PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik heb toen toevallig een echo gehad omdat ik voor een follikelmeting ging en toen zagen ze dat ik zwanger was...maar hoe of wat en hoeveel mm weet ik niet! Maar ze hebben wel gezegt dat ze zwanger ben en je bent het toch? Heb je geen bloed moeten prikken? Mijn hcg was toen al 19000 dus een hele dikke zwangerschap werd mij toen verteld! Wanneer heb je je volgende echo?

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    heb er geen ervaring mee... toen ik net zwanger was en het ziekenhuis belde mocht ik met 6 weken langskomen, werd ik met 5,5 week opgebeld dat ik pas met 7 weken mocht komen omdat ze voor de 7 weken vrij weinig kunnen zien... ik was uiteraard zwaar teleurgesteld ( weer een week langer wachten :)) maar toen zei die vrouw dat je soms voor de 7 weken zelfs geen hartactiviteit kan waarnemen en dat je je dan weer zorgen gaat maken om niks... succes met je echo in ieder geval

3. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Toen ik begin dit jaar zwanger was was ik er ook al met nét 5 weken er was toen een vruchtzakje te zien met niks er in, daar heb ik geen echo van maar wel van degene erna die was van ruim 6 weken daar was al hartactie en je zag een vruchtje met nog een soort belletje er aan. Hoe groot het was weet ik niet.

Ik straks weer follikelmeting, ik hoop dat ik de pregnyl mag gaan spuiten.
    XX

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    succes linda, ik duim ook voor je dat je pregnyl mag spuiten

dikke x

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda succes
    @ mexxgirl, ik kan je helaas niet helpen, ik ben nog niet zwanger.

ik hoop dat ik vandaag goed doorkom, dan kan ik er morgenochtend een testje tegenaan gooien.
    ik ben zo benieuwd.
    ik voel nu wel weer krampen, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn.
    *zucht* hoe kom ik vandaag door????

6. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ben weer terug, had 1 eitje van 18,2mm en 1 van 15mm ze groeien nog iets na de pregnyl dus zag er prachtig uit.
    Vanavond 23:00 de pregnyl zetten.
    Eisprong is dan zaterdagochtend, wat denken jullie wanneer we het beste kunnen klussen ?? Vrijdagavond of zaterdagochtend ??

@ Marion hoe je de dag door moet komen......geen idee ik zou echt helemaal gék aan het worden zijn.

7. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda, ik zou als ik jou was vrijdagavond klussen.

en ik word ook gek hoor.
    ik voel van alles, loop vaker dan nodig naar de wc.
    de dag kruipt op dit moment echt voorbij.

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    even denken, ik heb de pregnyl 18 mei gezet... op een woensdag ( ik pak gewoon ff mijn agenda erbij ;)) om een uur of 10 's avonds, toen moest ik die avond klussen en de 20e weer klussen ( op vrijdag) en ik was zwanger, dus dit zal de juiste manier zijn denk ik ;) succes!!!

9. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Marion: Sterkte vandaag meid! Ik hoop en duim nog steeds voor je!

@Linda: ik zou zeker vrijdagavond klussen!!! Het is het beste als de zaadjes al klaar liggen als het eitje springt. En die zaadjes doen er even over om op de goede plek te komen! En als ze daar eenmaal zijn, blijven ze echt wel goed op hun post! ;) Succes met klussen!!!

@Myuna: Ja, het gaat nu idd best hard! Volgende week woensdag alweer de beruchte 12 weken grens! Hoewel ik er toch al wel een hele tijd een goed gevoel over heb. Maar het blijft ondanks dat natuurlijk wel spannend! ;)
    Leuk zeg, zo'n thema in de babykamer! Ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt!

@Mexxgirl: ik had de eerste echo met 7w6d. Toen was het hartje te zien en was de spruit bijna 1 cm. Mijn fert.arts zei ook dat als ze zo vroeg meten dat ze er heel vaak naast zitten. Het is dan blijkbaar heel moeilijk om precies te zien van waar tot waar ze moeten aanklikken. Als ze er net een halve mm naast zitten, kan dat de zwangerschapsduur al met een heel aantal dagen verlengen of verkorten. Ze geven op basis daarvan ook geen uitgerekende datum, dat is pas later betrouwbaar. De lengte van mijn baby betekende toen een zwangerschapsduur van 7w0d, maar ik was dus al bijna een week verder. Terwijl ze bij het meten afgelopen maandag alweer op een dag verder uitkwamen dan ik ben.
    Kortom: geen zorgen maken, en rustig afwachten. Als je voor de volgende echo terugkomt, zal het hartje wel te zien zijn, en dan weet je meer! ;) Succes met wachten!

10. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dus nog niet ongi??!! Ahaaaa spannend hoor!

11. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Ik zou het vrijdag en zondag doen... eitje doet er ook nog even over om op plaats van bestemming aan te komen ;)

12. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Vandaag weer even bij mn VK geweest, wilde even weten of alles nog leeft in mn buik..En ja hoor gelukkig daar lag ze te spartelen... zo schattig! En inderdaad tis nog steeds een meisje...Ben zo blij!

13. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Trijntje
    kan je dan zomaar langs bij je VK?
    hoef je daar van te voren geen afspraak bij te maken?
    wel fijn dat ze nog steeds lekker aan het spartelen is.

14. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hhaha zo luxe is het nog niet maar meestal als ik inde ochtend bel kan ik die dag nog wel even langs komen om te gluren :D Is toch altijd wel fijn hoor vooral als ik een beetje onzeker ben.. ben ik toch even weer gerust gesteld ;)

15. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel fijn dat dat kan.
    waar ben je dan onzeker over?
    of het er nog wel is?
    dan hoop ik maar dat je haar snel gaat voelen. dan voel je of ze er nog is.

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Nou dat ze er nog is kan bijna niet missen want als ik op mn buik lig kan ik precies voelen hoe ze ligt.. alleen soms ben ik gewoon zo bang dat het hartje er zomaar mee stopt.. en ik weet dat ik daar niks aan kan doen maar wordt dan erg onzeker.. krijg last van harde buiken en slaap erg slecht.. dus dan mag ik even komen kijken.. kan ik weer twee weken vooruit :D En inderdaad als ik dr ga voelen (frequent) ben ik helemaal blij!:D

Ik had ook nooit gedacht dat ik vanaf het begin af aan al zo bang ben dat er iets met haar gebeurt.. en het klinkt een beetje cliche maar inderdaad.. alles maakt niet meer uit als ik zie/hoor dat het hartje klopt.. Had altijd een sterke voorkeur voor een meisje.. maar het is mooier te horen dat het hartje nog klopt bij elke echo

17. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat je zo goed terecht kan bij je VK om gerust gesteld te worden.
    en het is altijd wel weer fijn om de kleine te zien.

18. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden
    ik ben net naar kruidvat geweest en heb daar een test gehaald.
    jullie hebben het steeds over de kruidvattest 2 voor 5.
    zijn dat bij jullie ook die pipetjes?
    zo ja dan heb ik de goede.
    morgenochtend doen we de test. (mits ik vannacht niet ongi word)

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Linda,ik zou vrijdag al beginnen!Goed dat de follikels mooi groeien!

Trijntje,fijn te horen dat alles goed is met de kleine meid.

Marion,dat zijn ze hoor!Ga zo hard voor je duimen en zal wat hcg strooien!

20. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hi meiden!

@linda; succes met klussen! Ik zou idd ook op vrijdagavond doen! En dan zondagochtend ofzo!

@marion: spannend meid! Nog steeds geen ongi...hoop zo voor je dat je morgen een positieve test heb! Wanneer was je nod?

@trijntje; fijn zeg dat je gewoon een echo kant krijgen als je belt en dan gelijk kant komen gluren.
    Ik heb een angelsound van me vriendin geleend en heb hem gisteren voor het eerst gebruikt! Was smiddags 15 min aan hey zoeken maar is natuurlijk nog zo klein dat het alle kanten op schiet dus dacht ik probeer het later wel weer wanroij het lukte niet,kon het niet vinden. Moet zeggen dat was ff eng maar dacht wel geen paniek!
    Dus later nog eens en toen gelukkig na 5 min heb ik het hartje horen kloppen en savonds wilde ik het aan me vriend laten luisteren kon ik het weer niet vinden dus weer ff zoeken en toen zat het weer aan de andere kant haha was verstoppertje aan het spelen.
    Wel handig iig zo een ding en vooral als het straks groter is dan is het makkelijk te horen en dan hoor je ook als het de hik heeft of schopt! Nu hoorde ik het soms voorbij schieten (zwemmen) haha.

Deel Deze Pagina