mis gaat maar ook gewoon over rare dingen die bij vrienden gebeuren en op het werk de meest bizarre dingen... hoort echt bij het zwanger zijn....

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey!!

ik heb mijn eisprong gehad:D van morgen een knal positieve test en veel buikkrampen.. ook was mijn temp gestegen naar 37,1 terwijl hij normaal 36.4 is dus het worden nu 2 spannende weken voor mij:D

liefs

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    het enige wat ik heb gehad zijn die steken in mijn onderbuik... voor de rest niks van deze dingen, ja die afscheiding heb je ook erg als je zwanger bent, maar weet eigenlijk niet of ik dat toen ook al zo erg had.. succes met wachten meid, ik duim voor je!!!

xxx

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    meiden, zoals eerder beloofd, hier nog mijn echofoto´s van de 20 weken echo!!

Bekijk bijlage 188764

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

Deel Deze Pagina