PCOS/ ziekenhuis/ Clomid/ echo's pffff

Discussie in 'MMM clubs' gestart door riniti, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
  2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ja heb nog getest en omo wit deze keer! mijn temp daar in tegen blijft wel hoog dus ik hoop dat ik bij de meiden hoor die pas na de nod positief testen;) en heb trouwens ook nog 2 dagen dus geef de hoop nog niet op.

liefs

3. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de dag voor mijn NOD ook een omo witte test
    geef de moed nog niet helemaal op.
    ik zou als ik jou was vrijdag pas weer testen.
    of doe je het morgen toch nog?

4. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    kan het morgen toch niet laten dat weet ik nu al:p ik geef ook nog zeker niet op;) zolang mijn temp nog hoog is, is er nog een kans.

en de vorige ronde ging mijn temp op zondag al omlaag en werd ik op woensdag ongi.. nu is het woensdag en mijn temp is nog steeds hoog en nog steeds geen ongi.. kvind het heel spannend!

liefs

5. marion83

marion83 Bekend lid

5 jul 2011
    624
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik blijf voor je duimen dat het net zo gaat als bij mij.
    uiteindelijk toch een mooie posi test.

6. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dank je:) ik hoop het zo!!

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boeff, ik duim mee voor je! Het kan goed zijn dat je inderdaad pas op NOD of erna positief test. Dat je temperatuur hoog blijft, is in elk geval een heel goed teken! Heb je geen temperatuurkaartje om te laten kijken?

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ riniti: mij valt iets heel onnozels op... bovenaan onze posts is te zien wanneer we ons geregistreerd hebben op dit forum, en laat dat bij ons allebei op dezelfde dag zijn hahaha!

9. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Ik duim ook nog steeds voor je mee hoor, maar het is zenuwsloooooopend !! hahaha maakt niet uit als je maar een 2e streep krijgt ;)

10. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    haha idd,, als die 2e streep maar komt!!

@bonita,, nee heb geen kaartje heb het thuis getekend. mijn temp heeft steeds geschommelt tussen 36.7 en 37.0 alleen 5 dagen na mijn eisprong heb ik een dipje van 36.5 gehad.. zit nu al 2 dagen achter elkaar op 36.7 terwijl normaal mijn temp rond de 36.2/36.3 zit dus het is nog steeds hoog... als hij lager gaat als 36.5 ga ik me zorgen maken.

tis dus echt spannend en hoop dat ik gewoon hetzelfde ga doen als marion;)

liefs

11. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oei, ook nog een dipje op 5dpo, dat klinkt helemaal goed! Het hoeft niks te zeggen te hebben natuurlijk, maar ook dit lijkt weer een goed teken!

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    neej het zegt niks, jouw temp kaartje zag er ook veelbelovend uit en je werd ook ongi, maar blijf de hoop houden tot ik echt ongi ben!

liefs

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haha, nou je het idd zegt!! da's grappig! weet je wat mij toevallig gister opviel?? ook zoiets onnozels, maar minstens zo apart... ik heb dit onderwerp op 9 februari 2011 gestart, en ben rond 9 februari 2012 uitgerekend!!(eerst was mijn datum 10 februari en die is later bijgesteld naar 8 februari... maar het zit in de buurt) hihi...

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    boefff, ook ik duim nog steeds mee.. je houd het wel heel spannend... ben benieuwd wat de test vandaag gaat zeggen ;);)

15. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hoi Dames!

Hoe is het hier? Wie mogen er binnenkort nog meer testen??

Boefff hoe was je test deze morgen?

Ik gister weer een controle gehad.. ben al 5 kilo aangekomen! En eet echt niet meer ofzo.. pfff toch eens kijken of ik dat een beetje onder controle kan houden. De vk vond het erg netjes en gaf ook aan dat het vooral vocht zou zijn omdat ik verder zelf wel slank blijf.. maar dan nog! Bah zeg..

Maar met mn kleine meid alles goed.. en jeetje vind dr nu al mooi de echo's zijn ook gewoon zo duidelijk.. je ziet alles neusje mondje.. .. zucht.. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet :D

Aankomende maandag de 20 weken echo moet zeggen dat ik het toch wel heel erg spannend vind.. ik weet dat er meer goede echo's zijn dan slechte maar de slechte blijven natuurlijk meer hangen.

Zijn de zwangere dames trouwens al helemaal uit de namen?? Gelukkig zijn mn vriend en ik het snel eens geworden! Hahah kan niet wachten !

x

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    heeeey trijntje!!

enne... waar zijn de echofoto's nou???? ;) die wil ik natuurlijk wel ff zien he... 5 kilo valt op zich nog wel mee toch?? je zit nu ook in de periode dat je ineens harder groeit enzo!

lekker, als je dalijk maandag de 20 weken echo hebt gehad, dan kan je echt gaan genieten meid!! hihi, het zal idd best goed zijn, maar ik snap heel goed wat je bedoeld... zou idd heel erg zijn als je op zo'n moment slecht nieuws krijgt, maar daar moet je maar niet aan proberen te denken ;) makkelijk gezegd he, maar komt goed meid!

wij zijn vorige week eindelijk redelijk uit de namen gekomen, mijn man is zoooo lax wat dat betreft, was er al heel vaak over begonnen en kreeg iedere keer het antwoord, ja dat komt nog wel ff :x
    grrrr, tot ik het vorige week zat was, mijn zoontje was nog bij de oppas en ik zei hey, trouwens, ff over die namen... ik heb een lijst in mijn agenda gemaakt met namen die ik leuk vind en als je daar niet uit gaat kiezen kies ik zelf he.... haha, dus hij legde met een zucht zijn krantje opzij en bekeek de namen... de ene hmmm na de andere hmm dus ik zei, weet je, anders kijk je zelf maar op internet, ik heb een site waar wel duizenden namen op staan dus go ahead, maar toen zaten er toch wel namen tussen die hij leuk vond, had met hem afgesproken ( omdat wij het geslacht natuurlijk niet weten) het net als bij mijn vorige zwangerschap te doen, kiezen 2 meisjes en 2 jongensnamen en dan als het kindje geboren is mag hij als het een jongetje is uit die 2 jongensnamen kiezen en als het een meisje is kies ik uit die 2 meisjesnamen :) ben benieuwd! vond het dit keer wel lastig hoor met de namen, ik vind alle jongensnamen leuk die met de eerste letter van mijn zoontjes naam beginnen... maar dat wil ik per se niet omdat ik dat later niet echt handig vind met de post enzo.... maar we zijn eruit :)

nou meid, nogmaals vooral veel plezier alvast voor maandag en boefff laat ons wel lang wachten he?? hihi... ik hoop dat ze zo met goed nieuws komt!

kuskus

17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    helaas,, vanmorgen was mijn temp nog maar 36.2 en niet snel daarna kwam ook de ongi. nieuwe ronde nieuwe kansen.

er is nu wel een hele last van mijn schouders en hoef me ook geen zorgen meer te maken dat ik ziek ben (van eventuele zwangerschap) in jamaica.. ga morgen even voor een uitgangsecho om te kijken of alles weer rustig is en geen overstimulatie heb en dan nog 2 weekjes werken en dan op vakantie.. in mijn vakantie begin ik met provera dat als ik terug kom meteen weer aan de slag kan:D
    ik ga voor een leuk kerstcadeautje;)

liefs

18. mama van Lorena

mama van Lorena Bekend lid

14 aug 2011
    546
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Heh boefff wat balen zeg !! zou het dan toch de pregnyl zijn geweest dat streepje ?
    Ga je lekker naar Jamaica ?? heerlijk, ben er ook een keer geweest.
    Vind het wel knap dat je er zo mee om gaat hoor :)

XX

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nee denk dat het gewoon een indroogstreepje is geweest want heb ik al veel gelezen dat die van kv 2v5 dat hebben..

ben je daar ook ooit geweest:$ en waar ergens?? hoe was het??:D:D ben heel benieuwd eigenlijk

liefs

20. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Hey Boeff,

Ah bah zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt! Maar idd geen onzekerheid meer en op naar de volgende ronde :)

Wat heerlijk zeg jamaica! geweldig even lekker ontspannen en genieten :D

Deel Deze Pagina