PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    riniti, idd die angst, die heb ik ook.
    wat als het negatief is.
    dat zou een klap zijn.
    maar als mijn man straks thuis is dan zal ik het met hem overleggen. ik zit nu toch wel te denken om het gewoon te doen. (met instemming van mijn man)

2. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    toch niet naar mijn eigen advies geluisterd en er net een testje tegenaan gegooid.
    maar helaas. hij was negatief, maar zolang ik nog niet ongi ben kan er nog van alles gebeuren.

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion,wat vervelend dat je steeds zo in onzekerheid zit.Flink balen dat er nog geen positieve test is,...maar zolang je ongi er nog niet is!!

Saartje,fijn om beep te zien spartelen hè!
    Weet je waar die misselijkheid goed voor is.Nog heel even volhouden.De 12 wkn grens komt er aan!

Riniti,leuk zo'n bellypaint!Ben ook nieuwsgierig!Zal eens op die site kijken voor ideetjes.we weten al precies hoe/wat qua kamertje.Het thema is bos.Heb al veel leuke accessoires gekocht.Kan niet wachten tot ik kan beginnen!!

Trijntje,ja ik heb ook de 24e de echo!Ben ook zoooo benieuwd!Eindelijk m'n kindje weer eens bewonderen!
    Hoe is het met jou?

Marg,gefeliciteerd!!

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ai meis, da's echt kl#te :x maar idd, zolang je niet ongesteld bent.... wie weet, maar ga er nou niet teveel van uit anders is de teleurstelling dalijk ( als je niet zwanger bent) wéér zo groot... stel nou dat je dalijk wel zwanger blijkt is het dubbel zo leuk! hou je taai meid, ik duim nog steeds voor je!

knuffie

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meiden,

@Riniti & Debster: Ja, het loopt nu bij mij allemaal een beetje rommelig. Het eerste zkh zei dat ik bij de gyn onder controle moest blijven ivm mijn trage schildklier en medicijnen die ik daarvoor gebruik.
    Toen ging ik naar het andere zkh (ook op aanraden van het 1e zkh) en die hebben bloed geprikt en als ik geen antistoffen tegen het schildklierhormoon aanmaak, dan mag ik gewoon naar de vk. Als ik wel die antistoffen heb, moet ik alsnog naar het zkh voor de controles.
    Maar goed, ik heb nu idd al 3 echo's gehad, en sprak gisteren met die bevriende vk en die vroeg wanneer die echo was waarbij ze mijn uitgerekende datum hebben gezegd (van vorige week), toen was ik 9w5d en dat was volgens haar ver genoeg voor een betrouwbare meting. Dus ik denk dat ik geen termijnecho meer krijg, dat ze die echo als (een vroege) termijnecho rekenen. Wel jammer, het liefst zou ik elke dag even kijken!! ;)

@Marion: He meid, wat balen dat die stomme test negatief was... :( Maar mijn eerste was dat ook, terwijl ik wel zwanger was! Ben je inmiddels ongi geworden? Anders blijf ik duimen voor je hoor!!

7. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Hoi Marion,

Ik ben maandag helaas weer ongesteld geworden en vandaag moet ik alweer beginnen met mijn 2de ronde clomid..
    Ik hoop echt dat je nog een positieve test in je handen krijgt deze week, en zo niet kop op !! en door naar de volgende ronde

Iedereen succes

groetjes

8. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nog steeds niet

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    aha, oke, ja dan denk ik niet dat je die nog krijgt idd...
    maar je hebt de afspraak voor de 20 weken echo ook al staan?? leuk als je naar de vk mag, echt veel gezelliger als het ziekenhuis! wil je uiteindelijk wel in het ziekenhuis bevallen of lekker thuis?? of weet je dat nog niet?? nou, spannend allemaal weer hoor!

10. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    bonita, hoe is het met jou?
    ongi geworden of nog niet?

11. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet het nog niet. Ik was er al helemaal op ingesteld om in het zkh te moeten bevallen, en nu hoeft het opeens mss toch niet! Heel maf, even omschakelen. Maar ik denk dat als alles gewoon goed gaat met de zwangerschap dat ik wel liever thuis wil bevallen.
    Ja, de 20 weken echo staat al!! :D Kan echt niet wachten!! :)

12. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Nog een weekje saar en je hebt de grens gehad! Hoe fijn is dat! Gaat alles goed verder? En wanneer heb je de 20 weken echo? jij wilde toch ook weten wat het is he? :D

13. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey Dus nog niet ongesteld of voortekenen?? je maakt het wel spannend misschien morgenochtend een testje met ochtendurine??

14. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nog steeda niet ongi.
    en de krampen die ik de afgelopen 2 dagen heb gehad zijn veel minder vandaag.
    ik ga nu echt wachten tot vrijdag.
    dus morgen geen testje.
    als ik morgen niet ongi ben, dan vrijdag ochtend met ochtendurine een testje.

15. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Nou je houdt het inderdaad nog spannend, ik duim nog steeds dat de ongi wegblijft en dat je zwanger bent :) maar kan me voorstellen dat je gék wordt van de onzekerheid.

XX

16. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marion: ik ben inderdaad ongesteld geworden. Wat dat betreft kan ik dus prima op mijn temperatuur vertrouwen!

Vandaag overleg gehad met de fertiliteitsarts. Ik had een perfecte eisprong gehad, zei ze (kon ze uit de progesteronwaarde halen). De Clomid 100 mg slaat dus aan en ik mag nu nog 5 maanden Clomid 100 slikken zonder enige controle. Ben wel blij om te horen dat mijn lijf het dus blijkbaar toch kan, een eitje laten springen!

17. mexxgirl26

mexxgirl26 Actief lid

12 sep 2011
    115
    0
    0
    verpleegkundige in de psychiatrie
    provincie utrecht
    Iemand ervaring met een echo bij 5 weken zwangerschap? Wat was er bij jullie te zien toen? Is een zwangerschapsring/vruchtzakje van 4 mm normaal bij 5 weken of hoort het dan groter te zijn?????

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn is dat he, om te weten.
    wel vervelend dat het deze maand niet is gelukt, maar ik blijf voor je duimen.
    dus jij hoeft 5 maanden niet meer terug te komen.
    dat doen ze bij mij in het ziekenhuis niet.

ik houd het nog steeds spannend.

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Marion, jeetje meid, het blijft dus nog even spannend.

Bonita, balen van de ongi,..wel fijn dat je nu op 100mg door mag gaan zonder controle echo's.

Saartje, jij gaat ook snel.Volgende week alweer 12 weekjes!
    Tof dat je de 20-wkn echo al gepland heb staan.Hopelijk mag je gewoon bij de vk onder controle blijven.

Niessuh, balen meid,...wel goed dat je zo positief bent!Echt dat scheelt een hoop!Blijf voor je duimen.

Riniti,Ja zoiets gaan we met het kamertje doen.Heb ook een hele toffe paddenstoellamp gekocht,...rood met witte stippen.Ik zal als alles klaar is natuurlijk een foto posten.

Verder alles goed met de ladies?
    Ik zag toevallig net dat ik dit jaar 10 maart mij hier geregistreerd heb,...nu ben ik volgend jaar 10 maart uitgerekend!Toeval???

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Oh Mexxgirl,...bijna vergeten op jou te reageren.Ikzelf mocht pas bij week 7 komen voor een echo,..Ik heb helaas geen idee hoe dat bij 5weken is.Misschien dat andere dames dat weten?

Deel Deze Pagina