Net in het ziekenhuis geweest, 1 eitje van 15 bij 16mm wilde me donderdag nog een keertje zien dus we wachten nog even af....
wat fijn!! dan is je eitje bijna groot genoeg! @marg, gefeliciteerd!! @marion, spannend zeg, hoop voor je dat het niet doorbreekt en je gewoon lekker zwanger bent liefs
Ja leuk he!! Ben nu echt best ziek ervan en dan is het wel fijn als je dat beepje zo zijn best ziet doen. Dan weet je tenminste waarvoor je het doet! Mijn man vond het ook echt helemaal geweldig! Hopelijk wordt het nu ook voor hem allemaal wat echter. Jaaaaaa wij willen weten wat het wordt!! En jullie mogen het ook allemaal weten! @Debster: Nee, ik heb geen 12 weken echo denk ik. Wij willen de nekplooimeting niet laten doen. Is toch maar een kansberekening en willen toch geen verder onderzoek. Ik wil het kindje sowieso houden, het liefst gezond natuurlijk, maar alles is welkom. Dus daarom krijgen wij die denk ik niet. We hebben wel al een 20 weken echo gepland staan op 12-12 (om half 12, hihi! ) Ik zit er wel over te denken om een echo in te plannen om voor het geslacht te kijken. Weet iemand wanneer kun je die het beste doen? Rond 15/16 weken ofzo?
Ja, zou ik wel heel blij mee zijn als ik naar de vk kan! Lijkt me toch wat persoonlijker en gewoon wel fijner. Jouw tempkaartje ziet er volgens mij wel goed uit hoor!! Ik ben echt heel benieuwd!! Morgen dus mss weer een test voor jou, nou ik ga alvast duimen hoor meid!
@Linda: spannend, donderdag ws pregnyl spuiten dan voor jou!! @Marion: wat vervelend he die onzekerheid! Ik hoop ook dat het niet doorzet en dat je zwanger blijkt te zijn!! Je voelde je dit keer wel ook heel anders na je eisprong... dus ik heb wel hoop hoor! @Marg: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
kan je de test ook 's middags of 's avonds doen of is het beter om toch gewoon morgenochtend te doen????
Ik had 11 dagen dpo al een hele lichte streep met de kruidvat.. en het was na mn werk (18.00) kan dus best Wanneer is je nod?
Mijn temperatuur is vandaag drastisch gedaald... naar het gemiddelde van voor de eisprong. Vandaag ook de hele dag krampjes en flink hoofdpijn. Ik verwacht dus dat ik vandaag nog of morgen ongesteld word. Ga nu even op de bank liggen, kijken of de hoofdpijn wegtrekt.
mijn NOD is waarschijnlijk morgen of donderdag, maar ik heb al 2 dagen krampjes, gister iets bloedverlies, daarna helemaal niks meer. zelfs geen roze afscheiding meer. dat heb ik ruim een week gehad. vandaar dat ik me dus afvraag of ik anders vanavond een test zal doen.
ik heb geen idee of dat goed nieuws is. ik krijg echt mixed signals van mijn lijf. misschie als mijn man vanavond thuiskomt.
Zolang je nog niet ongesteld bent is het altijd goed nieuws, en wat betreft de afscheiding hoor je veel vrouwen die een klein beetje roze afscheiding hebben na innesteling.. ..
als ik je een tip mag geven... kijk ff op rainbow creation ( google) in oirschot.... denk dat je dan niet meer twijfelt die vrouw is echt goed en niet zo duur, heb heel veel zitten zoeken op bellypaint maar vond haar echt het beste!!! en een hele gave website, als je zelf ideeën hebt kan je die naar haar toesturen ( heb ik gedaan) en dan zegt zij of ze het kan maken of niet, maar ze heeft ook zat gave dingen op haar site staan, ik ga samen met mijn vriendin en die laat een bodypaint doen, tuurlijk stuur ik je een pb'tje, ps die vrouw maakt trouwens ook hele mooie foto's!!! xxxx
haha, echt grappig, ik zit nu verder te lezen en zie dat jullie allemaal nieuwsgierig zijn naar de bellypaint, dan krijgen jullie gewoon allemaal een pb'tje van me, gaat helemaal goedkomen hihi kuskus
haai, nee, zij adviseerd rond de 30-35 weken, maar als ik ga ben ik 26 weken zwanger, ik had wel langer gewacht als ik alleen zou gaan, maar mijn vriendin is dan al 35 weken zwanger, dus anders kunnen we niet meer samen gaan, en mijn buik groeit toch best hard ( het is natuurlijk de tweede dus gaat toch wat sneller) maar komt goed met die pb hoor
Hi, Nee 12 weken echo heeft niks te maken met een nekplooimeting hoor, ik doe dat ook niet maar krijg toch weer een echo met 12 weken en bij me vorige zwangerschap ook... Dan heb ik geluk En de 20 weken echo ja weet ik niet wanneer die is, maar loop jij niet in het ziekenhuis dan? ik loop in het ziekenhuis en volgens mij gaan ze bij elke controle een echo doen?... En de 20 weken echo word bij mij extra uitgebreid gedaan vanwege dat ik die provera en clomid heb geslikt (terwijl ik al zwanger was)...pfff hopelijk heeft dat geen schade aangericht. Dus jij kan je nieuwsgierigheid niet bedwingen en wil al met 15-16 weken gaan kijken? haha nee ik kan het wel volhouden tot de 20 weken hoor haha.
huh?? geen 12 weken echo??? die hoort er gewoon bij hoor meid, da's een gewone echo die altijd gedaan word ( tenzij je het niet wil) net als de 20 weken echo!! wij wilden ook die nekplooimeting niet maar hebben ook gewoon die 12 weken echo gehad en bij de oudste ook, het kan wel zijn omdat je nu meer echo's hebt gehad dat ze de 12 weken echo misschien overslaan ofzo, maar in principe hoor je di gewoon te krijgen!!! dus informeer nog ff goed altijd leuk om je beeb weer een keer extra te zien, toch?? volgens mij kan je die echo voor bepaling van het geslacht rond week 15 doen!
Heb mijn eerste echo gehad hoor vandaag met 5 weken en 1 dag. Er was een vruchtzakje te zien, zogenaamde zwangerschapsring in de baarmoeder. Verder nog niks te zien, maar dat zei de gynaecoloog al van te voren. Mag nu over 2 weken weer terugkomen __________________
tsjee, marion, wat spannend, respect voor jou dat je niet hebt getest hihi, maar na al die tijd niet zwanger zijn kan ik me er ook wel iets bij voorstellen... ik had op het laatst gewoon angst om te testen! ben errug benieuwd en linda, fijn dat er bij jou ook wat schot in de zaak zit!!! en marg, gefeliciteerd met je zwangerschap!