PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    als ik weer naar de wc moet ik denk dat ik dan de clearblue ga doen. misschien moet ik wachten tot morgen met ochtend urine maar zo lang kan ik niet wachten.
    en als hij negatief is dan doe ik morgen ochtend de predictor test gewoon.
    ik kan gewoon nu niet meer wachten. hahaha
    nee hoop maar niks voor me hihi dat werkt beter hahaha

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    welke is dat?
    ik heb clearblue met indicator en predictor?

3. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Spannend zeg! Laat je het wel meteen ff weten als je de clear blue hebt geprobeerd?? :D

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja zeker. ik kan het verder nog aan niemand kwijt dus ben zeker hier dan te vinden hahahaa.
    ik ben gewoon helemaal zenuwachtig hahaha

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hoi hoi,

die van clearblue, mattcare en sensitest zijn erg gevoelig!
    oeh ben zo benieuwd, zou het heel leuk voor je vinden meid!!
    ik kan nou helemaal niet meer stoppen met op het forum kijken, drink maar ff veel water ofzo :D whahaha...

knuffel

6. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha! Maar niet te veel water drinken he, dan is het straks te veel verdund om te meten. Zet maar heel hard de kraan aan en er dan naar kijken en je hand eronder ofzo! :p

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke van ritini moet ik wel veel water drinken en van saar mag het weer niet wat moet ik nou hahahaha.
    nou ik voel wel dat ik naar de wc moet maar hou het nog even in dan word het lekker geconcentreerd hahaha.
    ik heb in 1 uur tijd 2 glazen water gedronken dus hoop dat het niet te dun word mijn urine. oeh ik ben zo zenuwachtig.
    mijn buurvrouw is ook zwanger nu 7 weken dus dan gaan we mooi gelijk op bijna hahaha. dat is leuk. nou nog een half uurtje gedul denk ik dan ga ik testen.
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat word ik gek hihi

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    nog 24 minuten....

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    nog een kwartiertje... haha, ik leef met je mee en hoop nog steeds niks voor je :)

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden,

nou ik ben ZWANGER jeuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik kan het nog moeilijk geloven.
    toch spontaan zwanger ik ben echt zo f*cking blij hahaha

dikke kus voor iedereen

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    GEFELICITEERD!!!! ik wou dat ik je door het scherm heen kon zoenen om je te feliciteren, meid ik ben echt heel blij voor je!!! geniet er lekker van!!! dikke x ( ps je dacht nog wel deze maand word het niks want mijn ventje is er niet, haha... wat dat niet hopen van mij wel niet teweeg heeft gebracht, dat moet het geweest zijn haha)

knuffie riniti

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou ik heb je zoenen hier ontvangen hoor hahaha.
    het zal voor jou wel vreselijk kut voelen dat er weer iemand zwanger is en jij niet. ten eerste het kan bij mij nog alle kanten op gaan.
    en tweede mij is het ook gelukt dus het gaat jou/ jullie gewoon ook lukken.
    ik ben blij dat je blij voor mij bent en ik gun het jou ook niet van harte hahaha. ik hoop niet dat je binnen kort ook zwanger bent. en ik hoop ook niet dat je snel ook een positieve test hebt:D
    ja stom he ik dacht echt dat het niks zo worden en had dus deze maand ook echt lekker rust en hebben alleen gevreeen als we zin hadden en niet dat moeten. nou ja blijkbaar heeft dat wel geholpen!!
    want ik ben ZWANGER hihi.

liefs en dikke knuffel het komt ook bij jou goed meid!

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ps: de pendels kloppen bij mij niet dus weet niet of je dat wel moet doen hahaha

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hahaha, ik heb voor het pendelen net een heleboel berichtjes gestuurd, hou me ook maar niet teveel eraan vast, maar het idee is leuk :)
    nee meid, ik ben oprecht blij voor jou, het enige wat wel is, ik wil wel met je blijven kletsen hoor, vind het veels te gezellig :)
    lief dat je het niet voor me hoopt, wie weet helpt het, ik hou je in ieder geval op de hoogte en ga er gewoon vanuit dat jij mij ook op de hoogte houdt :D
    het is idd nog maar kort, maar je bent gewoon echt zwanger meid, kort of niet!! echt super gewoon!!! geniet er maar lekker van!

hele dikke x

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja zeker blijf ik hier met jullie kletsen ik wil wel zien hoe het met jullie gaat hoor! en ik had dat vorige keer ook dan zijn er meiden waar je een hele tijd mee kletst en dan ineens zijn ze zwanger en hoor je er helemaal niks meer van.
    nou zo ben ik niet;) dus blijf hier gewoon lekker kletsen ook al kan ik niet meer samen met jullie in spanning zitten. ik wel met jullie spanning mee voelen.
    ik vind het stoer van je dat je jezelf spuit. echt petje af. zover was ik al niet meer gegaan. dat vind ik wel een beetje te eng hihi.
    heel veel succes en sterkte meid in de mmm

nu moet ik het mijn man nog vertellen.
    ik heb een mini rompertje en twee slofjes met i love papa. en de test ingepakt en die geef ik hem vanavond ik ben echt nieuwsgierig naar zijn gezicht. of hij zegt moest je nou weer alleen testen!
    kon je weer niet op mij wachten.
    nou ja we zien het wel.
    ik denk eerder dat hij heel erg blij is dan dat hij dat zou zeggen.
    vorige keer zat hij in het buitenland en nu heb ik gewoon alleen getest haha wel erg van mij. maar ja ik kon niet wachten hoor!

liefs

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    superlief wijffie! ik vind het leuk om met je te kletsen, zou het ook erg jammer vinden niks meer van je te horen,
    leuk man van dat rompertje, tuurlijk vind hij dat helemaal geweldig, joh die mannen van ons zijn inmiddels wel wat gewend! ( ik heb nog nooit samen met mijn man getest haha) en zoals jij het doet met dat rompertje en die test, echt helemaal leuk, als ik je man zou zijn zou ik het helemaal geweldig vinden, haha, ik heb morgen ook de beschikking over een computer dus wil wel graag weten hoe hij gereageerd heeft!!!! :D
    nou meid, lekker genieten vanmiddag op je wolk en veel plezier vanavond met het tegen je ventje vertellen! ik zit hier helemaal met een big smile, de mensen om me heen zullen wel denken: wat zit die nou weer te doen ;)

dikke x

17. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!:D:D:D
    Ben echt blij voor jou! Hoe mooi, dat je nu spontaan zwanger bent!!
    Lekker genieten ervan! En laat je nog even weten hoe je man reageert? Wel leuk idee om dat zo in te pakken!

Het wordt een januari-kindje (als ik goed heb geteld), net als ik! :p

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps, wel leuk dat ik het nou eerder weet als je man hahahahaha

19. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Haha! Ik voelde me ook al vereerd! :D

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haha, geweldig he, vind het zo grappig, en dan kennen we elkaar nog niet eens echt, vind het zo leuk hier op het forum! als ik de kans zou krijgen zou ik er dag én nacht achter zitten! haha :)

Deel Deze Pagina